Welke (spannende) plekken hebben jullie seks gehad?
woensdag 12 mei 2010 om 20:56
Hoop van de plekken waar ik het wel eens heb gedaan zijn al genoemd.. maar een is tot nu toe nog door niemand genoemd:
Artis!
Was op een hele rustige dag. Eerst al bijna in het planetarium, maar daar was het toch iets te druk. Zelfde verhaal bij de vlindertuin. Uiteindelijk was het in het museum naast het aquarium toch raak. Super super spannend/geil!
Artis!
Was op een hele rustige dag. Eerst al bijna in het planetarium, maar daar was het toch iets te druk. Zelfde verhaal bij de vlindertuin. Uiteindelijk was het in het museum naast het aquarium toch raak. Super super spannend/geil!
donderdag 13 mei 2010 om 19:40
Onze spannende plekken :
Op de wc tijdens een party in duitsland
Lekker buiten op de motor kap
Aan het strand op phuket
Op de boot voor key west
Tijdens wasteland en bith (meestal)
Op het balkon van het hotel in zotermeer
Op de wc bij supperclub
Diverse kastelen
Fun4two
Vliegtuig opweg naar miami (dank je martin)
Parkeergarage na trance energy
Parkerrplaats na tiesto (2004) in arnhem
Voor het raam in een flat gebouw waar snachts veel mensen rond lopen
Kleedkamer bij paars (in den haag)
Onze grootste wensen :
op het altaar van een kathedraal
On stage tijdens wasteland
Op de wc tijdens een party in duitsland
Lekker buiten op de motor kap
Aan het strand op phuket
Op de boot voor key west
Tijdens wasteland en bith (meestal)
Op het balkon van het hotel in zotermeer
Op de wc bij supperclub
Diverse kastelen
Fun4two
Vliegtuig opweg naar miami (dank je martin)
Parkeergarage na trance energy
Parkerrplaats na tiesto (2004) in arnhem
Voor het raam in een flat gebouw waar snachts veel mensen rond lopen
Kleedkamer bij paars (in den haag)
Onze grootste wensen :
op het altaar van een kathedraal
On stage tijdens wasteland
vrijdag 14 mei 2010 om 11:07
IK ben echt jaloers op jullie allemaal! Mijn vriend wil alleen maar seks in ons eigen bed!! Hij is verlegen in het openbaar en heeft bang dat mensen ons zouden betrappen en daarbovenop is ie zeer gesteld op hygiëne en is ie dus vies van plaatsen waar andere mensen aankomen of gezeten hebben ofzo! Langs de andere kant.. in bed is hij Absoluut niet verlegen hoor!
woensdag 2 juni 2010 om 19:53
*In het trappenhuis van een hotel.
*In een hotelkamer met raam wagenwijd open op de eerste verdieping met daaronder allemaal gasten die aan het ontbijt zaten
*Eens een heel stuk door het bos gelopen om een mooi plekje te vinden om er na de daad achter te komen dat we op nog geen 5 meter van een fietspad af stonden.
*Kleedhokje in center parcs.
*Het balkon van een hotel.
*Bovenop de duin (silhouet zal wel te zien geweest zijn in de volle maan maar op dat moment niet aan gedacht)
* Op het strand
* In de Lek met op 4 meter een strandje vol badgasten.
Nog niet echt spectaculaire plaatsen dus maar misschien dat daar met PSV verandering in komt. Aan mij zal het in ieder geval niet liggen
*In een hotelkamer met raam wagenwijd open op de eerste verdieping met daaronder allemaal gasten die aan het ontbijt zaten
*Eens een heel stuk door het bos gelopen om een mooi plekje te vinden om er na de daad achter te komen dat we op nog geen 5 meter van een fietspad af stonden.
*Kleedhokje in center parcs.
*Het balkon van een hotel.
*Bovenop de duin (silhouet zal wel te zien geweest zijn in de volle maan maar op dat moment niet aan gedacht)
* Op het strand
* In de Lek met op 4 meter een strandje vol badgasten.
