Hollandsche zuunigheid

31-07-2010 20:24 934 berichten
Ik las zojuist in een ander topic een opmerking van een andere forummer die haar eigen chips mee nam naar de bioscoop. Weer een andere dame vertelde dat ze altijd haar eigen water en snaai meenam omdat ze het in de bios te duur vond.

Nu zijn dit stuk voor stuk hele lieve meiden hoor maar ik ben eigenlijk een beetje flabbergasted dat je je eigen eten meeneemt als je uit gaat. Een bioscoopbezoekje vind ik persoonlijk een uitje, en dat mag best wat kosten.

Wat vinden jullie?? En voor de volledigheid uiteraard een poll

ik ga op stap en ik neem mee

Totaal aantal stemmen: 222

niks, ik koop lekker wat te snaaien op lokatie (49%)
alleen een flesje water (34%)
Een hele koelbox vol tapas en wijn (10%)
ik ga nooit uit (2%)
zelfs als ik uit eten ga neem ik mijn eigen eten mee (4%)
ik ben aan de lijn Geen stemmen
ik weet het niet (0%)
geen mening (1%)
Alle reacties Link kopieren
Kan helaas geen pollen zien op m'n aaiphone.

Maar ligt er een beetje aan hoe ik financieel zit..en er zit een AH tegenover de bios dus soms haal ik lekkers + rosé e.d. bij de AH voor ik naar de bios ga..
Perfectionisme is niet perfect...
Ik ken mensen met kinderen die dat doen. Vanwege de kosten en vanwege de lange wachtrijen. Good for them. Zelf houd ik niet van dat gesleep, ik wil verwend worden wanneer ik uitga.
Wat zijn de opties voor de poll?

Even voor aaifoongebruikers?
Ik kom kennelijk niet vaak buiten, ik was oprecht verbaast *en ben het nog steeds* dat mensen zelf snaai meenemen
Hangt er af vanaf soms neem ik wat mee, andere keer koop ik iets..

Heb wel ooit een date gehad, die jongen had zijn eigen drinken meegenomen...vond dat best raar (voor een date dan, ik zat daar op een kauwgumpje te kauwen). Maar ja die hele gast vond ik niets, wist niet hoe snel ik weg mocht rennen na de film.
Sjesus Whis, ik heb acht opties en kan niet copy-pasten... ik moet ze overtikken, wacht ff

Sorry...
niks, ik koop lekker wat te snaaien op lokatie

alleen een flesje water

zelfs als ik uit eten ga neem ik mijn eigen eten mee

een hele koelbox vol tapas en wijn

ik ga nooit uit

ik ben aan de lijn

ik weet het niet

geen mening
Meestal wat kopen soms meenemen. Tis erg duur in de bios dus ik kan me goed voorstellen dat mensen altijd wat meenemen.
Ik ben -als ik naar de bioscoop ga- een avondje uit. Dan ga ik dus niet zelf eten of drinken meenemen. Maar als je een complete kinderschare meebrengt dan kan ik het me wel voorstellen, gezien de kosten.
quote:MissMuppet schreef op 31 juli 2010 @ 20:30:

Heb wel ooit een date gehad, die jongen had zijn eigen drinken meegenomen...vond dat best raar. Maar ja die hele gast vond ik niets, wist niet hoe snel ik weg mocht rennen na de film.
niks, ik koop lekker wat te snaaien op lokatie

63%

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

alleen een flesje water

25%

|||||||||||||||||||||||||

zelfs als ik uit eten ga neem ik mijn eigen eten mee

13%

|||||||||||||

Een hele koelbox vol tapas en wijn

0%

-

ik ga nooit uit

0%

-

ik ben aan de lijn

0%

-

ik weet het niet

0%

-

geen mening

0%

-
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik koop helemaal niks als ik naar de bioscoop ga. Zonde van mijn geld, want het is best duur.
wie neemt zijn eigen eten mee als ie uit eten gaat
Het is ook best duur maar je bent toch een avondje uit?
Ik ga al nooit naar de bios maar áls ik ga koop ik alles daar. Hoort bij het avondje uit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oh, ik ga voor de eerste!

Veeeeeel snaaien!

Grote popcorn, grote bak nacho's, snoep en cola!

Heerlijk!

Ik ben altijd bedolven onder het eten.
Jeej allemaal aan de aaiphone!!

Maar on topic: bioscoop is toch sowieso al niet echt een prijzig uitje? Ok de prijzen van drinken en snacks slaan nergens op, maar ik heb het er wel voor over.

De zuunigheid kan nog erger: het potje van de pastasaus omschudden met een beetje water zodat je álles er wel uit hebt!
Ik heb een hekel aan zuinigheid.
Bij de bios neem ik soms idd 'n eigen flesje water mee als ik er aan denk. Daar kost 'n flesje van 'n halve liter namelijk 3 euro en dat vind ik belachelijk voor water.
alleen wat water, maar dat neem ik overal mee naartoe, ben echt een lurk.

Ik koop desalniettemin gewoon additioneel drinken op locatie
Ik heb altijd een flesje water bij me. Soort tic
Bij sommige bioscoop controleren ze erop en mag je niets meenemen van thuis (net als bij de meeste binnen attracties).

Ik neem soms een rolletje snoep mee maar zeker geen tassen vol met drinken en koek/snoep/popcorn/chips of wat dat ook.
quote:dangeensuus schreef op 31 juli 2010 @ 20:31:

Sjesus Whis, ik heb acht opties en kan niet copy-pasten... ik moet ze overtikken, wacht ffWaarom niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven