voor de oude rotten

15-07-2010 21:35 281 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben je al vanaf het begin vivaforummer? ben je het zat om steeds niewelingen te wijzen op het bugtopic, het bantopic, de modtopics enz?

Wil je herinneringen ophalen?

doe dat dan hier!

Ik ben ooit begonnen als xxxxxx ( zo'n 10/11 jaar geleden ) , daarna met de overgang van max naar dit forum moest ik een andere naam nemen en sinds kort heet ik dus nieuwe auto omdat mijn andere nick te herkenbaar werd.

hoe lang ben je al lid van het forum?

Totaal aantal stemmen: 148

5 jaar (19%)
6 jaar (14%)
7 jaar (10%)
8 jaar (16%)
9 jaar (11%)
10 jaar (9%)
1 week (4%)
> 10 jaar (9%)
vanaf de prehistorie (7%)
anoniem_94589 wijzigde dit bericht op 16-07-2010 12:21
Reden: ivm oude forumarchief hahaha
% gewijzigd
quote:borodini schreef op 15 juli 2010 @ 22:32:

[...]

Is er leven na het forum ?ik weet het niet.. het forum zit nu zo in mijn leven ingebakken dat ik waarschijnlijk op mijn 70ste nog mee schrijf
quote:Olijfje_ schreef op 15 juli 2010 @ 23:07:

Ik zit ook al zo'n 10 jaar op het forum, eerst als Olijfje maar met de overgang naar Max moest ik er ineens een streepje achter plaatsen. Maar ik ben dus ook al best wel behang hier (waar blijft de tijd?).Is niet lelijk, olijfjesbehang!

quote:Sarah Scott schreef op 15 juli 2010 @ 22:34:

[...]

Jawel, vanaf nu hoor je bij het ouwe-rotten-groepje we hebben een groepje!!!!
Bijna 10 jaar, schat ik. Was eerst Itsme, maar bij het zoveelste nieuwe forumontwerp, kon ik niet meer inloggen en werd het its. Zo werd ik toch al genoemd door mijn 'dinnetjes' hier, dus....

Wie ik nog steeds mis, is Spinoza. Wat kon die oreren!
quote:nostradame schreef op 15 juli 2010 @ 23:08:

[...]

Man, ik kunnen promoveren als Natuurkundige als ik daar mijn tijd in had gestoken ipv in het forum. En ik ben slecht in natuurkunde, kun je nagaan!Ohja, ik ook, wat erg he.
Cum non tum age
Sinds herfst 2002 lid en deze gebruikersnaam, maar in de eerste 7,5 jaar maar sporadisch gepost, wel heel veel mee gelezen. Sinds een half jaar veel actiever als poster.

Als ik de tijd die ik hier heb doorgebracht had gebruikt om te sporten dan had ik nu aan de Olympische Spelen mee kunnen doen.
WTF?
mijn eerste jaren heb ik op de relatiepijler doorgebracht..en mijn eerste topic ging natuurlijk over de breuk met mijn toenmalig vriendje.... dramatisch was dat
quote:delphicat schreef op 15 juli 2010 @ 22:46:

[...]

Ja, ik zat eigenlijk te hopen op iemand die zegt: goh, ben jij nog zo jong? Ik dacht dat je veeeeel ouder was.

Op het forum is dat dan weer best een compliment

Of een teken dat je echt te veel forumt...Nou, ik had het onder andere over jou dus

[...]

Man, ik kunnen promoveren als Natuurkundige als ik daar mijn tijd in had gestoken ipv in het forum. En ik ben slecht in natuurkunde, kun je nagaan!Whahaha, wil je niet zo confronterend doen op die late uur?
The time is now
quote:twinkeling schreef op 15 juli 2010 @ 22:43:

[...]

Nou mop, dan zal ik er speciaal voor jou even een oude forumterm inslingeren: Lé-zen!

Er staat "voor de oude rotten", dus ksssst, kssssst

Ghè....... Dat maak ik zelf nog wel uit!

trut wijsneus
In welk jaar was de overstap van dat Max gebeuren? Want toen was ik er net volgens mij...
1927

[...]

Man, ik kunnen promoveren als Natuurkundige als ik daar mijn tijd in had gestoken ipv in het forum. En ik ben slecht in natuurkunde, kun je nagaan!

Ik had heel veel andere dingen kunnen doen. Feit is wel dat ik hier de stille momenten op mijn werk - toen- heb kunnen killen, steun vond toen ik een hartkwaal had, mensen heb kunnen steunen toen ik rsi had, ik heb hier heel goed leren discussieren. ik heb mijn kinderwens kunnen 'lezen' in andervrouws kinderwens, heb mijn mentale gezondheid behouden door dit forum omdat ik hier tenminste nog mensen kende toen ik naar het buitenland verhuisde, zwanger en wel, maar niemand kende in mijn nieuwe land, ik heb borstvoedings- en allergie-advies gekregen en gegeven waardoor ikzelf maar ook andere vrouwen langer en prettiger hun kind hebben gevoed, ik ben hier up to date gebleven van de echte mening van vrouwen in de maatschappij over politieke en andere maatschappelijke kwesties, ik heb hier gezien hoe een internetcommunity nu echt werkt, en al die kennis gebruik ik nu in mijn leven en mijn werk.

In mijn huidige en vorige baan heb ik dit forum vaak als 'maatstaf' genomen voor vraagstukken, en telkens had ik baat bij mijn kennis van hoe vrouwen denken.

Ik wil niet promoveren in natuurkunde. Ik wil wel groeien als mens. Dat is hier gelukt. En misschien was dat alleen irl ook wel gebeurd, maar nu heb ik beiden.
Wauw.

Mooi.
Dit alles natuurlijk naast het feit dat ik hier 10 pizza's heb gewonnen en heel dierbare irl vriendschappen heb opgebouwd.
quote:tilalia2 schreef op 15 juli 2010 @ 23:59:

[...]

Ik had heel veel andere dingen kunnen doen. Feit is wel dat ik hier de stille momenten op mijn werk - toen- heb kunnen killen, steun vond toen ik een hartkwaal had, mensen heb kunnen steunen toen ik rsi had, ik heb hier heel goed leren discussieren. ik heb mijn kinderwens kunnen 'lezen' in andervrouws kinderwens, heb mijn mentale gezondheid behouden door dit forum omdat ik hier tenminste nog mensen kende toen ik naar het buitenland verhuisde, zwanger en wel, maar niemand kende in mijn nieuwe land, ik heb borstvoedings- en allergie-advies gekregen en gegeven waardoor ikzelf maar ook andere vrouwen langer en prettiger hun kind hebben gevoed, ik ben hier up to date gebleven van de echte mening van vrouwen in de maatschappij over politieke en andere maatschappelijke kwesties, ik heb hier gezien hoe een internetcommunity nu echt werkt, en al die kennis gebruik ik nu in mijn leven en mijn werk.

In mijn huidige en vorige baan heb ik dit forum vaak als 'maatstaf' genomen voor vraagstukken, en telkens had ik baat bij mijn kennis van hoe vrouwen denken.

Ik wil niet promoveren in natuurkunde. Ik wil wel groeien als mens. Dat is hier gelukt. En misschien was dat alleen irl ook wel gebeurd, maar nu heb ik beiden. Mooi geschreven!
quote:twinkeling schreef op 15 juli 2010 @ 23:38:

1927
Cum non tum age
quote:twinkeling schreef op 16 juli 2010 @ 00:04:

Wauw.

Mooi.

inderdaad

dat van dat leren discussieren herken ik wel.

ik heb hier ook leren reflecteren. Ben erg goed in zelfreflectie geworden.

En ik heb opeens overal een gefundeerde mening over en weet van veel onderwerpen
Nu hebben we het wel steeds over de oude rotten, ook in het andere topc ´waar is.....gebleven´, maar wat vinden jullie van de nieuwelingen? Zijn die er wel of durven ze gewoonweg niet te reageren dus lezen ze alleen maar mee? Heb soms het gevoel dat ik steeds dezelfde mensen tegenkom....
quote:nieuweauto schreef op 16 juli 2010 @ 00:24:

[...]

En ik heb opeens overal een gefundeerde mening over en weet van veel onderwerpen

Man! Nou! Met de Joran kwestie was ik zoveel meer up-to-date dan de gemiddelde schoolpleinmoeder

Een forum is niet 'zomaar iets'. Je leert je discussiepartners kennen, en zij jou, en sinds google kom je niet meer weg met 'ik heb ergens gelezen'. Je vindt je informatie sneller doordat we met z'n allen linkjes zoeken en vinden, en baseert daar je mening op. En omdat je erover schrijft, onthou je veel meer. Viva, hoe suf het blad ook is, heeft een geweldig forum. Vrouwen met een mening (dat motto van viva klopt dan weer wel) en heel eerlijk: die mening zou je irl nooit volledig te horen krijgen. Op internet wel, omdat onze 'bekende anonimiteit' een band schept, maar tegelijkertijd vrijblijvendheid.
Ik heb het idee dat ik hier al 30 jaar zit.
quote:Julus schreef op 15 juli 2010 @ 22:07:

Ook al vanaf het begin aanwezig, jaar of 11 denk ik (mijn zoon was er net, die is 11) en waarom ik er nog steeds ben? Ik kan niet tegen verandering Julus. Hoe lang is dat nou al geleden? Een jaar of 7?
quote:gebruikersnaambestaatal schreef op 15 juli 2010 @ 22:48:

Ik dwaal hier rond sinds 2003.Ook een poosje actief gepost tijdens mijn zwangerschappen op de kinderpijler (ja sorry hoor...hormonen enzo ) en inmiddels aan mijn derde of vierde nick bezig omdat ik telkens vergeet welke nick ik had .

Net als Hiplon1 kom ik meerdere keren per dag voorbij,maar post niet dikwijls.Ken ik jou?
quote:borodini schreef op 15 juli 2010 @ 22:35:

Weten jullie nog wat het eerste topic was wat je opende ?

Ik had mijn nick verzonnen en wilde direct een andere naam. Toen al!

Sinds toen Milo. Fijne naam hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven