Ik verveel me...

07-09-2010 19:59 1149 berichten
Alle reacties Link kopieren
... dus ik open een onzintopic.

Eigenlijk wil ik rellen, maar er is geen leuke (dikke mensen in scootmobielen zijn geen relvoer vandaag) en het is teveel moeite om er zelf één te starten.

Dus wat doe je dan? Dan open je een topic over niks. Dus. Bij deze. Vertel eens wat leuks?
668, the neighbour of the Beast
Tja.... we kunnen natuurlijk een topic openen met de coming-out van HET groepje. En ff voor de duidelijkheid; EEN groepje, is nog niet HET groepje hè?
quote:BrightEyes80 schreef op 07 september 2010 @ 20:02:

Kan al een week niet poepen. Ruilen met mij?
quote:Michelle90 schreef op 07 september 2010 @ 20:10:

Ik wil ook in het groepje!!!

Enneh.. Ik heb vandaag pepernoten gekocht. Mijn hart maakte een vreugde sprongetje toen ik ze zag in de supermarkt.

Dat was mijn toevoeging.

Zijn er nog vragen? Ja! Heb je ze ook al gegeten? En hebben ze invloed op de stoelgang?
we kunnen het gaan hebben over ehmmmmm, rare buren?

Want ook ik begrijp niets van dat GROEPJE.... sorry...

maar als er nog ruimte is, dan wil ik ook wel lid worden van dit nieuwe en verbeterde groepje!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Je kunt in elk gevoel goed ruften van kruidnoten. Of je er ook van kunt schijten weet ik niet, dan zou ik zelf voor forlax gaan ofzo
@ Marels,

Ja ik weet dat het schandalig vroeg is, maar even heel eerlijk.

Maakt dat de maanden tot de feestdagen niet veel dragelijker met allemaal lekker snoepgoed? Maarja, je hebt het nu tegen iemand die bijna ging huilen dat de oliebollenkraam wegging bij ons om de hoek. Dus neem het maar niet te serieus.

Enneeh BE80, nee maar ik zou een zakje fisherman friend aanraden. Daar ga je niet alleen van huilen maar ook heel erg van poepen!
ik verveel mij ook

vrijdag zou mijn vriend komen maar belde op het laatste moment af omdat hij zaterdag moest werken, zaterdag middag werd ik gebeld dat hij maandag naar de tandarts moest voor 2 kronen en dus het weekend niet kwam maar dat hij dan maandag na de tandarts kwam tot en met donderdag( wij wonen best ver uit elkaar) dus zaterdagavond was ik met de trein naar zijn zus gegaan, heb hem alsnog niet gezien,maandag ochtend stond hij voor de deur bij zn zus...het werd opgeschoven naar morgen want de tandartsstoel was kapot dus nog een dag langer wachten, vanmorgen stond hij weer vroeg voor de deur....geen kronen...hij had een abces en nu had hij pijn....puntje bij paaltje.....hij naar huis en ik in mn eentje weer terug zonder hem....en volgend weekend moet hij ook werken...dus ik ben ook nog eens sacho
Ik vind pepernoten best lekker, maar ik begin die echt pas te eten als Sinterklaas in het land aan komt. Omdat ik het er bij hoort en omdat ik dat zo gezellig Sinterklazig vind; op de bank met thee en pepernoten terwijl de kachel brandt en de wind rond het huis giert.

Maar ik ben een rare romanticus, wat dat betreft. Zo eind november krijg ik ineens enorme zin in kruidnoten en dan haal ik ze pas, eerder niet.
quote:Star schreef op 07 september 2010 @ 20:11:

[...]

Ruilen met mij?

Wat heb je in de aanbieding?

*gaat op advies van Marels kruidnoten testen*
quote:floreat schreef op 07 september 2010 @ 20:16:

ik verveel mij ook

vrijdag zou mijn vriend komen maar belde op het laatste moment af omdat hij zaterdag moest werken, zaterdag middag werd ik gebeld dat hij maandag naar de tandarts moest voor 2 kronen en dus het weekend niet kwam maar dat hij dan maandag na de tandarts kwam tot en met donderdag( wij wonen best ver uit elkaar) dus zaterdagavond was ik met de trein naar zijn zus gegaan, heb hem alsnog niet gezien,maandag ochtend stond hij voor de deur bij zn zus...het werd opgeschoven naar morgen want de tandartsstoel was kapot dus nog een dag langer wachten, vanmorgen stond hij weer vroeg voor de deur....geen kronen...hij had een abces en nu had hij pijn....puntje bij paaltje.....hij naar huis en ik in mn eentje weer terug zonder hem....en volgend weekend moet hij ook werken...dus ik ben ook nog eens sacho aggossie...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
waarom ga je dan niet op zoek naar een doosje bougievonkjes?

of een plintenladdertje?

of gesneden plakken gatenkaasgaten?
@Floroat.

Ik weet niet wat ik erover moet zeggen. Gaan er bij jou geen alarmbellen rinkelen? Of ben ik alleen zo achterdochtig?
quote:BrightEyes80 schreef op 07 september 2010 @ 20:17:

[...]

Wat heb je in de aanbieding?

*gaat op advies van Marels kruidnoten testen*De schijterij die een week of twee duurt. Mooi bod toch?
Whahahahahahaha de oliebollenkraam weg vind ik ook altijd heel erg

En pepernoten en Sinterklaasmeuk in de aanbieding; Deen?
Floroat, da's mooi kut! Voor je vriend, ook wel.

@ Michelle, niet elke vent is een notoire vreemdganger. Als vriend een abces heeft kan tandarts niet in zijn bek gaan zagen, dus ja.

Mijn kerel zit boven, trouwens. Die moet zo film komen kijken, maar ik zie het nog niet gebeuren
quote:Star schreef op 07 september 2010 @ 20:19:

[...]

De schijterij die een week of twee duurt. Mooi bod toch?Wellicht iets voor het groepje dat graag tegen kerst in een jurk wil passen?
Oh, oh,oh ik heb een ONDERWERP!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan die irritante pop-up reclame van die stomme film niet ophoeren?????

Sorry, ik ergerde me effe... *bloos*
Gewoon de volgende keer iemand die maïs jat van het land, harder aanpakken. Want je was veel te soft.
Als je tegen kerst in je jurk wilt passen moet je gewoon een lintworm nemen.
quote:miekie1 schreef op 07 september 2010 @ 20:20:

[...]

Wellicht iets voor het groepje dat graag tegen kerst in een jurk wil passen?
Ik ben altijd te soft.... Die kat op mijn avatar, da's maar een facade joh.
Maar ja, waar haal je nou toch zo'n lintworm?
quote:Star schreef op 07 september 2010 @ 20:19:

[...]

De schijterij die een week of twee duurt. Mooi bod toch?Deal!! Jammer maar te laat voor het kerstjurkgroepje.
Die schijn je ergens in Zuid-Amerika te kunnen krijgen. Moet je een eitje inslikken, ofzo, er zijn klinieken die dat doen. Is pas een topic over geweest.
Ik verveel me ook en zou zomaar op zoek kunnen gaan naar leuke shirtjes ofzo. Maar ben daar dus ook te lui voor. Hoe erg heb je 't dan, als je te lui bent om voor jezelf iets leuks te zoeken? pffff typen is ook best vermoeiend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven