Lijf & Lijn alle pijlers

van 100+ naar 100- en alles er tussen in!

22-02-2010 10:36 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ben je 100+ of 100- en wil je graag veel afvallen dan ben je hier van harte welkom om te praten over afvallen, sporten, dipjes maar ook over alles wat je verder bezig houdt. We schrijven hier al een tijdje met een leuke groep meiden maar hoe meer zielen hoe meer vreugd....

Loedoe bedankt
Wow ben ik even ofline word er zo veel gepost.... gezellig maar wel veel leeswerk.

Ik zie in de metro en ga thuis alles netjes lezen. Ga me wel al vast op hyves aanmelden.... want ben nu

mega nieuwsgierig naar iedereen
Kan ik me gewoon niet aanmelden op mijn telefoon op de hyves vet stom ben over 2 uur thuis dat zal ik het gelijk doen
quote:_lotte85_ schreef op 05 juni 2010 @ 10:10:

Och wat een zaligheid…. Een computer die een beetje meewerkt. Niet een die een regel achterloopt als ik typ!

Maar wat minder zalig…. Schrok me rot… dta kan toch niet waar zijn! Ik moet bijna 10 pagina’s bijlezen en ben nauwelijks 12 uur off line geweest!

Nou ga maar snel beginnen en dan via word alle reacties typen anders kan ik het allemaal niet onthouden hoor.

@theekop: wat een leuk jurkje!!!! Ik ga denk ook maar eens een keer kijken. Volgens mij hebben wij hier in de stad alleen een mannen WE maar ik ga eens zoeken!

@loedoe: nou nou nou…. Vraag me af dat wanneer ik op de weegschaal daar stond dat ie niet steil achterover zou slaan! Jeetje 82.7 is zo’n beetje het gemiddelde gewicht van vrouwen in NL!!!! (wel jammer dat die weegschaal iets zwaarder weegt dan die van jou… was fijner geweest andersom lijkt me!).

Wel fijn dat je geen borderline schijnt te hebben! Weer een ’etiquetje” minder op je geplakt! (als ik dat zo mag zeggen, ik vind dat mensen namelijk te snel een etiquetje krijgen als er maar iets ’abnormaals’ is en dat is dus bij iedereen).

@tiaraatje: Ga hard werken aan het feit dat je geen minderwaardigheidscomplex wilt ontwikkelen (rara zin maar hoop dat je snap wat ik bedoel). Dan heb je een nog groter probleem! Je gaat nu samen met ons gewoon hard aan de slag met de strijd tegen de kilo’s en we gaan ervoor zorgen dat we allemaal weer lekkerder in ons vel komen!

@chiquita: bedankt voor het maken van de hyves. Ik ga direct kijken en me aanmelden! Huh zie allemaal vreemde namen, hahaha waar zijn julli egebleven chiquita, doedel, loedoe enz! Ok heb me aangemeld!

Ohh denk dat ik ook maar eens naar een voetbal wedstrijd moet gaan want inderdaad mannen voor het uitzoeken!!!!

@geraniummm. Wow netjes hoor dat eetlijstje van gisteren!! Succes met de balans dag!

@chant: nounou ook een net lijstje!!! Paar uitschietertjes maar ik hoop dat je ervan genoten had! Je had dan ook wel een lange dag (zag ik aan de tijden dat gepost is) dus meer kcal verbrand dan een normale dag.

@friezinnetje: haha nog even volhouden met je feesten! Vandaag geen kater dan?

Nou dat was het al.

Heb ondertussen al een bak met verse ananas en galia meloen op. Ga een balans overdagje doen. Dus overdag even strikt en dan vanavond BBQ!

Nou ik zit te wachten op mijn acceptatie! Jullie gaan je dreigementen toch niet waarmaken he om iedereen te weigeren! Nou dan zien jullie mij ook niet. Lekker puh!

Nou ik moet zo gaan dus misschien dat is strakjes jullie foto’s kan bewonderen en jullie die van mij natuurlijk!

groetjes

Wat lief dat je altijd zo uitgebreid op iedereen reageert Lotte! Ik ben inderdaad wel blij dat hij het niet eens was met dit etiket, want ik denk inderdaad dat ik geen borderline heb, of eigenlijk: ik denk dat ik een milde vorm van borderline heb. Ik doe nooit echt gekke dingen en maak niet allerlei relaties en vriendschappen stuk, maar ik leef wel duidelijk in extremen en kan enorme stemmingswisselingen hebben. Ik ben vooral heel blij dat door het rapport van deze psychiater ik in ieder geval niet bij het CBR te boek zal staan als 'geval'. Daar had ik al helemaal geen trek in. En van die weegschaal.. ik ben er eigenlijk best pissig om dat hij daar zo vaak de nadruk op legde. Ja, ik ben wat te dik (maar ook als ik 130 kilo weeg betekent dat niet dat dat mijn rijden beinvloedt!), maar hij hoefde alleen maar te zien of ik KAN RIJDEN. Daar heeft mijn gewicht geen hol mee te maken, en toch zat hij zich daar tegenaan te bemoeien. Grrr!

Ik vind het heel slim van je om overdag rustig aan te doen om dan vanavond te kunnen genieten van het barbecuen. Als je je vanavond een beetje rustig gedraagt qua eten heb je uiteindelijk dan zelfs een heel goede dag denk ik! Met wie ga je barbecuen? In ieder geval veel plezier gewenst!

Ow, ik heb je toegevoegd aan de hyves zojuist!!!! (of het zou Doedel kunnen zijn, aangezien die hetzelfde heet... onhandig is dat )
quote:Geraniummm schreef op 05 juni 2010 @ 13:28:

Wat leuk om jullie te zien! Wie is wie allemaal?

Loedoe en Chant zijn duidelijk, die mooie mevrouw met die prachtige kinderen is tiaraatje, denk ik?

Zodra ik weer thuis ben, ga ik wel wat meer foto`s posten uit mijn dikkere( ) periode.

Geraniummm, ik zie dat jij ook op de Hyves zit, leuk! Ik zal daar wel even op de foto's gaan reageren.

Tiara, lekker gewinkeld?

Doedel: je ziet het, je kan geen moment je blik laten verslappen bij ons topic, anders mis je essentiele dingen . Ben ook heel benieuwd naar jouw foto's!
Grom... wil ik eindelijk een recept van Chiquita dat ze een tijdje terug heeft gepost gaan maken, kan ik het niet meer vinden door al dat gelul van gisteren (waar ik natuurlijk helemaal geen schuld aan had ). Hmpf!
idd Loedoe ik zit nu in de bus want er rijden geen treinen.... is het zo mooi weer kan ik er nog niet van genieten. Heb vanochtend wel veel buiten gezeten maar kan niet wachten tot dat ik thuis ben want ben echt nieuwsgierig naar jullie
Lotte, wat vals!!! Jezelf wel toevoegen, maar dan alleen een profielfoto laten zien waar we hoogstens een schets van je kunnen zien. Dat kan niet hoor!
Geraniummm, leuk! Wat een leuke kleding heb je aan op je profielfoto. En ik vind je een heel vriendelijke uitstraling hebben. Meeeeeeeeeeeeeer foto's graag
quote:Geraniummm schreef op 05 juni 2010 @ 13:28:

Wat leuk om jullie te zien! Wie is wie allemaal?

Loedoe en Chant zijn duidelijk, die mooie mevrouw met die prachtige kinderen is tiaraatje, denk ik?

Zodra ik weer thuis ben, ga ik wel wat meer foto`s posten uit mijn dikkere( ) periode.Jeetje, mevrouw hahahahahahaha. Voel me nog achttien hoor.
Ja alleen ff naar de Action geweest. Een leuk white wash achtig potje met een waxinelichtje erin gekocht, voor op de tafel in de tuin.

En wat klein spul.

Heb kipfilet, magere runderburgers en kebabspiesjes van rundvlees.

En nog een gepofte aardappel en een maiskolf.
Mais is echt super lekker op de bbq met een beetje zout erover.

Al dat gepraat over foto's word alleen maar nieuwsgieriger ervan... nog een half uur als het mee zit dan ben ik thuis...
quote:doedel schreef op 05 juni 2010 @ 15:45:

Mais is echt super lekker op de bbq met een beetje zout erover.

Al dat gepraat over foto's word alleen maar nieuwsgieriger ervan... nog een half uur als het mee zit dan ben ik thuis...

Ja ga eerst even voorkoken in de magnetron anders duurt het zo lang.

Ja spannend he, meld je maar snel aan!
Zo heb mijn profiel foto maar even veranderd wangt de andere was inderdaad niet duidelijk maar die was om ieder ander even af te troeven met de ondergaande zon op een bountystrand in Thailand hahahaha

toch wel moeilijk want ik heb niet zoveel foto's van mezelf maar ik zal eens verder zoeken!

ohja wij hebben ook mais voor op de BBQ vanavond. en slechte speklapjes en de heerlijkste hamburgers van de AH en biefstukjes (niet zo slecht) verder hebben we homemade aardappel salade, groente salade en homemade knoflooksaus!

groetjes
quote:loedoe schreef op 05 juni 2010 @ 15:32:

Geraniummm, leuk! Wat een leuke kleding heb je aan op je profielfoto. En ik vind je een heel vriendelijke uitstraling hebben. Meeeeeeeeeeeeeer foto's graag

Leuk inderdaad, nu een gezicht te hebben bij de nick. Ik vind jou ook leuk en precies zoals ik dacht! Grappig. Chant eigenlijk ook. Van Lotte had ik nog niet zo`n beeld. Tiaraatje ook nog niet eigenlijk. Friezinnetje klopt ook precies met mijn beeld van haar. Chiquita kan ik niet zo goed zien, . Iemand vergeten?
Haha ik wil me wel aanmelden maar dan moet ik eerst een hyves-profiel maken. Ik denk dat ik maar gewoon een anoniem theekop-profiel aanmaak want eigenlijk wil ik verder niet hyven.

Vind het een mooie activiteit voor de zondag haha.
Grappig Geraniumm dat je me zo al had verwacht. Gek is dat, dat je bij de één wel een beeld heb en bij de ander niet. Bij jou had ik eigenlijk nog geen beeld! Maar nu ik je foto heb gezien denk ik van: Een echte Geraniummm Je ziet er leuk, en inderdaad vriendelijk uit!!
en nu maar wachten of jullie mij er nog bij willen hebben haha!
En nu ga ik even "snel" op iedereen reageren..... heb al wel het een en ander gelezen hoor op mijn telefoon
quote:doedel schreef op 05 juni 2010 @ 17:39:

en nu maar wachten of jullie mij er nog bij willen hebben haha!

Alleen als je een doos bonbons meeneemt naar de hyves pagina

Ik kan helaas nu niet meer reageren, omdat ik over een kwartiertje weg moet. Ik ga naar een kamerkoorconcert, van het koor van mijn ouders. Zij hebben elkaar op dat koor leren kennen en zingen er nog steeds. Het is heel hoog niveau en ik hou van klassieke muziek, en mijn ouders zijn dan ook altijd helemaal trots. Dus ik heb er wel zin in!

Ow, chiquita, ik heb je rodekoolschotel uitgeprobeerd. God-de-lijk! Echt heel erg lekker. Ik hou me aanbevolen voor nog meer van dat soort lekkere recepten!

Mijn lijstje van vandaag:

-5 volkorenboterhammen (1 met appelstroop, 1 met 20+-kaas, 1 met jam, 2 met smeerleverworst)

-1 schaaltje yoghurt met een halve eetlepel appelstroop

-1 glas halfvolle melk

-avondeten: 200 gram rode kool uit pot (dus wel flink wat suiker er doorheen helaas); aardappelpuree van 150 gram aardappelen, scheutje melk en halve eetlepel halvarine; 100 gram mager rundergehakt; 1 ui; 1 appel

Mjam mjam mjam . Vanavond misschien nog 2 kiwi's, en dan is het weer mooi geweest. Fijne avond allemaal
Heb besloten dat ik een crosstrainer ga kopen voor thuis. De sportschool schiet er toch vaak bij in en een crosstrainer schijnt heel goed te zijn. Of denken jullie dat zo`n hometrainerfiets beter is? En hoeveel tijd zou ik dan moeten crosstrainen/fietsen per dag?

:sportanalfabeet:

Eetlijstje (het is zaterdag, dus weer een heerlijke omgekeerde balansdag)

o: 2 volkoren boterhammen met halvarine en volvette kaas, glas karnemelk

l: 2 volkoren boterhammen met halvarine, ham en beetje mosterd, glas karnemelk

t: 4 mini-marsjes en nog een stukje chocolade, cola light

d: bbq met 2 hamburgers, 2 stukjes rosbief, 5 stokbroodjes, pindasaus, mosterdsaus, chilisaus, salades....mmmmm

Ga nu uitbuiken in de tuin!

Dag dames
Tiaraatje: zal ik je startgewicht vervangen voor dit gewicht of wil je het gewicht aanhouden waarmee je ooit begonnen bent?

Ik drink me trouwens een breuk aan water! Vind het niet vies en omdat er niks in zit vind ik het prima. Soms drink ik cola light en heel soms dubbel fris light maar dat is niet vaak. Merk wel dat ik steeds vaker

Loedoe: fijn dat het toch nog goed gekomen is bij dat onderzoek. Trouwens niks van die weegschaal daar aantrekken hoor! Je had kleren aan enzo enne misschien was daar je startgewicht ook wel hoger dan thuis.

Het studeren was niet zo super goed gegaan maar ja…. Zo vaak is het niet zulk lekker weer in Nederland dat je je er soms maar aan toe moet geven he. Ik heb wel een nieuw paspoort aangevraagd en andere nuttige dingen gedaan

Bonbons . Niet zo een heel erg goed idee toch dan halen we onze doelen nooit!

Chiq: ik wil ook een meeting haha! Ben namelijk best wel nieuwsgierig naar iedereen. Wel eng maar wel super leuk denk ik.

Bedankt voor het maken van de hyves! Leuk want ben echt zo nieuwsgierig naar iedereen! Kan er ook niet zo goed tegen dat iedereen nu al foto’s van elkaar al kan zien en ik niet

Theekop: ik koop altijd broeken bij miss etam omdat ze daar gewoon goed zitten bij mij. H&M is vaak te kort en zit niet mooi. Koop bij H&M veel shirtjes, een klein winkeltje bij mijn ouders in het dorp voor grote maten koop ik ook veel.

Chant: jij gaat echt super goed! Nog even en je bent zelf lichter dan ik!

Geranium: Ik vond de crosstrainer op de sportschool vroeger echt het fijnste en het leukste. Wij hebben hier thuis ook een hometrainer staan maar eigenlijk gebeurd daar weinig mee dus zou ik er wel heel erg goed over nadenken.

Heb trouwens het hele stuk van gisteravond overgeslagen met al dat geklets heel gezellig maar ben eigenlijk een beetje te lui om te lezen
Loedoe welk recept wilde je maken?

Ow lol in een bericht later lees ik het al... lekker he :p

Zal op de hyves wel even een receptentopic aanmaken :p

Geranium; ik heb ook vanaf morgen een crosstrainer... wij wilde er graag 1 en een collega van mijn moeder had er 1 te koop, dus mijn ouders nemen die morgen mee

Ben van plan er elke dag wel even op te gaan, naja eerst even opbouwen denk ik.

Ik heb vandaag dus heeeeerlijk gezwommen...

Net even salade en ijs voor morgen gemaakt.

Ik heb mijn eigen ijs gemaakt aangezien is ijs uit de supermarkt niet mag (teveel suiker, koolhydraten etc)...

Dus heb 250gr slagroom geklopt met een beetje zoetstof, toen 500gr griekse yoghurt erdoor, scheutje suikervrije limonade en stukjes framboos...

en jummie dat smaakte al lekker voor dat het bevroren was Nu hebben ik en mijn moeder morgen na de bbq ook een lekker toetje.

Verder heb ik rode zalm salade en eiersalade gemaakt.

Morgen knoflooksaus en andere sausjes maken :p
Gister was het die speciale avond op mijn werk. Het was wel super leuk maar heb best wel veel echt zieke kindjes gezien. Vond dat best wel lastig eigenlijk.

Vandaag heb ik vanochtend met scouting heerlijk in de zon gezeten terwijl de scouts de auto's schoon aan het maken waren. Vanmiddag dus heel veel in het ov en vanavond ga ik echt helemaal niks doen! Ben super moe! Mag vanavond ook nog iets snoepen en daar kijk ik echt naar uit!

Morgen moet ik de hele dag werken in de warmte. Het zal ook echt wel benauwd worden in de bus dus ik ben benieuwd. Gewoon veel drinken en dan komt het hopelijk wel goed!
Hi

even snel over een crosstrainer. Paar maanden geleden heeft mij pa een hartinfarct gehad. ogen werden geopend, gestopt met de sigaren en hup er stonden opeens 2 loei dingen in huis: een crosstrainer en een fiets.... je raad het al. Er zit/staat nooit iemand op.

Ik wil wel maar in de gebruiksaanwijzig staat dat de max belasting 100 kg is. heb ervoor wel opgestaan en toen is er niets gebeurd maar ik ben bang dat ik dat ding kapot maak! Misschien toch maar weer eens proberen! muziek aan en gaan met die banaan! (en hopen dat ik niet er doorheen zak!)

groetjes
Hallo Dames,

Pfff wat een dag.. mijn laptop is stuk.. mijn scherm zit los van mijn toetsenbord dus nu moet mijn stiefpa hem maken. Ik kan hem niet meer helemaal open doen en niet meer helemaal dicht doen anders dan knapt die rand om het beelscherm heen! Handig twee dagen voordat je een scriptie moet inleveren.. Maargoed zit nu even op de laptop van mijn ouders.

Net lekker ge-bbqd.. we hadden kipfilet met satékruiden en we hadden zelf runderhamburgers gemaakt van rundergehakt.. met mexicaanse gehaktkruiden erdoor.. Ik zal mijn eetlijstje even plaatsen:

Ontbijt

1 Boterham met halvarine en pindakaas

Lunch

1 Boterham met halvarine en appelstroop

3/4e Boterham met halvarine en pindakaas (paar happen afgestaan aan het kindje van een vriendin)

Tussendoor

Solero (99 kcal.)

Handje Bugles

Avondeten

1,5 Pistoletje (in plakjes gesneden als stokbrood) een halve met halvarine en ongeveer een hele met Garlan (parturain achtig spul)

2 Kleine zelfgemaakte runderhamburgertjes

2 Stukjes kipfilet

Salade

Beetje satésaus, beetje sambasaus, beetje fritesaus

Na het eten

Cornetto (die nieuwe enigma ofzo..)

Bakje aardbeien\

Nu helemaal niks meer!! Ik zit ongeveer wel op 1900 kcal. denk ik! Dus het is genoeg voor vandaag..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven