Hollandsche zuunigheid
zaterdag 31 juli 2010 om 20:24
Ik las zojuist in een ander topic een opmerking van een andere forummer die haar eigen chips mee nam naar de bioscoop. Weer een andere dame vertelde dat ze altijd haar eigen water en snaai meenam omdat ze het in de bios te duur vond.
Nu zijn dit stuk voor stuk hele lieve meiden hoor maar ik ben eigenlijk een beetje flabbergasted dat je je eigen eten meeneemt als je uit gaat. Een bioscoopbezoekje vind ik persoonlijk een uitje, en dat mag best wat kosten.
Wat vinden jullie?? En voor de volledigheid uiteraard een poll
Nu zijn dit stuk voor stuk hele lieve meiden hoor maar ik ben eigenlijk een beetje flabbergasted dat je je eigen eten meeneemt als je uit gaat. Een bioscoopbezoekje vind ik persoonlijk een uitje, en dat mag best wat kosten.
Wat vinden jullie?? En voor de volledigheid uiteraard een poll
zaterdag 31 juli 2010 om 20:30
Hangt er af vanaf soms neem ik wat mee, andere keer koop ik iets..
Heb wel ooit een date gehad, die jongen had zijn eigen drinken meegenomen...vond dat best raar (voor een date dan, ik zat daar op een kauwgumpje te kauwen). Maar ja die hele gast vond ik niets, wist niet hoe snel ik weg mocht rennen na de film.
Heb wel ooit een date gehad, die jongen had zijn eigen drinken meegenomen...vond dat best raar (voor een date dan, ik zat daar op een kauwgumpje te kauwen). Maar ja die hele gast vond ik niets, wist niet hoe snel ik weg mocht rennen na de film.
zaterdag 31 juli 2010 om 20:33
niks, ik koop lekker wat te snaaien op lokatie
63%
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
alleen een flesje water
25%
|||||||||||||||||||||||||
zelfs als ik uit eten ga neem ik mijn eigen eten mee
13%
|||||||||||||
Een hele koelbox vol tapas en wijn
0%
-
ik ga nooit uit
0%
-
ik ben aan de lijn
0%
-
ik weet het niet
0%
-
geen mening
0%
-
63%
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
alleen een flesje water
25%
|||||||||||||||||||||||||
zelfs als ik uit eten ga neem ik mijn eigen eten mee
13%
|||||||||||||
Een hele koelbox vol tapas en wijn
0%
-
ik ga nooit uit
0%
-
ik ben aan de lijn
0%
-
ik weet het niet
0%
-
geen mening
0%
-
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 31 juli 2010 om 20:35
Jeej allemaal aan de aaiphone!!
Maar on topic: bioscoop is toch sowieso al niet echt een prijzig uitje? Ok de prijzen van drinken en snacks slaan nergens op, maar ik heb het er wel voor over.
De zuunigheid kan nog erger: het potje van de pastasaus omschudden met een beetje water zodat je álles er wel uit hebt!
Maar on topic: bioscoop is toch sowieso al niet echt een prijzig uitje? Ok de prijzen van drinken en snacks slaan nergens op, maar ik heb het er wel voor over.
De zuunigheid kan nog erger: het potje van de pastasaus omschudden met een beetje water zodat je álles er wel uit hebt!
zaterdag 31 juli 2010 om 20:36