Huis gekocht nu wachten op de Sleutel pfff

maandag 19 juli 2010 om 20:37

maandag 19 juli 2010 om 20:45

6 augustus dat is al lekker snel 
Ik moet gwn nog ruim 4 maanden wachten...
Zeker spannend..
WIj wonen allebei nog thuis.. dus we moeten echt alles nog..
Maar ik heb nu al bijna alles wat je vooraf kan kopen.. al wel gekocht..
Dus handdoeken,keukenspullen ( heel veel ) en dat soort dingen heb ik allemaal al..
Maar meubels enzo moeten we nog kopen..
Bij ons hoeft er gelukkig geen grote verbouwing plaats te vinden..
Dus wij gaan niet shoppen voor keukens en badkamers enzo..
Die laten we lekker zitten..
En moeten jullie nog veel kopen?
                    Ik moet gwn nog ruim 4 maanden wachten...
Zeker spannend..
WIj wonen allebei nog thuis.. dus we moeten echt alles nog..
Maar ik heb nu al bijna alles wat je vooraf kan kopen.. al wel gekocht..
Dus handdoeken,keukenspullen ( heel veel ) en dat soort dingen heb ik allemaal al..
Maar meubels enzo moeten we nog kopen..
Bij ons hoeft er gelukkig geen grote verbouwing plaats te vinden..
Dus wij gaan niet shoppen voor keukens en badkamers enzo..
Die laten we lekker zitten..
En moeten jullie nog veel kopen?

maandag 19 juli 2010 om 21:00

Wel makkelijk dat er geen grote verbouwingen hoeven plaats te vinden. Scheelt heel veel (en ook geld )
Ik ga in mijn eentje verhuizen, maar ik ga wel wat groter wonen. Eerst kon ik maar een klein 2-zitsbankje kwijt, maar dat wordt nu een leuke, strakke hoekbank.
Bij Leen Bakker heb je steeds leuke aanbiedingen en het is niet zo duur.
Erg leuk om op zoek te gaan naar leuke meubels. En lekker shoppen bij Ikea natuurlijk (als je daarvan houdt).
Heb je veel hulp van vrienden/familie?
                    Ik ga in mijn eentje verhuizen, maar ik ga wel wat groter wonen. Eerst kon ik maar een klein 2-zitsbankje kwijt, maar dat wordt nu een leuke, strakke hoekbank.
Bij Leen Bakker heb je steeds leuke aanbiedingen en het is niet zo duur.
Erg leuk om op zoek te gaan naar leuke meubels. En lekker shoppen bij Ikea natuurlijk (als je daarvan houdt).
Heb je veel hulp van vrienden/familie?

maandag 19 juli 2010 om 21:36

oow dus jij kan ook lekker nieuwe spulletjes shoppen 
Of dat heb je al gedaan natuurlijk haha
Ik kom zo'n beetje weekelijks bij de Ikea
Nee grapje.. maar wel vaak..
En bij ons moet er wel veel geverft en behangen worden enzo..
Dus ik trommel gewoon iedereen bij elkaar.. En dan mogen ze allemaal komen helpen..
En wij hebben zelf allebei een aantal weken vrij genomen.. dus dan kunnen we gewoon lekker in 1 stuk door klussen..
En het zou mooi zijn, als het dan af is.. als die weken voorbij zijn
En krijg jij veel hulp?
En weet je al wat voor kleuren je wil gaan doen.. kwa inrichting..
Wij zijn nu al steeds aan het kijken.. maar er is zoveeeell.. ik zie door de bomen het bos niet meer...
                    Of dat heb je al gedaan natuurlijk haha
Ik kom zo'n beetje weekelijks bij de Ikea
Nee grapje.. maar wel vaak..
En bij ons moet er wel veel geverft en behangen worden enzo..
Dus ik trommel gewoon iedereen bij elkaar.. En dan mogen ze allemaal komen helpen..
En wij hebben zelf allebei een aantal weken vrij genomen.. dus dan kunnen we gewoon lekker in 1 stuk door klussen..
En het zou mooi zijn, als het dan af is.. als die weken voorbij zijn
En krijg jij veel hulp?
En weet je al wat voor kleuren je wil gaan doen.. kwa inrichting..
Wij zijn nu al steeds aan het kijken.. maar er is zoveeeell.. ik zie door de bomen het bos niet meer...

maandag 19 juli 2010 om 21:44

Ja, moeilijk he?
Ik wil het zo licht mogelijk houden, de muren tegen het witte aan. Van Ikea heb ik een grote, witte boekenkast en ik ga een mooi wit bureau kopen voor de computer. Daar maak ik een gezellig hoekje van.
Verder een hoekbank (antraciet) waar ik lekker op kan liggen en een mooie flatscreen aan de muur, daar droom ik al heel lang van.
Hebben jullie een beetje dezelfde smaak qua inrichting?
Dat had ik met mijn exen helemaal niet. Is wel lastig hoor.
Lekker dat je veel hulp hebt. Ik heb laatst nog een topic geopend dat mijn "hulp" er geld voor vraagt. Maar uiteindelijk doet hij het gratis, zoals het hoort.
Verder huur ik een schilder in, want ik heb niet zo heel veel zin in zelf schilderen. In ieder geval geen plafonds.
Lekker dat jullie een aantal weken vrij zijn!!! Ik ben zelf 3 weken vrij, maar ik zit te denken om daar 2 weken van te maken. Geen idee of ik daar goed aan doe, ik denk er nog over na.
                    Ik wil het zo licht mogelijk houden, de muren tegen het witte aan. Van Ikea heb ik een grote, witte boekenkast en ik ga een mooi wit bureau kopen voor de computer. Daar maak ik een gezellig hoekje van.
Verder een hoekbank (antraciet) waar ik lekker op kan liggen en een mooie flatscreen aan de muur, daar droom ik al heel lang van.
Hebben jullie een beetje dezelfde smaak qua inrichting?
Dat had ik met mijn exen helemaal niet. Is wel lastig hoor.
Lekker dat je veel hulp hebt. Ik heb laatst nog een topic geopend dat mijn "hulp" er geld voor vraagt. Maar uiteindelijk doet hij het gratis, zoals het hoort.
Verder huur ik een schilder in, want ik heb niet zo heel veel zin in zelf schilderen. In ieder geval geen plafonds.
Lekker dat jullie een aantal weken vrij zijn!!! Ik ben zelf 3 weken vrij, maar ik zit te denken om daar 2 weken van te maken. Geen idee of ik daar goed aan doe, ik denk er nog over na.

maandag 19 juli 2010 om 23:10

@ Sam32
Wij hebben gelukkig wel ongeveer de zelfde smaak..
Wij willen ook veel wit en dan met 1 accentkleur ( wel een beetje een natuurlijke kleur, dus grijs, antraciet, bruin of iets )
En dan iets donkerdere meubels.. maar we zijn nog druk aan het rond kijken.. ook lastig.. er is zoveel wat leuk is
Maar we willen sowieso een hoek bank.. of een bank met een chaise longue..
Dus nog even zoeken...
Ik had je topic inderdaad gelezen... Maar gelukkig doet hij het toch voor nop
 mag ook wel vind ik 
Tsja.. als je toch een schilder gaat inhuren zou ik er misschien wel 2 weken van maken.. ik weet niet hoeveel dagen je hebt.. maar anders is 3 weken misschien ook wel weer lekker... kan je nog een weekje extra genieten van je huisje
@ Charley04
Voor mij duurt het nu nog ruim 4 maanden.. en ik vind het nu al lang genoeg geweest haha
                    Wij hebben gelukkig wel ongeveer de zelfde smaak..
Wij willen ook veel wit en dan met 1 accentkleur ( wel een beetje een natuurlijke kleur, dus grijs, antraciet, bruin of iets )
En dan iets donkerdere meubels.. maar we zijn nog druk aan het rond kijken.. ook lastig.. er is zoveel wat leuk is
Maar we willen sowieso een hoek bank.. of een bank met een chaise longue..
Dus nog even zoeken...
Ik had je topic inderdaad gelezen... Maar gelukkig doet hij het toch voor nop
Tsja.. als je toch een schilder gaat inhuren zou ik er misschien wel 2 weken van maken.. ik weet niet hoeveel dagen je hebt.. maar anders is 3 weken misschien ook wel weer lekker... kan je nog een weekje extra genieten van je huisje
@ Charley04
Voor mij duurt het nu nog ruim 4 maanden.. en ik vind het nu al lang genoeg geweest haha

dinsdag 20 juli 2010 om 09:34

Hai, hier ook zo een.
Door scheiding plotseling mijn oude huis moeten verlaten, nu woon ik al een 4 maanden bij mijn ouders in de logeerkamer.
Over twee maanden krijg ik de sleutels van mijn nieuwe (oude) huisje.
Gelukkig hoef ik vrijwel niets te doen, alleen de muren en plafond even sauzen.
Muren worden 'gewoon' wit. 1 muur is nu een andere kleur, turqoise (schrijf ik dat goed?) Zou ik zelf nooit verzonnen hebben, maar staat errug leuk. ik denk erover die zo te laten, maar ik moet even zien hoe het eraan toe is als het huis leeg is.
                    Door scheiding plotseling mijn oude huis moeten verlaten, nu woon ik al een 4 maanden bij mijn ouders in de logeerkamer.
Over twee maanden krijg ik de sleutels van mijn nieuwe (oude) huisje.
Gelukkig hoef ik vrijwel niets te doen, alleen de muren en plafond even sauzen.
Muren worden 'gewoon' wit. 1 muur is nu een andere kleur, turqoise (schrijf ik dat goed?) Zou ik zelf nooit verzonnen hebben, maar staat errug leuk. ik denk erover die zo te laten, maar ik moet even zien hoe het eraan toe is als het huis leeg is.

woensdag 21 juli 2010 om 06:05

lekker aan het shoppen gegaan dus 
 haha
Dat is wel leuk om te doen
Tsja de kleuren in je huis,.. ik blijf het lastig vinden..
En vooral omdat wij 1 hele lange muur hebben in het huis..
En wat nou als die kleur voor geen meter staat op zo'n groot stuk..
Of toch maar wit maken die lange muur.. en dan de kleinere muurtjes een accent kleur ?
Lastig Lastig..
                    Dat is wel leuk om te doen
Tsja de kleuren in je huis,.. ik blijf het lastig vinden..
En vooral omdat wij 1 hele lange muur hebben in het huis..
En wat nou als die kleur voor geen meter staat op zo'n groot stuk..
Of toch maar wit maken die lange muur.. en dan de kleinere muurtjes een accent kleur ?
Lastig Lastig..

donderdag 22 juli 2010 om 01:17

Jaaa ik ben ook.ongeduldig aan het wachten....!! 
Vorige week huis gekocht en koopakte getekend. Deze week bezig met hypotheek rondkrijgen en oriënteren op nieuwe keuken, badkamer en houten vloer..
We krijgen (pas) half oktober de sleutel.....
Maar nu wel de tijd om op zoek te gaan naar goede aanbiedingen. Kun je toch geld mee verdienen. En vind het ook wel een sport: alles op de manier zoals jij wil, maar niet tegen de hoofdprijs!
Maar het duurt nog bijna 3 maanden en dat is toch.nog wel erg langggg!
                    Vorige week huis gekocht en koopakte getekend. Deze week bezig met hypotheek rondkrijgen en oriënteren op nieuwe keuken, badkamer en houten vloer..
We krijgen (pas) half oktober de sleutel.....
Maar nu wel de tijd om op zoek te gaan naar goede aanbiedingen. Kun je toch geld mee verdienen. En vind het ook wel een sport: alles op de manier zoals jij wil, maar niet tegen de hoofdprijs!
Maar het duurt nog bijna 3 maanden en dat is toch.nog wel erg langggg!