hyves vrienden wisselen

13-09-2010 14:42 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een wisselend aantal hyves vrienden, soms 162 soms opeens 155 en dan weer 160. Erg raar!

Weet iemand hoe dit zit?
dat er ineens minder 'vrienden' zijn komt omdat andere je dan'ontvrienden'! Met andere woorden ze verbreken het contact....

Dat je ineens weer meer vrienden hebt is vreemd want je moet ze toch zelf accepteren..!

Maar goed als dat beide niet het geval is, dan zou ik het ook niet weten.. Heb het nog nooit meegemaakt dat mijn vriendenaantal uit zichzelf verspringt..!
hyves is sowieso raar
Dat het aantal soms minder wordt, snap ik, dan verwijderen mensen jou als vriend. Maar snap niet dat het weer meer kan worden zonder dat je uitgenodigd wordt..

Misschien hebben mensen je geblokkeerd en later weer opgeheven?
Dat het van ''ontvrienden" kan komen, dat snap ik. Maar dat ze een dag later weer terug zijn ed, dat snap ik niet.

Geblokkeerd zou ik ook raar vinden, ik ben geen enge spam-hyver en zet er helemaal niet zoveel berichten of krabbel neer.

Elke keer dat ik hyves open, is het weer een verrassing hoeveel vrienden ik heb....
Mailtje sturen naar Hyves met deze vraag?
Misschien hebben ze hun profiel tijdelijk op 'zichtbaar voor niemand' gezet?
quote:kitty elastic schreef op 13 september 2010 @ 14:48:

hyves is sowieso raar
ja idd.. Ff mailen naar hyves....!!
Ik heb dit laatst ook al eens gehoord en schijnt een bug te zijn (en niets te maken te hebben met ontvrienden oid).
Ik ben wel benieuwd of en waarom je elke keer als je inlogt kijkt hoeveel vrienden je hebt.
quote:wallace schreef op 13 september 2010 @ 15:02:

Ik ben wel benieuwd of en waarom je elke keer als je inlogt kijkt hoeveel vrienden je hebt.

Het is niet dat ik het obsessief check ofzo hoor.

Maar het valt je wel eens een keer op als er rechtsboven iets in de 150 ipv de 160 staat en dan denk je: Oh jee, ik ben ontvriend blijkbaar. Zullen vast mensen zijn die nu te vaag zijn geworden, ex-collega's enzo. Geen probleem.

Maar dan is de volgende keer opeens je vriendenaantal spontaan gestegen??

Dan ga je je toch op je hoofd krabben en het eens in de gaten houden hoe dat nou zit.
Gelukkig, geen obsessie.

Volgens mij is het mij ook wel eens opgevallen hoor. Ik vind het jammer dat ik dan niet weet wie er eerst weg was en dan ineens weer erbij is. Dit wil ik namelijk helemaal niet als vriend!
quote:shiwi schreef op 13 september 2010 @ 14:52:

Misschien hebben ze hun profiel tijdelijk op 'zichtbaar voor niemand' gezet?Dan nog blijft ie tussen je vrienden staan, alleen kun je als je 'm aanklikt het profiel niet bekijken.
quote:diedietje schreef op 13 september 2010 @ 14:48:Misschien hebben mensen je geblokkeerd en later weer opgeheven?Dat is ie niet mogelijk hoor. Je kunt alleen iemand verwijderen en als je dan ineens toch weer 'vriendjes' wilt zijn zul je echt opnieuw een uitnodiging moeten sturen naar diegene.
Eens met Shiwi: Waarschijnlijk zijn dat de 'snuffelaars'. Dan hebben ze hun profiel tijdelijk op 'zichtbaar voor niemand' gezet. Dat kun je max. 3x per maand doen.

En dan anoniem rondsnuffelen op de Hyves van anderen (want stel je voor dat diegene Goldmember is) en 'm daarna weer terugzetten.
quote:rower schreef op 13 september 2010 @ 16:25:

Eens met Shiwi: Waarschijnlijk zijn dat de 'snuffelaars'. Dan hebben ze hun profiel tijdelijk op 'zichtbaar voor niemand' gezet. Dat kun je max. 3x per maand doen.

En dan anoniem rondsnuffelen op de Hyves van anderen (want stel je voor dat diegene Goldmember is) en 'm daarna weer terugzetten.Dit kan helemaal niet wat jij zegt. Als je je profiel op 'zichtbaar voor niemand' zet, kan jij ook niet op andermans profielen kijken. Als jij je profiel alleen zichtbaar maakt voor vrienden, kun jij ook alleen kijken bij vrienden. Als jij je profiel zichtbaar maakt voor 'vrienden van vrienden', kun jij kijken bij 'vrienden van vrienden'etc. Dat zouden veel mensen leuk vinden ja, zelf voor niemand zichtbaar zijn en wel iedereen willen bekijken. Nee, zo werkt het niet bij hyves.
Ik heb geen hyve. De mensen die ik wil zien, zie ik wel in het echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven