De Pfaff´s

woensdag 18 november 2009 om 23:39
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
zaterdag 26 juni 2010 om 21:45
quote:Sterrr schreef op 26 juni 2010 @ 21:41:
[...]
Ah ja, daar had ik zelf ook wel aan kunnen denken ja
maar bedankt! ik kijk eigenlijk altijd sochtends, wat savonds heb ik een andere ingeroeste, beschamende gewoonte (gtst )Geeft niks hoor, je kunt maar 1 familie tegelijk volgen.
[...]
Ah ja, daar had ik zelf ook wel aan kunnen denken ja

Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
zaterdag 26 juni 2010 om 22:17
Ik denk dat dat strand in Zeeuws Vlaanderen was.
Wij kijken altijd samen, als ik nog boven ben zet vriendlief de tv op pauze en dan kijken we samen de Pfaffs . Of, zoals mijn 3 jarig zoontje zegt, de Flaps
. Soms kijken we met de hele family, de kinderen vinden het ook leuk. Maar dat is dan op vrijdag als ze wat later gaan slapen.
Wij kijken altijd samen, als ik nog boven ben zet vriendlief de tv op pauze en dan kijken we samen de Pfaffs . Of, zoals mijn 3 jarig zoontje zegt, de Flaps

zaterdag 26 juni 2010 om 22:28
quote:jaimie schreef op 26 juni 2010 @ 22:17:
. Soms kijken we met de hele family, de kinderen vinden het ook leuk. Maar dat is dan op vrijdag als ze wat later gaan slapen.Mijn dochter noemt het: Dat met die stoute kindjes. Als ze vervelend is vragen wij haar ook wel eens of ze Keanootjes gegeten heeft

zondag 27 juni 2010 om 23:32
quote:nouschi schreef op 25 juni 2010 @ 21:26:
Idd dat gejank van Carmen is nu niet leuk meer. Waar gaaat het over , ze geeft een mobiel??????
Die mobiel symboliseert hoe groot Shania wordt en dus moet bobon huilen.
Debby zei laatst trouwens tegen Nicolas dat ze net haar moeder leek, omdat ze ook zou gaan huilen als Liam naar school zou gaan (wist ze toen al).
Zegt Nicolas "zo'n janksmoel?" (vertaald met "huilgezicht")
Idd dat gejank van Carmen is nu niet leuk meer. Waar gaaat het over , ze geeft een mobiel??????
Die mobiel symboliseert hoe groot Shania wordt en dus moet bobon huilen.
Debby zei laatst trouwens tegen Nicolas dat ze net haar moeder leek, omdat ze ook zou gaan huilen als Liam naar school zou gaan (wist ze toen al).
Zegt Nicolas "zo'n janksmoel?" (vertaald met "huilgezicht")
maandag 28 juni 2010 om 19:41
quote:Sterrr schreef op 28 juni 2010 @ 11:04:
Weet je wat ik trouwens ook altijd zo vies vind? Dat die tuin van Sam & Kelly altijd helemaal vol ligt met hondendrollen,bahh, dan ga je toch niet meer lekker op dat gras lopen/liggen???
Kelly noemde het, het 'mijnenveld', van Angie.
Je ziet ze ook nooit wandelen met die hond.
Ik heb ook een hond, en een tuin, maar laat mijn hond gewoon 4x per dag uit.
Maar ja, ik heb ook niet zo'n druk leven als de Goorisjes.
Weet je wat ik trouwens ook altijd zo vies vind? Dat die tuin van Sam & Kelly altijd helemaal vol ligt met hondendrollen,bahh, dan ga je toch niet meer lekker op dat gras lopen/liggen???
Kelly noemde het, het 'mijnenveld', van Angie.
Je ziet ze ook nooit wandelen met die hond.
Ik heb ook een hond, en een tuin, maar laat mijn hond gewoon 4x per dag uit.
Maar ja, ik heb ook niet zo'n druk leven als de Goorisjes.

maandag 28 juni 2010 om 22:09
quote:Bergje65 schreef op 28 juni 2010 @ 20:57:
En wat had tanteke Lynsieke voor een cadeau voor Kensjieke
(trommelgeroffel)
tatatattaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Schilderij nummer 876
Leuk voor zo'n kind!Dat had Dave ook al gezegd. Lindsey zei dat het schilderij de wens van Kelly was. Kenji kreeg ook nog een een envelop, hij had net een nintendo ds gehad en nog wat andere dingen.
En wat had tanteke Lynsieke voor een cadeau voor Kensjieke
(trommelgeroffel)
tatatattaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Schilderij nummer 876
Leuk voor zo'n kind!Dat had Dave ook al gezegd. Lindsey zei dat het schilderij de wens van Kelly was. Kenji kreeg ook nog een een envelop, hij had net een nintendo ds gehad en nog wat andere dingen.
dinsdag 29 juni 2010 om 15:39
quote:mariska100 schreef op 29 juni 2010 @ 10:32:
Mijn zoontje noemt ze 'De Graps'.
Het valt mij op de Carmen wel al aan het bezuinigen is.Ook op de hapjes enzo. En voor de communie 'gewoon' Cava en geen champagne?? Wel mooie schilderijen trouwens.Ik heb de uitzending gemist
Mijn zoontje noemt ze 'De Graps'.
Het valt mij op de Carmen wel al aan het bezuinigen is.Ook op de hapjes enzo. En voor de communie 'gewoon' Cava en geen champagne?? Wel mooie schilderijen trouwens.Ik heb de uitzending gemist
dinsdag 29 juni 2010 om 20:18