Hèt Kletsgroepje!!

03-10-2010 21:33 500 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu maar afwachten of het storm loopt hier
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Tikker schreef op 07 oktober 2010 @ 19:38:

Fuk lady! Je hebt de beste man toch wel een dusdanige trap in zijn edele delen gegeven dat de zaadtoevoer voor de rest van zijn leven is verwoest?!! Aai wat pijnlijk zeg, alsof je expres zwanger bent geworden

Dus jouw emoties kwamen er "pas" uit op/na de uitgerekende dag? Mijn vriend is nuchter als persoon maar we begrijpen elkaars verdriet. Dat is heel fijn, we kunnen elkaar goed steunen. Bij ons zit het gezondheidstechnisch ook goed dus het is echt een kwestie van tijd. Ik mag aan de IUI (al een half jaar trouwens) maar dat wil ik nog steeds niet. Ik wil eerst psychisch weer helemaal in orde zijn.

Had ik wel moeten doen he nee uiteindelijk was het zijn verlies geweest! Ja dat was idd een pijnlijke zaak, maar uiteindelijk ben ik degene die er sterker uit zal komen!

Wat fijn dat je er wel over kan praten met je vriend, dat is hetgene wat ik wel heb gemist, even die arm om je heen van iemand die hetzelfde doormaakt!

Je bent een sterke vrouw tikker
Courage, ik zwaai terug

Ja Bianca40, je hoort er helemaal bij hoor Dus er niet stiekem tussenuit knijpen voor je hubbie!! Het is niet niks zoals ik het lees!
P.s. Waar is T.O. eigenlijk gebleven?? Calvijn1 Where are you??
Onderschat jezelf niet Lady!
Knuffel allemaal van viool
terug viool

Thanx tikker
Viool!

Ben een beetje paniekerig dus ga lekker naar bed, morgen weer een nieuwe dag! Ga naar Haarlem, lunchen en beetje shoppen met moeders.

Truste voor nu en morgen een fijne dag!
Knuffel terug Viooltje

Ik ben ook best lief hoor! Maar het is iets wat ik vroeger riep als iemand zei wat ben jij een lief meisje, en ik riep dan neee ben niet lief dus vandaar.

Pijnlijk Bianca! Loop al te bibberen als ik voor controle moet

Nou ik kruip ook onder de wol!

Tikker goed dat je de hint hebt begrepen was ook niet zo heel moeilijk he :P
Het gras aan de overkant is niet groen.
Goedmeurning!!

Volgens mij heeft manlief goed geslapen, ik ga hem zo wakker maken om het te vragen. Ik heb hem in elk geval niet gehoord vannacht maar dat zegt weinig, ik hoor namelijk niks s nachts

Fijne dag allemaal!!!
Goedemorgen!

Ik mag aan het werk vandaag. Lekker dichtbij, dus ik kachel die kant zo op.

Geniet van vandaag!
Murning!

Voor iedereen die moet werken vandaag: werkze!!

En Bianca heeft je man lekker geslapen? Rook jij ook trouwens? Gaan jullie dan samen stoppen? Ik ben al heel wat jaren terug cold turkey gestopt (was wel de derde keer). Super moeilijk want ik vond het zo lekker!! Krijgt je man medicijnen? V

Kampen ik zei (zeg...) dat ook altijd hoor. Ik ben niet lief! Ik ben heel goed in hints
Goedemorgen....

Zit in dan gapend op de bank, heb nieuwe buren die vanochtend om half 8 zijn begonnen met klussen. Maar goed dat maakt de dag extra lang he :P Vanmiddag weer werken en dan weekend!! Lekker genieten van mijn 2 vrije dag

Ik vroeg me eigenlijk opeens af waar TO is? Die heb ik al effe niet gezien.

Fijne dag allemaal dames!
Een knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken.

Sorry meiden; was even afwezig. Beetje sjaggie geweest en nu weer iets vrolijker, dus weer zin om me te melden.
Welkom terug Boom_87
Kampen is erg blij ondanks haar slechte begin van de dag.

Is dit alleen het bijna weekend gevoel, of is er nog meer om blij van te worden?
Hoi Allemaal.

Ik ben even weinig online geweest vanwege wat probleempjes met internet.

Maar als het goed is is dat nu verholpen.

Ik hoop dat het met iedereen goed gaat hier. Ik heb nog niet teruggelezen.

Fijne avond allemaal.
Life is what happens to you while you are busy making other plans.
Ik merk bij mezelf dat het reageren op jullie dingetjes even niet lukt.

Ik zit teveel inmezelf gekeerd denk ik.

Ben met het weekend bezig.

Heb er zin in, maar vind het spannend.

Logeren bij iemand, die ik wel een beetje ken, maar opzich. En dan direct bij zijn ouders. Eng, haha.

Trouwens, nee, geen potentieel vriendje hoor. Al is hij super aardig maar gewoon mijn type niet.

De dag erna misschien nog bij iemand anders logeren, die ik helemaal nog niet ken. Wederom een jongen/man. Spannend, maar vertrouw het wel hoor, daar niet van.

Maar is nog niet zeker of dat doorgaat en bij wie.

Maar kortom zin in het weekend

Waar is iedereen hier verder trouwens?
Idd waar zijn jullie??

Cindy, bedoel je dat je zoveel met het weekend bezig bent dat reageren niet lukt? Of bedoel je wat anders met in jezelf gekeerd?

Je gaat dus logeren bij twee heren waarvan er 1 bij zijn ouders woont. En de andere? Wel een potentieeltje? Enne niet om te doemdenken maar ik heb ook wel eens iemand vertrouwd, die uiteindelijk niet te vertrouwen was, dus oefen die karatietrap nog wel ff hoor!

Ik heb lekker dagje gehad in Haarlem. Lekker met moeders sjopje gedaan en gegeten. Ik heb uit eindelijk een hele schattige pyjama gekocht voor de baby. Kan ze voorlopig nog niet aan maar dat hoeft ook niet. En voor de moeder (die is volgende week jarig) een kookboek met babyprakjes, zag er goed uit! En voor het andere nichtje een leesboekje, dus iedereen is straks blij hoop ik.
Hier ben ik, hier ben ik zit helemaal in de voice off holland, surry! haha!!

Iedereen een leuke dag gehad?

Cindy85, leuk leuk! Maar kijk je toch een beetje uit, je weet maar nooit!! Laat je het weten hoe het is geweest?

Tikker, wat lief al die cadeautje's, verder ook nog iets voor jezelf gekocht??

Voor iedereen:
Ik zit met een half oog naar Voice te kijken. Ja ik heb nog een leuk rokje, legging en shirt gekocht. Ik heb eens een keer de kleur blauw gekocht, dat draag ik echt nooit en dit is Petrol en dat vind ik wel mooi.

Hoe voel je je vandaag? Hoe is het met de spieren?
Ja, laat zeker weten hoe het geweest is.

Ik vetrouw die jongens echt wel.

Misschien moeten ze mij juist niet vertrouwen (nee hoor ik ben ook te vertrouwen) maar je kan het ook omdraaien.

De eerste overnachting gaan zijn bij iemand die opzich wel opzichzelf woont, maar vaak bij zijn ouders is. Door omstandigheden opzich, psychisch voelt hij zich gewoon niet zo lekker en zit even tijdelijk zonder werk.

De ander waar ik misschien ga logeren ook geen potentieel vriendje denk ik.

Nouja misschien eentje wel, wel van mijn leeftijd . De ander stukje ouder. Niet dat leeftijd me opzich uitmaakt.

Ik ben vooral benieuwd naar iemand die ik de zondag het weekend ga ontmoeten. Hij komt uit Antwerpen. We meeten met een hele groep, maar ik spreek hem al vaker op msn. Maar geen potentieel vriendje, want dat scheelt 20 jaar, dat doen we maar niet dan denk ik.
@ Tikker ik keek ook The Voice of Holland, leuk

Ik ben vandaag ook gaan winkelen. Heb een blauwige legging gekocht en twee jurkjes
Maar je bent dus wel opzoek naar een vriend. Waar val je op? Gewoon even nieuwschierig hoor!
O leuk!!!! Ik draag nu ik erover nadenk ook weinig blauw haha.. meestal zwart.. kleed zo lekker af

Ja gaat wel goed, vanmorgen toen ik wakker werd wel even een dipje, vandaag moest ik weer terug naar de h.a. ze heeft het tape eraf gehaald (daar werd mijn huis door strak getrokken voor pijn verlichting) heel leuk dat ze er zoiets erop plakken maar het moest er ook nog af.. niet prettig haha..

Verder heb ik eindelijk weer slaapmedicatie meegekregen omdat k gewoon bijna niet slaap, wel fijn, eindelijk een goede nachtrust tegemoet. Morgen heb ik weer therapie na 5 weken, ben benieuwd.

Hoe is het mt jou verder? Paniekaanval weer verminderd? Wel de rust pakken voor jezelf he meis
Haha ja die haartjes zitten ook overal! Huh therapie op zaterdag? Is het met een reden dat er 5 weken tussenzit, of gaat het zo goed dat je minder hoeft te komen?

Ik ben moe, en eigenlijk moet ik naar bed, maar zit weer eens een topic te volgen en dan wil ik weten hoe het afloopt, zucht... Ik ben vandaag nog even paniekerig geweest maar was snel weg. O het is al zo'n verademing dat het nu maar kort is die aanvalletjes.

Oww jij lief!

Truste allemaal!!!
anoniem_111863 wijzigde dit bericht op 08-10-2010 23:12
Reden: Weltrusten wensen
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven