voor de oude rotten
donderdag 15 juli 2010 om 21:35
ben je al vanaf het begin vivaforummer? ben je het zat om steeds niewelingen te wijzen op het bugtopic, het bantopic, de modtopics enz?
Wil je herinneringen ophalen?
doe dat dan hier!
Ik ben ooit begonnen als xxxxxx ( zo'n 10/11 jaar geleden ) , daarna met de overgang van max naar dit forum moest ik een andere naam nemen en sinds kort heet ik dus nieuwe auto omdat mijn andere nick te herkenbaar werd.
Wil je herinneringen ophalen?
doe dat dan hier!
Ik ben ooit begonnen als xxxxxx ( zo'n 10/11 jaar geleden ) , daarna met de overgang van max naar dit forum moest ik een andere naam nemen en sinds kort heet ik dus nieuwe auto omdat mijn andere nick te herkenbaar werd.
anoniem_94589 wijzigde dit bericht op 16-07-2010 12:21
Reden: ivm oude forumarchief hahaha
Reden: ivm oude forumarchief hahaha
% gewijzigd
donderdag 15 juli 2010 om 22:41
Haha Hiplon, wat leuk dat je reageert. (screwed for life ben je nu ). Als je nooit schrijft, ben je dan wel bijzonder dol op één of meerdere forummers, of lees je gewoon alles?
@ Sarah, was jij heel de tijd al Sarah?
@ Lieverdtie, dat is gewoon de maximale forumduur, iedereen is op 0 gestart toen het nieuwe forum begon.
@ Sarah, was jij heel de tijd al Sarah?
@ Lieverdtie, dat is gewoon de maximale forumduur, iedereen is op 0 gestart toen het nieuwe forum begon.
donderdag 15 juli 2010 om 22:42
1 jaar en 177 dagen! Leuk, want 1 en 7 zijn mijn lievelingsgetallen Ik lees trouwens al wel veel langer mee. Ik lees veeeeeel meer dan ik schrijf, dus voel me heel nieuw en klein. Grappig om te zien dat er mensen zijn die ik heeeeeel bekend en "stoer aanwezig" vind, die helemaal niet veel langer lid zijn dan ik!
Jumpsje, wat jij zegt herken ik wel, dat het leuk is om bepaalde forum-dingen te kennen! Grapjes, en ook namen.
Dangeensuus, ik heb het laatst over jouw nick gehad! Ik las het altijd als Dange-en-suus (Dange op z'n Engels, dus danzj-en-suus. Don't ask....), en moest dus erg hard lachen toen ik erachter kwam dat het heel gewoon dan-geen-suus is.. En nog steeds moet ik nadenken als ik jouw nick zie..! :S
Jumpsje, wat jij zegt herken ik wel, dat het leuk is om bepaalde forum-dingen te kennen! Grapjes, en ook namen.
Dangeensuus, ik heb het laatst over jouw nick gehad! Ik las het altijd als Dange-en-suus (Dange op z'n Engels, dus danzj-en-suus. Don't ask....), en moest dus erg hard lachen toen ik erachter kwam dat het heel gewoon dan-geen-suus is.. En nog steeds moet ik nadenken als ik jouw nick zie..! :S
donderdag 15 juli 2010 om 22:46
quote:_Soleil_ schreef op 15 juli 2010 @ 22:43:
Grappig om te zien, dat sommigen voor mij hele bekende namen zijn en dan nu nog niet eens zo heel lang blijken te forummen.
Ja, ik zat eigenlijk te hopen op iemand die zegt: goh, ben jij nog zo jong? Ik dacht dat je veeeeel ouder was.
Op het forum is dat dan weer best een compliment
Of een teken dat je echt te veel forumt...
Grappig om te zien, dat sommigen voor mij hele bekende namen zijn en dan nu nog niet eens zo heel lang blijken te forummen.
Ja, ik zat eigenlijk te hopen op iemand die zegt: goh, ben jij nog zo jong? Ik dacht dat je veeeeel ouder was.
Of een teken dat je echt te veel forumt...
donderdag 15 juli 2010 om 22:48
Ik dwaal hier rond sinds 2003.Ook een poosje actief gepost tijdens mijn zwangerschappen op de kinderpijler (ja sorry hoor...hormonen enzo ) en inmiddels aan mijn derde of vierde nick bezig omdat ik telkens vergeet welke nick ik had .
Net als Hiplon1 kom ik meerdere keren per dag voorbij,maar post niet dikwijls.
Net als Hiplon1 kom ik meerdere keren per dag voorbij,maar post niet dikwijls.
donderdag 15 juli 2010 om 22:48
quote:delphicat schreef op 15 juli 2010 @ 22:46:
[...]
Of een teken dat je echt te veel forumt...Nou dat dacht ik dus inderdaad bij jou (écht). Maar ik kan niet wennen aan deze avatar. Hoe zag die andere er ook alweer uit, die was iig veel herkenbaarder (ik haat avatarveranderingen).
[...]
Of een teken dat je echt te veel forumt...Nou dat dacht ik dus inderdaad bij jou (écht). Maar ik kan niet wennen aan deze avatar. Hoe zag die andere er ook alweer uit, die was iig veel herkenbaarder (ik haat avatarveranderingen).
The time is now
donderdag 15 juli 2010 om 22:49
donderdag 15 juli 2010 om 22:53
donderdag 15 juli 2010 om 22:54
donderdag 15 juli 2010 om 23:08
quote:tilalia2 schreef op 15 juli 2010 @ 22:53:
Ik zit hier bijna 9 jaar. Eerst onder mijn eigen naam, maar sinds 2002 als Tilalia.
Bizar dat ik al 9 jaar mijn tijd verkutdoe op een forum Man, ik kunnen promoveren als Natuurkundige als ik daar mijn tijd in had gestoken ipv in het forum. En ik ben slecht in natuurkunde, kun je nagaan!
Ik zit hier bijna 9 jaar. Eerst onder mijn eigen naam, maar sinds 2002 als Tilalia.
Bizar dat ik al 9 jaar mijn tijd verkutdoe op een forum Man, ik kunnen promoveren als Natuurkundige als ik daar mijn tijd in had gestoken ipv in het forum. En ik ben slecht in natuurkunde, kun je nagaan!
donderdag 15 juli 2010 om 23:08
quote:borodini schreef op 15 juli 2010 @ 22:35:
Weten jullie nog wat het eerste topic was wat je opende ?
Echt werkelijk géén idee. Ik weet zelfs niet in welk topic ik ben begonnen met meeschrijven. Ik heb een beetje topicbindingsangst, ik ben altijd zo weer weg, knap topic waar ik tot pagina 8 blijf hangen .
Weten jullie nog wat het eerste topic was wat je opende ?
Echt werkelijk géén idee. Ik weet zelfs niet in welk topic ik ben begonnen met meeschrijven. Ik heb een beetje topicbindingsangst, ik ben altijd zo weer weg, knap topic waar ik tot pagina 8 blijf hangen .