Verjaardagskalender die je neer kunt zetten?

zondag 8 augustus 2010 om 19:38

Ik heb een hele leuke verjaardagskalender (op het toilet zoals iederen  ) , maar die hangt aan zo'n plakhaakje en komt steeds van de muur zeilen.
Nu wil ik geen gaten boren in de tegels, veel te bang dat die kapot gaan en wil uberhaupt gewoon geen gaten in de muren op het toilet boren.
Dus zoek ik een verjaardagskalender die je neer kunt zetten....maar ik zit me suf te googlen en kan niks vinden.
Wil er geen een zelf ontwerpen, maar gewoon kant en klaar kopen.
Iemand ideeen waar je die kunt kopen?
                    Nu wil ik geen gaten boren in de tegels, veel te bang dat die kapot gaan en wil uberhaupt gewoon geen gaten in de muren op het toilet boren.
Dus zoek ik een verjaardagskalender die je neer kunt zetten....maar ik zit me suf te googlen en kan niks vinden.
Wil er geen een zelf ontwerpen, maar gewoon kant en klaar kopen.
Iemand ideeen waar je die kunt kopen?

zondag 8 augustus 2010 om 20:11

@mikado: die vacuumstikkers heb ik dus ook, maar onze tegels zijn niet geheel glad, dus ze hechten blijkbaar niet goed genoeg.
@nikkinuts: ik wil niet lijmen of spijkeren....
@banba: nee, nog niet in echte winkels wezen kijken. Ik dacht: ik ga lekker online shoppen, maar da's dus nog niet zo makkelijk.....
                    @nikkinuts: ik wil niet lijmen of spijkeren....
@banba: nee, nog niet in echte winkels wezen kijken. Ik dacht: ik ga lekker online shoppen, maar da's dus nog niet zo makkelijk.....

zondag 8 augustus 2010 om 21:09