Welke applications voor iPhone zijn echt leuk?
zaterdag 10 juli 2010 om 15:47
Ik heb toevallig net Soundhound erop gezet. Gratis app. Hij scant muziek die je hoort en waarvan je niet weet wie het is, daarna krijg je een schermpje met de artiest, het nummer, welk album, de lyrics zelfs en linkjes naar Youtube en Itunes.
En als je deze app gebruikt met muziek die je al op de iPhone hebt staan geeft hij je ook de lyrics erbij. Echt handig!
Verder heb ik de buienradar, Nu.nl, Smulweb, Funda, Msn, Facebook en Twitter natuurlijk. En ook wat onzin apps.
En als je deze app gebruikt met muziek die je al op de iPhone hebt staan geeft hij je ook de lyrics erbij. Echt handig!
Verder heb ik de buienradar, Nu.nl, Smulweb, Funda, Msn, Facebook en Twitter natuurlijk. En ook wat onzin apps.

zaterdag 10 juli 2010 om 17:00
Pingchat 2, waarmee je gratis smsjes,foto's of gesprekjes naar je vrienden, familie kunt sturen..
Hoccer, zodat je in een gooibeweging een foto naar iemand overbrengt zonder bluetooth
MyNetDiary, voor als je je eetgedrag in de gaten wilt houden om op gewicht te blijven, of af te vallen..echt superhandig, wel in engels maar je kunt zelf in NL producten invoeren.
Buddha, voor een inspirerende spreuk elke dag..
Blurb, waarin je een tekst kunt invoeren in een lichtbalk, wat erg handig is in een kroeg bv.
Shazam is ook een muziekzoek ap. werkt zoals soundhound
Gemist, om programma's terug te kijken van NL 1,2 en 3.
Emoji Icons, voor leuke smileys in je smsjes te gebruiken
9292ov Pro, voor als je veel met trein of bus reist
Snotr, voor grappige filmpjes..
Hoccer, zodat je in een gooibeweging een foto naar iemand overbrengt zonder bluetooth
MyNetDiary, voor als je je eetgedrag in de gaten wilt houden om op gewicht te blijven, of af te vallen..echt superhandig, wel in engels maar je kunt zelf in NL producten invoeren.
Buddha, voor een inspirerende spreuk elke dag..
Blurb, waarin je een tekst kunt invoeren in een lichtbalk, wat erg handig is in een kroeg bv.
Shazam is ook een muziekzoek ap. werkt zoals soundhound
Gemist, om programma's terug te kijken van NL 1,2 en 3.
Emoji Icons, voor leuke smileys in je smsjes te gebruiken
9292ov Pro, voor als je veel met trein of bus reist
Snotr, voor grappige filmpjes..
zaterdag 10 juli 2010 om 17:57

vrijdag 16 juli 2010 om 16:11
quote:Polleke1978 schreef op 10 juli 2010 @ 17:58:
Ben trouwens op zoek naar een fijn emailprogramma om mijn hotmail te bekijken. Tips? Ik heb nu mailPro, maar daar ben ik niet echt over te spreken..Polleke, je kan dit toch standaard invoeren bij je emailprogramma? Ik heb van 3 verschillende adressen ingesteld, hartstikke handig.
Ben trouwens op zoek naar een fijn emailprogramma om mijn hotmail te bekijken. Tips? Ik heb nu mailPro, maar daar ben ik niet echt over te spreken..Polleke, je kan dit toch standaard invoeren bij je emailprogramma? Ik heb van 3 verschillende adressen ingesteld, hartstikke handig.
vrijdag 16 juli 2010 om 22:43
Benelux: navigatie voor 5 euro en werkt goed. Weet niet of hij nu nog steeds 5 euro kost, het was een aanbieding namelijk.
Runkeeper: houdt bij hoe ver je loopt en in welk tempo, incl. kaarten waadoor verdwalen vrijwel onmogelijk wordt.
Itick: voor de musici onder ons. Een metronoom op je iphone.
Trein: alle vertrektijden incl. vertragingen.
Buienradar
Belstatus: houdt je belgedrag bij
Ow wat ben ik blij met mijn iphone
Runkeeper: houdt bij hoe ver je loopt en in welk tempo, incl. kaarten waadoor verdwalen vrijwel onmogelijk wordt.
Itick: voor de musici onder ons. Een metronoom op je iphone.
Trein: alle vertrektijden incl. vertragingen.
Buienradar
Belstatus: houdt je belgedrag bij
Ow wat ben ik blij met mijn iphone
maandag 19 juli 2010 om 10:59