Hèt Kletsgroepje!!
maandag 4 oktober 2010 om 22:07
maandag 4 oktober 2010 om 22:07
Ik ook Bedankt voor het meedenken in ieder geval. Ik geef mezelf nog even lekker de tijd. Als ik tegen het eind van het studiejaar hoogzwanger ben is het nogal anders dan als het dan nog niet gelukt is. Is lastig voor mij want ik houd heel erg van plannen.
Ik ga lekker slapen. Als dat gaat met een man die een enge film kijkt naast me. Slaapze straks allemaal.
Ik ga lekker slapen. Als dat gaat met een man die een enge film kijkt naast me. Slaapze straks allemaal.
maandag 4 oktober 2010 om 22:11
Viooltje.. lekker slapen en hopelijk kun je lekker doorslapen
Lady-A... beterschap... en slapen is het beste medicijn (mams-wijsheid)
Boom.. wat de rest zegt dus: lekker doorstuderen, de arbeidsmarkt is nu toch naadje en misschien kun je tijdens het laatste deel van je studie alvast zachtjes voor jezelf wat gaan opbouwen!
Boom.. wat de rest zegt dus: lekker doorstuderen, de arbeidsmarkt is nu toch naadje en misschien kun je tijdens het laatste deel van je studie alvast zachtjes voor jezelf wat gaan opbouwen!
maandag 4 oktober 2010 om 22:12
quote:Bianca40 schreef op 04 oktober 2010 @ 22:11:
Boom.. wat de rest zegt dus: lekker doorstuderen, de arbeidsmarkt is nu toch naadje en misschien kun je tijdens het laatste deel van je studie alvast zachtjes voor jezelf wat gaan opbouwen!Thanx..
Boom.. wat de rest zegt dus: lekker doorstuderen, de arbeidsmarkt is nu toch naadje en misschien kun je tijdens het laatste deel van je studie alvast zachtjes voor jezelf wat gaan opbouwen!Thanx..
maandag 4 oktober 2010 om 22:56
quote:Kampen86 schreef op 04 oktober 2010 @ 22:35:
Lady -A beterschap!
Net thuis van werken! Was het toch nog even druk. Wat heb ik weer een hoop gemist is die paar uur .
Mag ik nog wel blijven
Voor iedereen die zijn bed induikt slaap lekker.
Dank je wel!
En tuurlijjk mag je blijven
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.. toch haha!!
Wel fijn dat het druk was op je werk, gaat de tijd tenminste lekker snel!
Lady -A beterschap!
Net thuis van werken! Was het toch nog even druk. Wat heb ik weer een hoop gemist is die paar uur .
Mag ik nog wel blijven
Voor iedereen die zijn bed induikt slaap lekker.
Dank je wel!
En tuurlijjk mag je blijven
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.. toch haha!!
Wel fijn dat het druk was op je werk, gaat de tijd tenminste lekker snel!
maandag 4 oktober 2010 om 23:11
Slaap lekker Lady-A hopelijk slaap je de nacht lekker door!
zeker waar heb ik de tijd om even in te halen. Vind het gezellig zo'n kletsgroepje
Maar ja weet niet waarom ik niet zou mogen blijven haha omdat ik niet altijd kan reageren ivm werk. Stom gedacht dus.
zeker waar heb ik de tijd om even in te halen. Vind het gezellig zo'n kletsgroepje
Maar ja weet niet waarom ik niet zou mogen blijven haha omdat ik niet altijd kan reageren ivm werk. Stom gedacht dus.
Het gras aan de overkant is niet groen.
dinsdag 5 oktober 2010 om 07:29