Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

maandag 10 mei 2010 om 20:40
In een ieder van ons huist een BEO.
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
donderdag 12 augustus 2010 om 23:27
Ik was eigenlijk al niet echt actief BEO lid meer, maar als ik als vage BEO word omschreven die bepaalde MSN gesprekken zou hebben gevoerd met Koor, dan kan ik niet anders dan dreigen de chats met Meds openbaar te maken waarin ze eens haar fijn uit de doeken doet met wie ze tussen de klamme lappen heeft gelegen ontkennen.
En weer actief te worden natuurlijk.
En weer actief te worden natuurlijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 12 augustus 2010 om 23:29
donderdag 12 augustus 2010 om 23:31
quote:meds schreef op 12 augustus 2010 @ 23:28:
die was dus voor char bedoeld.
Ik had het niet tegen jou Bia. Jij en ik hebben toch verder geen gedoe?Geen gedoe? Hoe wou jij dat noemen dan, toen we verstrengeld zaten in al die klamme lappen?
die was dus voor char bedoeld.
Ik had het niet tegen jou Bia. Jij en ik hebben toch verder geen gedoe?Geen gedoe? Hoe wou jij dat noemen dan, toen we verstrengeld zaten in al die klamme lappen?
donderdag 12 augustus 2010 om 23:32
donderdag 12 augustus 2010 om 23:35
donderdag 12 augustus 2010 om 23:44
donderdag 12 augustus 2010 om 23:50
quote:meds schreef op 12 augustus 2010 @ 23:44:
ach kom op, die jongen was net 16
Ja,doe maar net alsof mijn gevoelens weer niet tellen.
Jij met een 16 jarige aan de rel en ik stond al die klamme lappen weer op te vouwen. " Je moet ze strijkennnnnnnnn " , krijste je nog op je hoogtepunt.
ach kom op, die jongen was net 16
Ja,doe maar net alsof mijn gevoelens weer niet tellen.
Jij met een 16 jarige aan de rel en ik stond al die klamme lappen weer op te vouwen. " Je moet ze strijkennnnnnnnn " , krijste je nog op je hoogtepunt.

vrijdag 13 augustus 2010 om 11:26

vrijdag 13 augustus 2010 om 12:26
quote:eleonora schreef op 13 augustus 2010 @ 11:26:
[...]
Brard komt er niet meer in. Vorig jaar heeft ze de klysmacursussen gedaan. Wé heeft het hele clubhuis opnieuw moeten latexen.Oooh, waren daarom ineens de muren bruin? Ik dacht even dat iemand in een vlaag van 'back to the 70's' de blokkwast ter hand had genomen. Vond het best leuk staan hoor, met hier en daar die groene puntjes en die decoratieve spetters op het plafond.
[...]
Brard komt er niet meer in. Vorig jaar heeft ze de klysmacursussen gedaan. Wé heeft het hele clubhuis opnieuw moeten latexen.Oooh, waren daarom ineens de muren bruin? Ik dacht even dat iemand in een vlaag van 'back to the 70's' de blokkwast ter hand had genomen. Vond het best leuk staan hoor, met hier en daar die groene puntjes en die decoratieve spetters op het plafond.
vrijdag 13 augustus 2010 om 14:37
quote:eleonora schreef op 13 augustus 2010 @ 11:19:
Chardo, wat leuk dat je er bent!
Ik wíst wel dat ik je zou kunnen overhalen. Die fles pastinakenlikeur heeft z'n werk gedaan.
Past mijn oude TP goed?
Let op, hij kan wat incontinent zijn, dus voor het slapengaan nog even uitlaten. Een nat hoofdkussen is ook zo wat!
Wat ken je met toch goed.
Je TP past nog prima maar hij is inderdaad incontinent. Dat heb ik dus aan den lijve mogen ondervinden. Nu schijnt het dat je watergolf er wel extra van te gaan watergolven, dus dat is positief.
Chardo, wat leuk dat je er bent!
Ik wíst wel dat ik je zou kunnen overhalen. Die fles pastinakenlikeur heeft z'n werk gedaan.
Past mijn oude TP goed?
Let op, hij kan wat incontinent zijn, dus voor het slapengaan nog even uitlaten. Een nat hoofdkussen is ook zo wat!
Wat ken je met toch goed.
Je TP past nog prima maar hij is inderdaad incontinent. Dat heb ik dus aan den lijve mogen ondervinden. Nu schijnt het dat je watergolf er wel extra van te gaan watergolven, dus dat is positief.