Nog niet echt spectaculaire plaatsen dus maar misschien dat daar met PSV verandering in komt. Aan mij zal het in ieder geval niet liggen
donderdag 3 juni 2010 om 09:04
Toen ik nog studeerde deden we het één keer in een (felverlichte) wasserette...Dit zou me nu niet meer lukken maar kan me zo nog wel het gevoel voorstellen dat ik erbij had, trillend geil, jong en geheel onbezorgd. Later vond ik het ook wel fijn (stil) in een pashokje (met slechts een gordijn rondom rond). Een keer deden we het ook met vrienden erbij, stiekem weliswaar, terwijl ik met een rokje aan op zijn schoot zat (gewoon spelen, zonder orgasme). Nooit bewust op zoek gegaan naar spannende plekken dus ook niet die rechtstreekse behoefte. Een paar weken geleden deden we het nog wel in een Alpenwei (!), op vakantie na een uitputtende bergwandeling was het uitzicht de 1e beloning en ja, wat doe je als je op zo'n mooi plekje komt waar niemand in de buurt komt? Een stukje Heidi in de bergen naspelen

donderdag 3 juni 2010 om 10:14
donderdag 3 juni 2010 om 10:55
quote:Kooken schreef op 21 april 2010 @ 11:07:
Heb ooit op een ochtend in het Beatrixgebouw (Utrecht), een grote ruime gehandicaptentoilet helemaal ingericht met luchtbed, dekens, kaarsjes. Het toilet zat in een gang tegenover vergaderzalen waar ook bijeenkomsten waren. Vriend wist dat hij ergens heen moest en heb hem met smsjes naar de bestemming geleid. Daar hebben we twee uur doorgebracht...
Dit is echt briljant!
En nog een tip voor de andere forummers (weet niet of jullie hetzelfde hebben hoor..), maar lees dit niet op het werk.. Ik word er zo ontzettend geil van
kan aan niks anders denken dan: 'hm, hij heeft een balkon. Of op de trap! Of toch de bankleuning?'
Heb ooit op een ochtend in het Beatrixgebouw (Utrecht), een grote ruime gehandicaptentoilet helemaal ingericht met luchtbed, dekens, kaarsjes. Het toilet zat in een gang tegenover vergaderzalen waar ook bijeenkomsten waren. Vriend wist dat hij ergens heen moest en heb hem met smsjes naar de bestemming geleid. Daar hebben we twee uur doorgebracht...
Dit is echt briljant!
En nog een tip voor de andere forummers (weet niet of jullie hetzelfde hebben hoor..), maar lees dit niet op het werk.. Ik word er zo ontzettend geil van

donderdag 3 juni 2010 om 10:58
donderdag 3 juni 2010 om 21:14
ik heb ooit het kantoorpand van een notaris gepoetst..en daar stond een hele mooie grote tafel in de wachtruimte
dus toen er niemand meer in het pand aanwezig was heb ik vlug iemand gesmst en die kwam via de achterdeur binnen en in no-time lag ik daar op de tafel en hij zat op zn knieen voor mij in het donker,want er kon elk moment iemand binnen komen
supersnel,heerlijk orgasme,
en weg was ie weer
dus toen er niemand meer in het pand aanwezig was heb ik vlug iemand gesmst en die kwam via de achterdeur binnen en in no-time lag ik daar op de tafel en hij zat op zn knieen voor mij in het donker,want er kon elk moment iemand binnen komen
supersnel,heerlijk orgasme,
en weg was ie weer

vrijdag 4 juni 2010 om 00:21
quote:Yiha schreef op 03 juni 2010 @ 10:58:
Ik ben ook heeerlijk jaloers op de mensen die het doen op kleine bootjes op een meertje, heerlijk zeg!
Mijne:
- in de garage
- in de auto op een parkeerplaats
- op de wc van een club
- in een treintoilet (geen aanrader, super ranzig natuurlijk)
- waar een familielid van hem naast lag te slapenZo'n meertje is echt een aanrader, maar je moet wel goed in de gaten houden waar de andere bootjes varen (in mijn geval was het maar een klein zeilbootje, overdag, terwijl niemand wist dat wij iets met elkaar hadden/deden).
Ik ben ook heeerlijk jaloers op de mensen die het doen op kleine bootjes op een meertje, heerlijk zeg!
Mijne:
- in de garage
- in de auto op een parkeerplaats
- op de wc van een club
- in een treintoilet (geen aanrader, super ranzig natuurlijk)
- waar een familielid van hem naast lag te slapenZo'n meertje is echt een aanrader, maar je moet wel goed in de gaten houden waar de andere bootjes varen (in mijn geval was het maar een klein zeilbootje, overdag, terwijl niemand wist dat wij iets met elkaar hadden/deden).
anoniem_106804 wijzigde dit bericht op 04-06-2010 00:22
Reden: Herstel
Reden: Herstel
% gewijzigd
vrijdag 4 juni 2010 om 08:04
Hmmm,
toen wij nog vrij onbezonnen waren, hadden we seks op de meest idiote plekken. Nu schaam ik me voor sommige akkefietjes. Maar toen was het errug leuk, lekker en spannend.
In de trein, openbaar toilet, overal in mijn studentenhuis, van aanrecht tot trap tot douche tot vermaak van huisgenoten, sauna, zwembad, buiten, buiten, buiten en nog eens buiten, op de (doods)kist van mijn moeder, etc.
toen wij nog vrij onbezonnen waren, hadden we seks op de meest idiote plekken. Nu schaam ik me voor sommige akkefietjes. Maar toen was het errug leuk, lekker en spannend.
In de trein, openbaar toilet, overal in mijn studentenhuis, van aanrecht tot trap tot douche tot vermaak van huisgenoten, sauna, zwembad, buiten, buiten, buiten en nog eens buiten, op de (doods)kist van mijn moeder, etc.
vrijdag 4 juni 2010 om 08:28
Toch niet zo vaak op het werk zie ik, maar daar zijn wel een paar plekken die voor mij spannend waren. Op elke lokatie hieronder "all the way" en oop het werk tijdens werktijd
Computer ruimte
Leeg kantoor op de grond
In het archief (het is een cliche ik weet het) .
Tegen een boom midden op een camping (in het donker hoor)
In het bos stiekem terwijl vrienden niets door hadden
Computer ruimte
Leeg kantoor op de grond
In het archief (het is een cliche ik weet het) .
Tegen een boom midden op een camping (in het donker hoor)
In het bos stiekem terwijl vrienden niets door hadden
vrijdag 4 juni 2010 om 09:30
quote:schouderklopje schreef op 04 juni 2010 @ 08:04:
Hmmm,
In de trein, openbaar toilet, overal in mijn studentenhuis, van aanrecht tot trap tot douche tot vermaak van huisgenoten, sauna, zwembad, buiten, buiten, buiten en nog eens buiten, op de (doods)kist van mijn moeder, etc.Ja, onbezonnen tot en met...Nu moet ik spontaan terugdenken aan die keer dat ik me strategisch op het kopieerapparaat nestelde en pikante 'foto's' maakte van mijn borsten met en zonder bhtje, ook van mijn kutje open en toe. En dat allemaal op de werkvloer (wist mijn moment wel te kiezen maar toch, zou het nooit meer durven/riskeren nu)!
Hmmm,
In de trein, openbaar toilet, overal in mijn studentenhuis, van aanrecht tot trap tot douche tot vermaak van huisgenoten, sauna, zwembad, buiten, buiten, buiten en nog eens buiten, op de (doods)kist van mijn moeder, etc.Ja, onbezonnen tot en met...Nu moet ik spontaan terugdenken aan die keer dat ik me strategisch op het kopieerapparaat nestelde en pikante 'foto's' maakte van mijn borsten met en zonder bhtje, ook van mijn kutje open en toe. En dat allemaal op de werkvloer (wist mijn moment wel te kiezen maar toch, zou het nooit meer durven/riskeren nu)!
vrijdag 4 juni 2010 om 11:30
quote:koekiewoekie schreef op 04 juni 2010 @ 09:30:
[...]
(wist mijn moment wel te kiezen maar toch, zou het nooit meer durven/riskeren nu)!Ik ook hoor. Ik was vooral erg 18. Nu met kind en 33 jaar oud zou ik het meeste echt no way meer doen. Buiten blijft een goede optie, maar no way dat ik met mijn man nog in de trein zou gaan seksen. Of de sauna. Of het zwembad. Wij waren geloof ik redelijk schaamteloos (en daardoor asociaal zeg maar). We wijten het maar aan de jeugdzondes he haha
[...]
(wist mijn moment wel te kiezen maar toch, zou het nooit meer durven/riskeren nu)!Ik ook hoor. Ik was vooral erg 18. Nu met kind en 33 jaar oud zou ik het meeste echt no way meer doen. Buiten blijft een goede optie, maar no way dat ik met mijn man nog in de trein zou gaan seksen. Of de sauna. Of het zwembad. Wij waren geloof ik redelijk schaamteloos (en daardoor asociaal zeg maar). We wijten het maar aan de jeugdzondes he haha

vrijdag 4 juni 2010 om 12:03