Ontvang niet meer alle e-mails op Hotmail-adres!?

28-08-2010 11:22 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, misschien kan iemand mij hier helpen. Heb al geprobeerd via Google antwoord op mijn vraag te krijgen, maar tevergeefs... Sinds een tijdje ontvang ik niet meer alle e-mails op mijn Hotmail-adres. En het kan eigenlijk niet aan de spamfilter liggen.

Het gaat namelijk ook om e-mails van mijn contactpersonen. Van mijn vriend krijg ik ongeveer 9 van de 10 e-mails wel, maar 1 dus niet. Bij hem weet ik dus dat ik zijn mail niet altijd ontvang en ook van iemand anders heb ik gehoord dat ze wel een mail heeft gestuurd, maar die ik niet heb ontvangen. Maar wie weet hoeveel mails naar mij worden gestuurd die ik niet ontvang, waarvan ik het niet weet?! Niet heel fijn dus.

Ik kan natuurlijk een ander e-mailadres openen, maar houd toch het liefste dit e-mailadres, heb het al jaren en het is bij iedereen bekend. Weet iemand hier toevallig een oplossing hiervoor? Alvast bedankt!
Geen oplossing, een zus van me heeft het ook. Die krijgt ook ongeveer de helft niet binnen...
Heb het ook gehad. Naar mijn weten kreeg ik maar van 1 contactpersoon (goede vriendin) geen e-mails meer. Op den duur stuurde zij een mail naar een wederzijdse vriendin, die hem dan weer verzond naar mij. Ik heb uiteindelijk wel een nieuw e-mailadres aangemaakt. Ik wist het anders ook niet meer, dus sorry, geen tips.
Mijn hotmail heeft sinds een tijdje meerdere mapjes. Mailtjes met een foto als bijlage (onder andere) komen dus ineens in zo'n mapje terecht. Misschien dus even goed de andere mapjes nalopen?
Ik zou overstappen naar GMail als ik jou (jullie) was.

Was een ellende dat Hotmail...
Ik heb ook een gmail geopend.

Hotmail geeft tegenwoordig niks dan trammelant!!

De ene keer blijft het laden en laden en de andere keer kun je niet overklikken naar gekoppelde acounts.

Of het stuurt de mail weg en die komt aan maar je krijgt een ;postdeliverymail.: dat het niet aangekomen is.

Ik houd nog wel een hotmail en die stuurt automatisch de mail naar gmail omdat ik dat in gm aangevinkt heb.

Na een jaar gooi ik het oude hotmailadres weg.

Ook ik ben er zat van!!

Succes!
Helaas, heb toch maar G-mailadres geopend :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven