Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
Ik was eigenlijk al niet echt actief BEO lid meer, maar als ik als vage BEO word omschreven die bepaalde MSN gesprekken zou hebben gevoerd met Koor, dan kan ik niet anders dan dreigen de chats met Meds openbaar te maken waarin ze eens haar fijn uit de doeken doet met wie ze tussen de klamme lappen heeft gelegen ontkennen.

En weer actief te worden natuurlijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
rot op. eerst betalen
die was dus voor char bedoeld.

Ik had het niet tegen jou Bia. Jij en ik hebben toch verder geen gedoe?
Ik vond het echt geen probleem dat Koor in mijn baarmoeder keek. Maar het was niet de opzet, ze moest erin zingen en dat kreeg ik haar niet aan haar verstand gepeuterd. e.e.a werd ook bemoeilijkt omdat Eleonora er steeds voor ging staan met een groepje oude mannen (waar kwamen die vandaan?)
quote:meds schreef op 12 augustus 2010 @ 23:27:

rot op. eerst betalenKan ik het elektronisch overmaken? Zo ja, op wie zijn naam en nummer?
quote:meds schreef op 12 augustus 2010 @ 23:28:

die was dus voor char bedoeld.

Ik had het niet tegen jou Bia. Jij en ik hebben toch verder geen gedoe?Geen gedoe? Hoe wou jij dat noemen dan, toen we verstrengeld zaten in al die klamme lappen?
ehm, ik ben geen penningmeesteres meer, maar maak het maar even over naar mij.

Het is 150 euro per kwartaal, je kan het in 1 keer doen voor een heel jaar dan is het 500 euro. Dat is een koopje. Je krijgt daarbij gratis een abonnement op de beo monde en een standplaats bij je Libelle Zomerweek
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 augustus 2010 @ 23:31:

[...]

Geen gedoe? Hoe wou jij dat noemen dan, toen we verstrengeld zaten in al die klamme lappen?Dat was Turks modedraperen.
Dank je wel Meds, voor je gulle gebaar. Ik ga het direct overmaken.
quote:meds schreef op 12 augustus 2010 @ 23:32:

[...]

Dat was Turks modedraperen.

Nou, dat vond ik best een heel gedoe.Vooral omdat jij eerst die lappen klam wilde maken. Met een Turk.

Erg sexueel intimiderend.
ach kom op, die jongen was net 16
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 augustus 2010 @ 23:35:

[...]

Nou, dat vond ik best een heel gedoe.Vooral omdat jij eerst die lappen klam wilde maken. Met een Turk.

Erg sexueel intimiderend.Sexueel intimiderend zijn is wel helemaal 2010.
ik heb nu toch een wat rottig gevoel bij onze miet en griet. Ik wil de coördinatie maar overdragen een Leo
quote:meds schreef op 12 augustus 2010 @ 23:44:

ach kom op, die jongen was net 16

Ja,doe maar net alsof mijn gevoelens weer niet tellen.

Jij met een 16 jarige aan de rel en ik stond al die klamme lappen weer op te vouwen. " Je moet ze strijkennnnnnnnn " , krijste je nog op je hoogtepunt.
strijken en dan draperen op je vochtige huid
zullen we gaan klysma kuren op de volgende miet?
Chardo, wat leuk dat je er bent!

Ik wíst wel dat ik je zou kunnen overhalen. Die fles pastinakenlikeur heeft z'n werk gedaan.

Past mijn oude TP goed?

Let op, hij kan wat incontinent zijn, dus voor het slapengaan nog even uitlaten. Een nat hoofdkussen is ook zo wat!
quote:Starshine schreef op 12 augustus 2010 @ 23:20:

Oja, ik heb in de Privé gelezen dat Patty Brard er ook last van heeft, misschien wil zij er wle een lezing over geven?Brard komt er niet meer in. Vorig jaar heeft ze de klysmacursussen gedaan. Wé heeft het hele clubhuis opnieuw moeten latexen.
Ik stel voor om een nieuw topic te openen voor hen die na willen praten over de hele Korenwolf extravaganza.
hoef niet, staat al op twitter
quote:eleonora schreef op 13 augustus 2010 @ 11:26:

[...]

Brard komt er niet meer in. Vorig jaar heeft ze de klysmacursussen gedaan. Wé heeft het hele clubhuis opnieuw moeten latexen.Oooh, waren daarom ineens de muren bruin? Ik dacht even dat iemand in een vlaag van 'back to the 70's' de blokkwast ter hand had genomen. Vond het best leuk staan hoor, met hier en daar die groene puntjes en die decoratieve spetters op het plafond.
quote:eleonora schreef op 13 augustus 2010 @ 11:19:

Chardo, wat leuk dat je er bent!

Ik wíst wel dat ik je zou kunnen overhalen. Die fles pastinakenlikeur heeft z'n werk gedaan.

Past mijn oude TP goed?

Let op, hij kan wat incontinent zijn, dus voor het slapengaan nog even uitlaten. Een nat hoofdkussen is ook zo wat!

Wat ken je met toch goed.

Je TP past nog prima maar hij is inderdaad incontinent. Dat heb ik dus aan den lijve mogen ondervinden. Nu schijnt het dat je watergolf er wel extra van te gaan watergolven, dus dat is positief.
Ik heb een tip voor je Char.

als je die TP nu rozenwater te drinken geeft, dan heb je meteen geen oo de clogne aue.. eua..

ode klonje meer nodig.
Het heeft me allemaal erg aangegrepen. En nu zitten er ineens nog extra knopjes naast de deurbel van het clubhuis ook.

Ik ga mijn account laten opheffen en een nieuwe nick aanmaken. Ik kom terug als Gebedvoorwereldvrede2, dan weten jullie dat vast.
Ik weet wel dat de imkerclub Korven, dat de zolder huurt, aangegeven heeft een eigen deurbel te willen. En Conny B. wil een botoxsalon in de souterain vestigen Face Boutique ofzo. Dus die heeft een eigen belletje nodig

Maar van wie die andere knoppen dan zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven