iPhone opladen in auto

12-07-2010 12:21 11 berichten
Even een vraagje....

Ik had een goedkope auto-oplader gekocht voor de iPhone. Zo goedkoop dat de stoppen eruit vlogen van de aansteker.

Exit dus.

Nu heb ik ook een autoradio met een USB ingang. Kan ik daar de USB stekker van de iPhone ook niet insteken om op te laden?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb je gepowerde en ongepowerde USB-uitgangen. Die op je pc zijn meestal gepowered (wat betekent dat er dus stroom op staat om te laden) maar of dat voor een autoradio ook zo geldt...

Ik zou zeggen: wat let je om het uit te proberen?
Ik zou het niet durven uitproberen, bang dat de iPhone kapot gaat.

De laders die ik gezien heb zijn circa 20 euro, die zou ik eerder kopen dan het risico lopen:

http://shop.iphoneclub.nl ... iphone-ipod-auto-oplader/

En ligt het niet aan de autolader zelf? Kun je het normaal wel gebruiken? (ik heb er niet veel verstand van, maar volgens mij heb je verschillende zekeringen, het kan zijn dat als je een goede zekering hebt je probleem verholpen is).
Dit is een prima USB lader voor iPhone en iPod. Te koop bij diverse Apple winkels en telecom-boeren. Kost in NL ca twee tientjes. Compleet met sync-kabel en gezekerd op 1A.
Die van Jamesblond heb ik ook, prima ding! Enige weken terug besteld via internet voor zo'n 15 eurootjes
Spaar je punten via my T-mobile?

Die kan je nl ook inleveren in de winkel.

Zo heb ik mijn autolader gekregen.

1500 punten voor 30 euro
Ik laad ook altijd mijn telefoon en tomtom op in de auto via mijn autoradio met usb-poort. Dat gaat echt prima hoor.

(ben de tomtom autostekker kwijt, maar usbkabels genoeg)
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Volgens mij laad ie bij mij ook op als ik hem in mijn radio steek. Heb er nooit echt op gelet maar de batterij loopt niet leeg en dat moet dus betekenen dat ie oplaad.
quote:Thirtysomething schreef op 12 juli 2010 @ 18:49:

Spaar je punten via my T-mobile?

Die kan je nl ook inleveren in de winkel.

Zo heb ik mijn autolader gekregen.

1500 punten voor 30 euroOh das een goeie tip, thanks.....punten zat!
Met die T-Mobile punten wel even kijken of het echt voordelig is. Je kunt de punten namelijk ook inleveren voor korting op je rekening. Zo uit mijn hoofd 650 punten voor een tientje en 1600 voor 25 euro.
kip, ik zag deze twee dagaanbiedingen (maar een dag geldig, dus las je het wilt kopen, moet je snel zijn) en moest aan jou denken.

http://dagactie.biedmeer.nl/

http://www.weekopweek.nl/
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven