Grr!! apple adapter weer kapot!!
zondag 25 juli 2010 om 18:33
Oke, ben even boos ( op mijzelf)
Mijn vorige Apple adapter was binnen een jaar al versleten.
Nieuwe besteld bij de Apple store, weer helemaal fijn.
Valt deze week mijn Appel uit de kast toen ik de deur opendeed, bovenop de draad van mijn nieuwe adapater, breuk erin
Lekker lomp en nu doet deze het niet meer.
Ik moet dus weeer een nieuwe bestellen maar ze zijn zo duur en ik heb niet meer de financiele middelen die ik had.
Weet iemand of je het kan laten repareren? en waar?
Of een site waar ze goedkoop zijn? ( ik heb een macbook pro)
Heb zelf al gegoogled maar ik kom er vandaag helemaal niet uit.
Mijn vorige Apple adapter was binnen een jaar al versleten.
Nieuwe besteld bij de Apple store, weer helemaal fijn.
Valt deze week mijn Appel uit de kast toen ik de deur opendeed, bovenop de draad van mijn nieuwe adapater, breuk erin
Lekker lomp en nu doet deze het niet meer.
Ik moet dus weeer een nieuwe bestellen maar ze zijn zo duur en ik heb niet meer de financiele middelen die ik had.
Weet iemand of je het kan laten repareren? en waar?
Of een site waar ze goedkoop zijn? ( ik heb een macbook pro)
Heb zelf al gegoogled maar ik kom er vandaag helemaal niet uit.
zondag 25 juli 2010 om 18:35
zondag 25 juli 2010 om 18:46
quote:Donna schreef op 25 juli 2010 @ 18:39:
Kost je al gauw ruim 100 euri.
Ik heb die van mij besteld via een Amerikaanse site.
De bezorgkosen waren wel hoog itt de werkelijke kosten, maar alles bij elkaar nog steeds goedkoper dan hier in NL. Moet wel het 'stekkergedeelte' van je oude adapter nog goed zijn (en passen). Dat of je hebt zo'n stekkerschakelaar (geen idee hoe dat officieel heet) nodig.
Kost je al gauw ruim 100 euri.
Ik heb die van mij besteld via een Amerikaanse site.
De bezorgkosen waren wel hoog itt de werkelijke kosten, maar alles bij elkaar nog steeds goedkoper dan hier in NL. Moet wel het 'stekkergedeelte' van je oude adapter nog goed zijn (en passen). Dat of je hebt zo'n stekkerschakelaar (geen idee hoe dat officieel heet) nodig.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
zondag 25 juli 2010 om 19:26
quote:Daffodil schreef op 25 juli 2010 @ 18:46:
[...]
Moet wel het 'stekkergedeelte' van je oude adapter nog goed zijn (en passen). Dat of je hebt zo'n stekkerschakelaar (geen idee hoe dat officieel heet) nodig.
Nee, mijn man had een stekkertje gehaald bij de handyman, die kan je er zo in schuiven.
By the way, je kan wel proberen of ze je bij de mac winkel, uit coulance geen nieuwe geven.
Toen de batterij er vorig jaar mee ophield, is mijn man met powerbook en al naar de winkel gegaan.
Daar hebben ze de batterij verwisseld voor een nieuwe, terwijl het eigenlijk door ons kwam dat de batterij niet meer oplaadde.We hadden de stekker er altijd in.
En we hadden powerbook inmiddels al 4 jaar, dus viel niet echt onder garantie.
Wil niet zeggen dat ze het overal doen, maar hier kregen we het gratis, zonder erom te vragen.
[...]
Moet wel het 'stekkergedeelte' van je oude adapter nog goed zijn (en passen). Dat of je hebt zo'n stekkerschakelaar (geen idee hoe dat officieel heet) nodig.
Nee, mijn man had een stekkertje gehaald bij de handyman, die kan je er zo in schuiven.
By the way, je kan wel proberen of ze je bij de mac winkel, uit coulance geen nieuwe geven.
Toen de batterij er vorig jaar mee ophield, is mijn man met powerbook en al naar de winkel gegaan.
Daar hebben ze de batterij verwisseld voor een nieuwe, terwijl het eigenlijk door ons kwam dat de batterij niet meer oplaadde.We hadden de stekker er altijd in.
En we hadden powerbook inmiddels al 4 jaar, dus viel niet echt onder garantie.
Wil niet zeggen dat ze het overal doen, maar hier kregen we het gratis, zonder erom te vragen.
zondag 25 juli 2010 om 19:45
quote:iry schreef op 25 juli 2010 @ 19:21:
Volgens mij geen garantie, ik heb natuurlijk zelf de draad stuk gemaakt doordat de laptop op de draad viel uit de kast.
Gewoon lomp.Ik hoefde bij het inleveren van de kabel niet te vermelden waardoor die draadbreuk daar gekomen is!!!!
Volgens mij geen garantie, ik heb natuurlijk zelf de draad stuk gemaakt doordat de laptop op de draad viel uit de kast.
Gewoon lomp.Ik hoefde bij het inleveren van de kabel niet te vermelden waardoor die draadbreuk daar gekomen is!!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 25 juli 2010 om 19:49