3000+ Deel 76!

01-12-2010 23:18 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel 76 al weer.

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We respecteren elkaar.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Olifanten is toegestaan.

5. Zo ook heinen (mits niet te lang)

5. Teuglezen wordt aanbevolen, maar is niet verplicht.

11 december - Ibi - Rust zacht Patrick

Oeps, 1x is ook genoeg
Probeer het iets sneller vol te krijgen
Ik heb vandaag nog een hapto geadviseerd bij een collegaatje van me Jos... ze heeft last van hyperventilatie, is altijd zenuwachtig en maakt zich echt druk om niks.

Zo leuk hoe ik dat dan breng:

Een vriendin van mij bladiebladiebla

Ik hoop dat ze er wat mee gaat doen, ik heb ook wat voorbeelden genoemd uit de mail die jij me toen gestuurd hebt.
quote:Bianca40 schreef op 13 december 2010 @ 23:03:

Sorry... maar dit moet echt even tussendoor.. dit is nieuws.

Kabouter Plop wordt burgermeester van zijn woonplaats Affligem
En veel praten met vriend... werkt het dan sneller Moos? Dat werkt bij mij namelijk wel heel goed.
Komt ook gewoon dat ik de dec.maand vervelend vind. Iedereen in mijn omgeving weet dat ook. Dus wordt ook alles daarop gegooid
quote:mocy schreef op 13 december 2010 @ 23:04:

[...]

Die zuiderburen zijn gek!! Plop als burgervader.. en hij blijft ook gewoon zn Plop-rol vervullen daarnaast!
Grappig bi, dat je me al vriendin noemt zo
Moos... ik zie het voor me: Laat haar maar, het is december!

Dan voel je je ook niet echt serieus genomen als je eens echt wat te 'zeuren' hebt. Maar is wel makkelijk voor de mannen, dan kunnen ze in elk geval 1 maand per jaar alles wegwuiven
Soms wel, soms niet Bi. Hij is heel rationeel, ik ben meer gevoelsmens. En ik moet eerder mijn mond open trekken.

Weet allemaal precies hoe het zit hoor......nu nog goed toepassen
Maar dit meisje gaat nu toch maar slapen, ondanks dat het erg gezellig is hier. Dus tot morgen (en ik ga geen Heintje spelen vandaag)

(denk ik)
quote:josje37 schreef op 13 december 2010 @ 23:03:

Heb afgelopen jaar wel een beetje geleerd om het eerder naast me neer te leggen, maar dat lukt niet altijdIk ook, maar in december plakt het....
quote:josje37 schreef op 13 december 2010 @ 23:06:

Grappig bi, dat je me al vriendin noemt zo Leuk he! Ik heb nog steeds veel aan het mailtje wat jij me toen stuurde. Afgelopen vrijdag weer een vreselijke ruzie met Bianco gehad en het was echt heel erg mijn schuld... lang verhaal... maar hij had verrassing geregeld en ik zag het niet en begon te zeuren. Op een gegeven moment bedacht ik me dat het er niet om gaat hoe de situatie is, maar dat het er om gaat hoe ik er mee omga. En toen kwam ik een beetje tot bezinning.
Heinen mag Jos. Maar ik zeg je alvast trustuh.
Truste Jos.. ik weet wel zeker dat je nog even terugkomt om op mn vorige bericht te reageren

Toch zeg ik alvast truste (daar spreekt dan weer het vertrouwen uit dat je geen Hein zult zijn)
""""Op een gegeven moment bedacht ik me dat het er niet om gaat hoe de situatie is, maar dat het er om gaat hoe ik er mee omga. En toen kwam ik een beetje tot bezinning."""

Spijker op zijn kop!
En ik ga ook alvast truste zeggen, want morgenochtend weer bijtijds op.

Truste lieve maisjes... Moos.. hou je haaks en probeer iets van het rationele van vriend over te nemen, dat maakt het voor jezelf zo'n stuk makkelijker
quote:mocy schreef op 13 december 2010 @ 23:10:

""""Op een gegeven moment bedacht ik me dat het er niet om gaat hoe de situatie is, maar dat het er om gaat hoe ik er mee omga. En toen kwam ik een beetje tot bezinning."""

Spijker op zijn kop!Das de spijker van Josje he... die heb ik niet van mezelf!
Trustuh Bi en doe ik of beter gezegd, ga ik weer meer doen.
Josje, tx voor de spijker. (Nu uitkijken dat ik ze niet op laag water ga zoeken...)

thanks voor alle knuffels en opmerkingen, ik merk dat het me helpt!

Ik ga morgen bellen, als het niet lukt hoor je het wel vin!

voor iedereen en een extra voor iedereen die het nodig heeft
a docter a day keeps the apple away
Mogguh.
Goedmeurning!!!

Vin... ik hoop dat je een beetje opgeknapt ben

Fijne dag allemaal en tot vanaaaaaf!

Ik ga rennen want mn bed lag veuls te lekker
goedemogguh!
Het is gelukt.

Ik heb nu op 17 januari een afspraak in een ander ziekenhuis.

Moet er wel 40 minuten reizen maar ik heb het er voor over!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven