veel nummers op 1 cd

donderdag 18 november 2010 om 19:24
winzip gaat iig niet werken...
Het hangt er van af of je een data-cd of audio-cd maakt.
Op een data-cd passen er veel meer, dan blijven het gewoon mp3's. Maar om die mp3's dus te lezen van een data-cd heb je dus wel zo'n mp3-lees-functie op je cd-speler nodig.
Voor een audio-cd worden ze alsnog geconverteerd naar een voor elke vanaf-jaren-90-cd-speler leesbaar formaat.
Het hangt er van af of je een data-cd of audio-cd maakt.
Op een data-cd passen er veel meer, dan blijven het gewoon mp3's. Maar om die mp3's dus te lezen van een data-cd heb je dus wel zo'n mp3-lees-functie op je cd-speler nodig.
Voor een audio-cd worden ze alsnog geconverteerd naar een voor elke vanaf-jaren-90-cd-speler leesbaar formaat.
donderdag 18 november 2010 om 19:28
donderdag 18 november 2010 om 19:35

zaterdag 20 november 2010 om 18:30
mijn ouders hadden Nero en nu heb ik een jukebox CD kunnen branden.... maar nu heb ik net Nero gedownload op mijn eigen laptop en krijg ik een 'lite' versie waarmee ik niks kan zonder dure uploads te kopen. (waar kan ik een goede versie downloaden zonder die dure aankopen en wel met de optie voor jukebox cd?)
Als het goed is zijn alle liedjes wel van de 192 kbps. Of in ieder geval van goede kwaliteit. De boel omzetten naar MP3 is opzich niet nodig meer, want mijn bestandjes zijn (volgens mij allemaal) al mp3.
Als het goed is zijn alle liedjes wel van de 192 kbps. Of in ieder geval van goede kwaliteit. De boel omzetten naar MP3 is opzich niet nodig meer, want mijn bestandjes zijn (volgens mij allemaal) al mp3.