Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nakender dan dat is ie niet te vinden hè?

!!!!

Iedereen wakker?

Mocht uitslapen tot 9.30 vandaag! Jeuj! Juna bleef lekker lang slapen!
Hier ook een ge-wel-di-ge nacht! Vito heeft voor het eerst sinds een maandje of vier weer doorgeslapen en werd pas om 9.15 wakker. O, heerlijkheid! Dat hij de laatste week pas rond 23.00 uur gaat slapen, laten we dan maar even wijs buiten beschouwing....

Laluna, jij hebt ook een abonnement op rotnachten, he? Ik zou die koters van jou toch een kertje leren klokkijken. Dat moet voor jou toch een koud kunstje zijn.

Vish, hoe was Nemo's nacht onder zijn nieuwe dekbedje? Ben erg nieuwsgierig of dit nu De Oplossing is!
Loretta is De Mol. Punt.
Lekker uitgeslapen dus Eow!! En Kess ook!! Zalig hoor!

Dekbedje was dus niet het wondermiddel. HIj heeft wel in 1 ruk doorgeslapen tot 4 uur wat al heel wat is. Toen moest hij plassen en als hij eenmaal wakker is dan begint de dag he....
Kussen lijkt hier een wondermiddel te zijn. Nou ja, het gaat een stuk beter!
Even snel, want druk, maar, wat lekker Eow en Kess!

Hier weer bal, om de 1,5 uur wakker. Ben echt kapot nu, dit was de 3e of 4e nacht geloof ik. Weet het niet eens meer. Mmomo, dank je! Pep, ik mag je dus omgekeerd terug uitlachen

Laluna moet blijven! (ala Taida Pasic ), koffie en ontbijtje waren zaaaalig
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Kussen hielp (met de nadruk op de verleden tijd, hielp ipv helpt ) hier ook goed inderdaad ( )
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik weet dat het afgeraden wordt om te tillen na een keizersnede, maar zou Juna in bed leggen kwaad kunnen? Ben alleen thuis met haar, en ik kom er toch echt niet onderuit geloof ik.
Als ik het zo lees ben ik toch wel érg blij dat na het gedonder van een paar maanden geleden Juna nu gewoon elke nacht van 19.30 tot 7.30 slaapt, en als we haar niet wakker maken meestal wel langer. Gebroken nachten zijn zó vervelend.
eowyn, probeer als het mogelijk is om echt vanuit je benen te tillen, dus echt op je hurken, juna oppakken en dan omhoog komen. Is heel zwaar, maar alleen voor je beenspieren. Normaal til je een kind voorover gebogen met kromme buik en als je dan omhoog komt belast je je buikspieren. Zak anders door je knieeen, pak haar met 1 hand en trek je met je andere hand omhoog aan haar bedje. Zij kan je dan vasthouden rondom je nek. als je je buikspieren maar niet te veel belast. Sterkte!
Ze ligt er al in, had nergens last van, geen pijn aan mijn wond of iets dergelijks. Heb haar uiteindelijk maar op schoot gehesen en vanuit zitten opgetilt. Geen last van mijn buikspieren gehad.

Bedankt voor de tip Arwen, heb jij ook een keizersnede gehad eigenlijk?
nee, maar ik moet veel tillen op mijn werk, en heb daar "les" in gekregen, zeker met een dikke buik is het belangrijk dat je goed tilt en je buikspieren niet belast, en dat geldt na een grote buikoperatie net zo goed. Vandaar. Maar je hebt gelijk, soms moet je wel, als je alleen thuis bent en je kind moet naar bed heb je weinig keus. Probeer er gewoon zo vaak mogelijk aan te denken en zoveel mogelijk vanuit je benen te tillen. Je belast anders niet alleen je buikspieren te veel, maar gaat ook ongemerkt vanuit je rug tillen waardoor je daar weer last van kan krijgen. Succes! (en nog gefeliciteerd met je kleine mannetje!)
quote:Star schreef op 25 oktober 2007 @ 11:34:

Kussen lijkt hier een wondermiddel te zijn. Nou ja, het gaat een stuk beter!Jaaaa die heb je van mij afgekeken!!!!
Hallo stelletje rebbels! Ik ben druk weer dus kom alleen even snel langsgevlogen.

Mmomo, ik mag ondertussen toch wel andere beginnend-slecht-slapend-kind-ouders uitlachen? Zover is het wel toch dat ik dat privilege heb? Ja? Inad, 3e slechte nacht en brak !

Zeg Verstardusty, is mijn verblijfvergunning al definitief of moet ik nog 400 euro dokken? Hebben jullie nu dus aso breedbeeld-flatscreen monster in huis?

Inad, waarom wordt Chicatje wakker dan? Is ze ziek (hoesten?). It sucks zo`n wakker kind `s nachts!

Vish, hoe laat ging jij naar bed? Van 22 tot 4 is niet onaardig nachtje . Wat doe je dan trouwens met wakker kind om 4 uur, ontbijten? Hoe ging je gesprek en, belangrijker, wat was de functie uiteindelijk??

Eow, nog steeds aardig fit dus? Fijn! Hoe doet ons Theehuisheldje het?

Hier een goeie nacht; Wuppert was 1x keer héél eventjes wakker maar sliep met speentje gewoon weer verder tot vanochtend 7 uur. Rug is echt érg nu, gelukkig morgen fysio. Hopelijk kraakt ie me een keer ofzo en dan is het over. Huub huub huub..... Verder ben ik nogal aan het rennen vandaag, moet over minuut 10 ook weer weg naar ouders van een vriendin die in Athene woont. Wat spulletjes voor haar halen die ex dan mee terug kan nemen.

Tot strakjes!!
anoniem_27760 wijzigde dit bericht op 25-10-2007 17:27
Reden: beter laat dan nooit smileyherstel
% gewijzigd
Als iemand dit bestekje in winkel ziet, pleasssseee voor me kopen!!

Wat een schattig bestekje! Als je er niet aan kunt komen: vriendin van mij heeft web- en gewone winkel waar ze BamBam verkopen. Ik zou haar kunnen vragen of ze het bestekje hebben?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Vishnu schreef op 25 oktober 2007 @ 12:56:

[...]

Jaaaa die heb je van mij afgekeken!!!!Ik wist niet eens dat Nemo al een kussen had
Bestekje voor Alien2? Wel heul schattig.

Was het maar waar Pep dat ik nu zo'n megatv had. Was voor mijn vader, die er nu nog steeds niet uit is. Mannen....

Die 400 mag je houden. Zet maar wat lekkers neer, dan heb je aan je plicht voldaan.

Hopelijk heeft fysio gouden handjes. Rugpijn lijkt me echt vreselijk.
quote:Kess schreef op 25 oktober 2007 @ 13:39:

Wat een schattig bestekje! Als je er niet aan kunt komen: vriendin van mij heeft web- en gewone winkel waar ze BamBam verkopen. Ik zou haar kunnen vragen of ze het bestekje hebben?

Heel heel graag! Nemo kan hier namelijk heel netjes mee eten maar ik denk dat ik het lepeltje per ongeluk in de prullie heb gegooid.

Ooh en ik vergeet het steeds maar ehm... die krijtstreepbroek die zou ik wel van je over willen nemen Kess! Heb nu een lichtgrijs truitje gekocht dat zou er wel mooi op staan denk ik. Nu nog een witte blouse met zwarte stipjes of streepjes en en en..jemig ik worrrrrrrrrrrrrrrrd nog een kakkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Mmomo, ik mag ondertussen toch wel andere beginnend-slecht-slapend-kind-ouders uitlachen? Zover is het wel toch dat ik dat privilege heb? Ja? Inad, 3e slechte nacht en brak :rofl:!

Ja hoor lieve Pepsert! Jij mag andere mensen met doorwaakte nachten uitlachen..... Maar ik moest gewoon even terugdenken aan hoe je de eerste dagen van het Slechte Slapen van Wup ten tonele verscheen. Met een grote donderwolk rond je hoofd enzo, en heeeeeel moe. Vonnik toen wel grappig. Mooi dat de Wupsert nu weer goed slaapt trouwens!!
Vish, lichtroze is ook heel kakkie. Staat ook wel op krijtstreep.
Jetzt gehe ich loss in meine rautiertes pantalonie ohne pony.
Ben helemaal euforisch! Hen eindelijk de perfecte zwarte laarzen geshopt met flinke hak die toch lopen als pantoffeltjes. Ben blij! En passant ook even twee truien/pololongsleeevs voor Tony gescoord bij de WE. Hebben ze luek jongensspul en niet duur. Aanrader dus voor jongetjes vanaf maat 92.

Ik ga even mailtje sturen naar vriendin, Vish. Dan kan die met broek en al jouw kant op.
Loretta is De Mol. Punt.
WE had ik al eens gezien inderdaad. Erg leuk voor jochies. Jammer dat de vrouwelijke versie geen kleren voor kleine vrouwtjes heeft.

Ik was dinsdag bij Sissy Boy trouwens, die hebben ook vanaf 92. Erg stoer!

Waar heb je laarzen gescoord Kess?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven