Bezemtopic 9
dinsdag 10 augustus 2010 om 20:20
Wat jammer toch dat ik een leven heb.
Nu heb ik weer een hele rel gemist.
Wat ik wel weet: Voor mij hoeven grote meets ook niet meer.
Ik krijg er ook een beetje een deja vue gevoel van...
Vandaag is mijn Troela met een vriendin naar de bios geweest en ondertussen hebben Oudste en ik ons vermaakt op terras.
Het begon net op tijd te regenen.(toen we weer in de auto zaten).
Als afsluiter van de dag Mac Donalds, dus de meisjes waren tevreden.
Morgen op visite bij pleeg-mutti.
Weekend van 6-7 november staat genoteerd.
Ik weet nog niet of ik er dan bij kan zijn want ik zag dat er ook al een 40-jarig huwelijk op de agenda staat. Weet nog niet of daar een feestje aan vast hangt.
Nu heb ik weer een hele rel gemist.
Wat ik wel weet: Voor mij hoeven grote meets ook niet meer.
Ik krijg er ook een beetje een deja vue gevoel van...
Vandaag is mijn Troela met een vriendin naar de bios geweest en ondertussen hebben Oudste en ik ons vermaakt op terras.
Het begon net op tijd te regenen.(toen we weer in de auto zaten).
Als afsluiter van de dag Mac Donalds, dus de meisjes waren tevreden.
Morgen op visite bij pleeg-mutti.
Weekend van 6-7 november staat genoteerd.
Ik weet nog niet of ik er dan bij kan zijn want ik zag dat er ook al een 40-jarig huwelijk op de agenda staat. Weet nog niet of daar een feestje aan vast hangt.
woensdag 11 augustus 2010 om 07:26
Jammer, jammer, jammer, dat weekend gaat mij (voor zover het er nu uitziet) niet lukken i.v.m. vakantie. Maar, de definitieve datum dat we gaan staat nog niet vast, dus het kan zomaar zijn dat we eerder of later gaan en dan kan ik misschien wel. Ik noteer het iig in mijn agenda voor het geval dat.
Fuss, geniet jij maar lekker van je mannen en doe maar lekker rustig aan, gelijk heb je. Heb je btw mijn berichtje nog gezien over de jas?
BEn zelf ook meer avondmens dan ochtendmens, tis dat de kinderen me af en toe zo vroeg wakker maken...
Lijstje voor vandaag: stofzuigen, dweilen, bovenverdieping poetsen, boodschap doen.
Fuss, geniet jij maar lekker van je mannen en doe maar lekker rustig aan, gelijk heb je. Heb je btw mijn berichtje nog gezien over de jas?
BEn zelf ook meer avondmens dan ochtendmens, tis dat de kinderen me af en toe zo vroeg wakker maken...
Lijstje voor vandaag: stofzuigen, dweilen, bovenverdieping poetsen, boodschap doen.
woensdag 11 augustus 2010 om 07:43
Mogge
Ja zeg, wanneer is Mamz terug? Ze blijft lang.
Jammer Rainz. Dat je dan misschien niet kan.
Ik ben alweer bijna volledig aan het werk en het gaat goed. En ik heb er lol in. Nou ja, mijn leidinggevende is er de eerste vier weken nog niet en dat geeft een hoop rust.
En het leuke is dat mijn collega's het ook zo fijn vinden omdat het een stuk gezelliger is.
Ja zeg, wanneer is Mamz terug? Ze blijft lang.
Jammer Rainz. Dat je dan misschien niet kan.
Ik ben alweer bijna volledig aan het werk en het gaat goed. En ik heb er lol in. Nou ja, mijn leidinggevende is er de eerste vier weken nog niet en dat geeft een hoop rust.
En het leuke is dat mijn collega's het ook zo fijn vinden omdat het een stuk gezelliger is.
woensdag 11 augustus 2010 om 09:11
Hier nog een avondmens vannacht slecht geslapen dus ik blijf nog even hangen in de 'wat ben ik gaar'-stand
Het lijkt erop dat ik kan in het weekend van 6/7 november dus heb er meteen een grote streep doorheen gehaald
Zoebie wat fijn dat je het naar je zin hebt op je werk, het lijkt me namelijk ook best moeilijk om na zo'n tijd weer terug te komen. Wel lekker dat leidinggevende nog ff uit de roulatie is
Ik vroeg me ook al af waar Mamz bleef, misschien is ze afgekickt van het forum??
Vandaag werken en sporten op het programma.
Het lijkt erop dat ik kan in het weekend van 6/7 november dus heb er meteen een grote streep doorheen gehaald
Zoebie wat fijn dat je het naar je zin hebt op je werk, het lijkt me namelijk ook best moeilijk om na zo'n tijd weer terug te komen. Wel lekker dat leidinggevende nog ff uit de roulatie is
Ik vroeg me ook al af waar Mamz bleef, misschien is ze afgekickt van het forum??
Vandaag werken en sporten op het programma.
woensdag 11 augustus 2010 om 09:48
goedemorgen dames
Misschien heeft mamz zich wel forumvrij gegeven
Zoebie, wat heerlijk dat je het weer lekker vind om te werken
yonna, veel plezier met ixsje
Ik ga vanmiddag eens beginnen aan mijn vijf laatste dagen werken. En erna heb ik een welverdiende vakantie
Misschien heeft mamz zich wel forumvrij gegeven
Zoebie, wat heerlijk dat je het weer lekker vind om te werken
yonna, veel plezier met ixsje
Ik ga vanmiddag eens beginnen aan mijn vijf laatste dagen werken. En erna heb ik een welverdiende vakantie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 11 augustus 2010 om 10:04
Ik kom me ook even melden
Vriend werkt halve dagen en de andere helft zijn we op pad met Ukkie!Leuk om die eens alleen te hebben.Maar wat mis ik de andere 2.
Vanochtend is nichtje hier,vriend van mijn broertje heeft zich doodgereden dus weer een heel verdrietig iets!27 jaar jong.
Rel heb ik gemist.En het weekend van 6 nov kan ik ook!
Zoeb,wat fijn dat je het weer zo naar je zin hebt op het werk.
I'ts,het zou wel heel leuk zijn als jij er ook bij bent!
Fijne dag allemaal!
Vriend werkt halve dagen en de andere helft zijn we op pad met Ukkie!Leuk om die eens alleen te hebben.Maar wat mis ik de andere 2.
Vanochtend is nichtje hier,vriend van mijn broertje heeft zich doodgereden dus weer een heel verdrietig iets!27 jaar jong.
Rel heb ik gemist.En het weekend van 6 nov kan ik ook!
Zoeb,wat fijn dat je het weer zo naar je zin hebt op het werk.
I'ts,het zou wel heel leuk zijn als jij er ook bij bent!
Fijne dag allemaal!
woensdag 11 augustus 2010 om 10:05
Mogguh...
He ja waar is Mamz?
En Boro?
Leuk jou weer te lezen Rainz, met nieuwe ava
Fijn dat je het leuk hebt op je werk Zoeb.
Nou maar hopen dat dat zo blijft ook als je lg terug is.
Werk ze Itsje.
Werk ze Nikki
Werk en sport ze Gelfje
Geniet jij ook Yonna?
Fuss, hoe gaat het nu met jou en je onderkantje?
:zwaai:
He ja waar is Mamz?
En Boro?
Leuk jou weer te lezen Rainz, met nieuwe ava
Fijn dat je het leuk hebt op je werk Zoeb.
Nou maar hopen dat dat zo blijft ook als je lg terug is.
Werk ze Itsje.
Werk ze Nikki
Werk en sport ze Gelfje
Geniet jij ook Yonna?
Fuss, hoe gaat het nu met jou en je onderkantje?
:zwaai:
woensdag 11 augustus 2010 om 10:34
Het rakelt zoveel op,wat ik het liefste heel diep wegstop.
Lees ik nu dat de rel ging over het wel dan niet kijken naar borsten,waar badge opgespeld zat?En dat daar maanden later over geklaagd wordt?Zoja dan vind ik het heel zielig!
Als zo'n badge opgespeld zit op borsthoogte moet je wel kijken toch?
Gold,mijn kinders zijn vandaag in jouw stadje
Lees ik nu dat de rel ging over het wel dan niet kijken naar borsten,waar badge opgespeld zat?En dat daar maanden later over geklaagd wordt?Zoja dan vind ik het heel zielig!
Gold,mijn kinders zijn vandaag in jouw stadje
woensdag 11 augustus 2010 om 10:41
Oh wat jammer dat ik niet zelf in mijn stadje ben vandaag .
Tja, het komt mij ook allemaal heel erg flauw en 'gezocht' over.
Daarom dacht ik eigenlijk dat er nog meer aan de hand zou moeten zijn, maar dat is dus niet zo.
Nope, voor mij ook geen grote meetings meer.
Ik ga douchen en aankleden en richting kust.
Koffie bij pleeg-mutti.
Tja, het komt mij ook allemaal heel erg flauw en 'gezocht' over.
Daarom dacht ik eigenlijk dat er nog meer aan de hand zou moeten zijn, maar dat is dus niet zo.
Nope, voor mij ook geen grote meetings meer.
Ik ga douchen en aankleden en richting kust.
Koffie bij pleeg-mutti.
woensdag 11 augustus 2010 om 11:23
Jeej, Coebergh, dat is toch echt niet meer normaal meer hoeveel slecht nieuws jullie steeds krijgen!
Dat gedoe met die rel... tsja, ik heb het overgrote deel niet meegekregen en bemoei me er niet mee, ik ga toch niet naar een grote meet.
Volgens mij zijn er nu twee groepen die ook apart van elkaar gaan meeten?
Dat gedoe met die rel... tsja, ik heb het overgrote deel niet meegekregen en bemoei me er niet mee, ik ga toch niet naar een grote meet.
Volgens mij zijn er nu twee groepen die ook apart van elkaar gaan meeten?
woensdag 11 augustus 2010 om 12:39
Goedemorgen!
Vandaag is kraambezoekdag
Vanmorgen was wel heel leuk en nuttig, was een oude kraamverzrogster. Veel goede tips gehad
ik snap de rel wel (goh, toch eens een keertje, meestal sukkel ik achter rellen aan ) maar ze zoeken het maar uit. Met Skippy is het voor mij toch niet handig om naar een grote meet te gaan.
Het fijne van een huis dat bijgehouden is, is dat je snel klaar bent met dingen. Echt fijn.
Oh, mooi liedje van U2 op de radio, ik ga even luisterne (en de was ophangen, blergh)
Vandaag is kraambezoekdag
Vanmorgen was wel heel leuk en nuttig, was een oude kraamverzrogster. Veel goede tips gehad
ik snap de rel wel (goh, toch eens een keertje, meestal sukkel ik achter rellen aan ) maar ze zoeken het maar uit. Met Skippy is het voor mij toch niet handig om naar een grote meet te gaan.
Het fijne van een huis dat bijgehouden is, is dat je snel klaar bent met dingen. Echt fijn.
Oh, mooi liedje van U2 op de radio, ik ga even luisterne (en de was ophangen, blergh)
woensdag 11 augustus 2010 om 14:24
quote:coeberghmetijs schreef op 11 augustus 2010 @ 10:34:
Lees ik nu dat de rel ging over het wel dan niet kijken naar borsten,waar badge opgespeld zat?
Dat, en waarschijnlijk een paar onhandige versierpogigngen.
En dat daar maanden later over geklaagd wordt?Zoja dan vind ik het heel zielig!
Er is blijkbaar meteen na de meet al over gesproken.
Ik ben bang dat ik de meet erna ook geweigerd ga worden, ik ben zo vreselijk slecht in namen dat ik ook 100x op die naamkaartjes zou moeten kijken
Lees ik nu dat de rel ging over het wel dan niet kijken naar borsten,waar badge opgespeld zat?
Dat, en waarschijnlijk een paar onhandige versierpogigngen.
En dat daar maanden later over geklaagd wordt?Zoja dan vind ik het heel zielig!
Er is blijkbaar meteen na de meet al over gesproken.
Ik ben bang dat ik de meet erna ook geweigerd ga worden, ik ben zo vreselijk slecht in namen dat ik ook 100x op die naamkaartjes zou moeten kijken
woensdag 11 augustus 2010 om 14:30
MissM
Het is toch bijna algemeen bekend dat mannen graag naar borsten staren?Ik had het net in de speeltuin al.Geeft me dat dan een rotgevoel,zeg ik er wat over.Vandaag heb ik man in kwestie lekker laten kijken.Hij ook weer blij
Ik was vergeten hoe lastig de eerste hapjes fruit zijn
Nichtje zat helemaal onder,ik denk niet dat ze veel binnen gekregen heeft.
Het is toch bijna algemeen bekend dat mannen graag naar borsten staren?Ik had het net in de speeltuin al.Geeft me dat dan een rotgevoel,zeg ik er wat over.Vandaag heb ik man in kwestie lekker laten kijken.Hij ook weer blij
Ik was vergeten hoe lastig de eerste hapjes fruit zijn
Nichtje zat helemaal onder,ik denk niet dat ze veel binnen gekregen heeft.
woensdag 11 augustus 2010 om 14:33
Het schijnt dat Hans op de meet waar wij ook waren zich onbehoorlijk heeft gedragen naar een paar dames toe. Naar wat men zegt is dat hij naar hun borsten heeft gekeken. De dames in kwestie houden hun mond dicht en mogen van de organisatoren niets zeggen. Ze hebben Hans een mail gestuurd met daarin het vriendelijke verzoek zich niet meer te laten zien op een meet.
Zwieber en consorten zijn boos, geloof ik en Minny heeft haar account gedeactiveerd.
Dus.......... ik heb er helemaal niets van gemerkt, er is geen onvertogen woord gevallen en heb zelfs een tijdje met Hans staan kletsen. Hij heeft niet naar mijn borsten gekeken. Nou weet ik niet of dat kwam omdat er niets te zien is of dat Happy in de buurt was
Ixsje ligt te slapen, hij is zoooo vreselijk leuk nu! Hij snapt alles, zegt alleen nog geen woord (op hhma en hhpa) na, loopt niet, zegt niet dag, zwaait niet. Maar geeft wel kusjes, speelt kiekeboe, schaterlacht de hele dag door en wijst alles aan met de het woorden: 'da!' En wij glimlachen en pakken dat wat hij wil.
Ja, ik geniet volop!
Zwieber en consorten zijn boos, geloof ik en Minny heeft haar account gedeactiveerd.
Dus.......... ik heb er helemaal niets van gemerkt, er is geen onvertogen woord gevallen en heb zelfs een tijdje met Hans staan kletsen. Hij heeft niet naar mijn borsten gekeken. Nou weet ik niet of dat kwam omdat er niets te zien is of dat Happy in de buurt was
Ixsje ligt te slapen, hij is zoooo vreselijk leuk nu! Hij snapt alles, zegt alleen nog geen woord (op hhma en hhpa) na, loopt niet, zegt niet dag, zwaait niet. Maar geeft wel kusjes, speelt kiekeboe, schaterlacht de hele dag door en wijst alles aan met de het woorden: 'da!' En wij glimlachen en pakken dat wat hij wil.
Ja, ik geniet volop!