Dat haar van shit of simon vreselijk. Weet nooit wie wie is.
Anoniem_6491926aadf04
vrijdag 17 december 2010 om 22:05
Sena/Buma in de stress zeker, hebben vast allemaal mensen aangenomen om de cd's te tellen.
Ik ben benieuwd wanneer ik een gouden plaat krijg. Ik zing namelijk op de WC en in de douche. Oh, en als ik werk. Hoogdravende liedjes als 'hansje Pansje Kevertje' en 'Ze kunnen zeggen wat ze willen maar de olifant heeft de dikste billen van het hele land' en Olfantje op de stoep trap niet in de hondenpoep'. Da's pas écht niveau.
quote:c_estelle schreef op 17 december 2010 @ 22:02:
[...]
Ik heb het ook gemist.... wat zei hij?Dat de ouders van Anne 4,5 uur hadden moeten rijden om te komen. En toen zei hij, dat haar moeder eruit zag alsof ze 5,5 uur had moeten rijden.
Dat de ouders van Anne 4,5 uur hadden moeten rijden om te komen. En toen zei hij, dat haar moeder eruit zag alsof ze 5,5 uur had moeten rijden.Wtf? Heb ik ook Gemist
Anoniem_6491926aadf04
vrijdag 17 december 2010 om 22:06
quote:S0LEIL schreef op 17 december 2010 @ 22:05:
[...]
Dat de ouders van Anne 4,5 uur hadden moeten rijden om te komen. En toen zei hij, dat haar moeder eruit zag alsof ze 5,5 uur had moeten rijden.En Jeroen van der Boom ziet eruit alsof hij ónder de trein gelegen heeft. Wat een sukkel zeg.