Favicon niet zichtbaar
vrijdag 20 augustus 2010 om 17:41
Ik heb een van mijn websites vernieuwd, en daaraan favicon.ico toegevoegd.
Ik zie het wel in Chrome, maar niet in Firefox en IE.
De code:
<link rel="shortcut icon" href="images/favicon.ico" type="image/x-icon" />
Plaatje staat in de map, maar doet het dus niet.
Het grappig is, dat de ene site met exact dezelfde code (maar met een andere favicon natuurljik) wel overal de favicon laat zien, maar deze site niet.
Ook als ik hem in de rootfolder zet (met codehrf=" /favicon.ico"), verschijnt hij niet.
Iemand ideeën?
Ik zie het wel in Chrome, maar niet in Firefox en IE.
De code:
<link rel="shortcut icon" href="images/favicon.ico" type="image/x-icon" />
Plaatje staat in de map, maar doet het dus niet.
Het grappig is, dat de ene site met exact dezelfde code (maar met een andere favicon natuurljik) wel overal de favicon laat zien, maar deze site niet.
Ook als ik hem in de rootfolder zet (met codehrf=" /favicon.ico"), verschijnt hij niet.
Iemand ideeën?
vrijdag 20 augustus 2010 om 17:45
vrijdag 20 augustus 2010 om 18:36
Hij staat netjes in de head, dat is het niet. Het feit dat hij het in Chrome wel doet, geeft aan dat het pad wel goed is.
Cash geleegd, maakt niets uit. Bij elke preview stond het er keurig in, en nu... Getver. Zo de schurft aan. Dacht eerst nog even aan hoofdletter/kleine letter, plaatje vergeten te uploaden e.d., maar dat is het allemaal niet.
Ik las op internet dat het bij Firefox wel eens problemen kan opleveren.
Bij mijn andere website staat dus exact dezelfde code en staat 'ie ook in de images-map, en daar zie ik de favicon gewoon. Grrrr.....
Cash geleegd, maakt niets uit. Bij elke preview stond het er keurig in, en nu... Getver. Zo de schurft aan. Dacht eerst nog even aan hoofdletter/kleine letter, plaatje vergeten te uploaden e.d., maar dat is het allemaal niet.
Ik las op internet dat het bij Firefox wel eens problemen kan opleveren.
Bij mijn andere website staat dus exact dezelfde code en staat 'ie ook in de images-map, en daar zie ik de favicon gewoon. Grrrr.....