Wie is de Mol?
zondag 13 juni 2010 om 21:36
Hoi Dames
Met onze vriendengroep spelen we in September het spel 'Wie is de Mol?' Ik ben dit jaar de gelukkige die het mag organiseren en ben om zoek naar een geschikte lokatie. Waarschijnlijk gaan we met ongeveer 14 personen spelen en het hoeft helemaal niet luxe te zijn omdat we veel buiten/weg zijn. Rondom midden/zuid Nederland zou prima zijn. Begin Belgie kan ook nog. Heeft iemand een goede tip?
Alvast bedankt!
Gr. Net
Met onze vriendengroep spelen we in September het spel 'Wie is de Mol?' Ik ben dit jaar de gelukkige die het mag organiseren en ben om zoek naar een geschikte lokatie. Waarschijnlijk gaan we met ongeveer 14 personen spelen en het hoeft helemaal niet luxe te zijn omdat we veel buiten/weg zijn. Rondom midden/zuid Nederland zou prima zijn. Begin Belgie kan ook nog. Heeft iemand een goede tip?
Alvast bedankt!
Gr. Net
zondag 13 juni 2010 om 21:44
http://koopjes.marktplaat ... C8UjU8U%3D&fta_ind=1&df=1
Vond ik op MP
Vond ik op MP
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zondag 13 juni 2010 om 22:30
Toevallig heb ik vandaag een GPS tocht gelopen op de Lage Vuursche (bij Hilversum) en ik moet zeggen de lokatie is prima voor dat soort dingen
Ik heb alleen geen idee of ze daar ook slaapplaatsen hebben maar dat zal toch wel?
Hoeveel dagen gaat het spel duren?
Ik heb alleen geen idee of ze daar ook slaapplaatsen hebben maar dat zal toch wel?
Hoeveel dagen gaat het spel duren?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 14 juni 2010 om 22:19
Wat dacht je van Burgh-Haamstede in Zeeland? Duinen, strand, bos en leuke dorpjes in de buurt. In de duingebieden zijn nog een hoop bunkers te vinden, waar je gedeeltelijk ook in kan.
Er zit een buitensportorganisatie, Forrest Hill, daar kun je allerlei activiteiten boeken (denk aan GPS-tocht, mountainbiken, vliegeren enz.).
Ook genoeg groepsaccomodatie in de buurt!
Er zit een buitensportorganisatie, Forrest Hill, daar kun je allerlei activiteiten boeken (denk aan GPS-tocht, mountainbiken, vliegeren enz.).
Ook genoeg groepsaccomodatie in de buurt!
dinsdag 15 juni 2010 om 20:25
Hoe ga ik (we) dit spel organiseren? Het is natuurlijk niet exact het wie is de mol spel omdat dat wel erg veel organisatie talent vraagt voor 2 personen. Vorig jaar hebben we in Belgie gezeten en rondom de slaapplaats allerlei spellen gespeeld. Een aantal zoals in het TV programma maar ook een aantal zelf verzonnen spellen. Voor de lokatie is het fijn als er ook buiten ruimte is maar we zijn ook een dag naar een 'vreemde' stad geweest om daar opdrachten te doen. Eigenlijk is veel geschikt dus. Helaas zijn we met onze vrienden als een in Brugh-Haamstede geweest voor een weekend dus dat is iets te bekend. Toch bedankt voor de tip!