Samsung PC Studio laten werken met Vista

30-08-2010 11:56 5 berichten
Dag forummers,

Na diverse keren Samsung PC Studio te hebben geïnstalleerd en er ook weer afgehaald, omdat het nog steeds niet werkt, geef ik het even op….en leg het hier voor .

Het programma opent wel en sluit na enige seconden vanzelf weer af, zonder foutmelding.

In de gebruiksaanwijzing staat dat het programma ook voor Vista geschikt is, evt. zodanig ingesteld met XP als compatibiliteitsprogramma. Mediaplayer moet versie 11 of hoger zijn…..heb ik (gedaan). Ook de site van Samsung leverde vooralsnog niets op.

Weet iemand waaraan het nog meer zou kunnen liggen of hoe ik het kan oplossen?

Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Heb je de PC Studio geïnstalleerd van de cd? Want die werkt inderdaad niet... Op de site van Samsung staat ergens (ik heb zelf ook wel even moeten zoeken hoor) een nieuwe versie, als je die installeert lukt het wel.

Succes ermee!
quote:Djinn schreef op 30 augustus 2010 @ 12:03:

Heb je de PC Studio geïnstalleerd van de cd? Want die werkt inderdaad niet... Op de site van Samsung staat ergens (ik heb zelf ook wel even moeten zoeken hoor) een nieuwe versie, als je die installeert lukt het wel.

Succes ermee!

Hallo Djinn, dat had ik inderdaad gedaan. Oke, dan ga ik nog eens zoeken op de site zelf.

Bedankt in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook Samsung Pc geinstalleerd, op Vista.

En niet van de CD. Die zat er niet bij.

Het kan dus wel.

Met het programma en de telefoon kan ik niets beginnen, maar hij zit er wel op

Succes!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Djinn en Binkie, het is inderdaad gelukt .

Het kan aan mij liggen want ik heb het idee dat deze versie wat minder uitgebreid is dan de versie van de CD. In mijn herinnering kon ik alle functies van mijn telefoon via het scherm van mijn pc bekijken.

Het is ook nooit goed he .

Bedankt!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven