hyves vrienden verdwenen?

04-09-2010 13:59 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat vrienden op mn hyves waren verdwenen en een paar dagen later weer terug waren?

Eerst miste ik iemand en dacht nou ze heeft me zeker verwijderd omdat we nog zo weinig contact hebben en drie dagen later kwam ik dr weer tegen op mn hyves?

Hoe zou dit nou kunnen en hebben jullie dit ook weleens meegemaakt?
misschien hadden ze hun hyves op prive gezet?
heb ik ook een aantal x gehad...

ik weet ook niet hoe dat kan...
@kaasblokje....als je je hyves op prive zet ben je ze toch niet kwijt?Volgens mij kun je ze dan nl nog altijd een privebericht sturen ?
Ach, wat maakt het uit?
Als je net iemand verwijderd heb of iemand toegevoegd hebt dan klopt het aantal soms niet. Maar als je de naam van die persoon dan intikt, dan vind ik hem/haar wel weer. Na een dag is het dan meestal weer verholpen (bij mij dan...).
Hyves op "zichtbaar voor niemand" gezet denk ik.
Idd het maakt niet veel uit maar vroeg het me al een tijdje af.

Nee blogbabe dit was anders... ik heb een meisje die was echt helemaal van m hyves(ik dacht ze heeft mij verwijderd en drie dagen later kwam ik er weer tegen???)
Wat maakt het idd uit, ik denk maar zo als ze geen vrienden meer willen zijn, nou dan niet hun verlies. Ik heb zelf vorig weekend ontvriend, ik heb er 50 nietszeggende peoples eruit gezet en verders meteen mijn profiel op niet zichtbaar voor leden gezet, wat een verademing is dat zeg. Ik laat alleen echte vrienden staan. ben hyves beetje zat, mar ja ik zit in een band en sta op de bandhyves.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven