Sneeuw!!! Veeeeel sneeuw!!

24-12-2010 12:47 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er ligt hier veel sneeuw.. Genieten jullie ervan of juist balen?? Ik zit er tussen in: het is prachtig. Maar auto rijden is niet meer te doen, er rijden geen bussen geen taxi niks... Lopen met peuter nu ook lastig, fietsen no way... En ik wilde nog wat kerst kado's gaan kopen...
.
Haha tja ik denk altijd het zal wel... lekker duf van mij!
Geen sneeuw, nog steeds niet! Niet eens een vlokje..

Echt heel flauw dat het hele land mooi wit is maar wij een groene kerst krijge.. Niks aan!
Het is nooit verstandig om dit soort dingen op het laatste moment te kopen en er ligt al ruim een week sneeuw
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
De sneeuw is hier langzaam aan het wegsmelten. We teren nog een beetje op het sneeuwpakket van vorige week...
Het is ook echt nooit goed. Altijd zeuren om een witte kerst, krijg je hem...zijn er weer mensen die zeuren dat die sneeuw zo onhandig is

Wat de nederlander eigenlijk wil is dat het vanavond pas gaat sneeuwen, we een witte kerst hebben en dat die sneeuw maandag weer op miraculeuze wijze verdwenen is zodat we op normale wijze naar het werk kunnen!
quote:diedietje schreef op 24 december 2010 @ 12:51:

Echt heel flauw dat het hele land mooi wit is maar wij een groene kerst krijge.. Niks aan!Dan woon je vast bij mij in de buurt.
Ik heb 'n week vrij nu en alle kerstkado's liggen al onder de boom en alle boodschappen zijn ook binnen, dus ik heb er de komende week in elk geval geen last meer van en kan er zelfs plezier van hebben als ik morgen 'n lange sneeuwwandeling op de hei ga maken. Heb goeie waterdichte snowboots en thermo ondergoed, dus ik kan er wel ff tegen.
quote:Ruza schreef op 24 december 2010 @ 12:53:

Het is ook echt nooit goed. Altijd zeuren om een witte kerst, krijg je hem...zijn er weer mensen die zeuren dat die sneeuw zo onhandig is

Wat de nederlander eigenlijk wil is dat het vanavond pas gaat sneeuwen, we een witte kerst hebben en dat die sneeuw maandag weer op miraculeuze wijze verdwenen is zodat we op normale wijze naar het werk kunnen!

Als het aan mij ligt wel.

by the weg lijkt het me niet dat het alleen nederlanders zijn.
quote:diedietje schreef op 24 december 2010 @ 12:51:

Echt heel flauw dat het hele land mooi wit is maar wij een groene kerst krijge.. Niks aan!Niet zeuren, jullie krijgen een elfstedentocht
Grief is just love with nowhere to go
Het maakt mij gelukkig geen bal uit of het wel of niet gaat sneeuwen. Ik wil gewoon mijn kindje onder de kerstboom hebben liggen dit weekend.

*is zwaar uitgerekend*
Hier is de één week oude sneeuw inmiddels vies bruinig ijzel geworden haast overal. Het is ook rare sneeuw waar je geen sneeuwballen mee kunt maken want het plakt niet (?)

Maar aan het sneeuwleven zijn we nu wel gewend. Alles met de slee of lopend.
quote:friezinnetje schreef op 24 december 2010 @ 12:54:

[...]

Dan woon je vast bij mij in de buurt.hier komt het tot aan mijn knieen,en ik ben 1.63
Witte kerst is leuk maar niet als je vriend niet naar je toe kan komen of ik naar mijn vriend dan is het wat minder. Hij woont in Limburg en kan niet eens meer de weg op laat staan naar de randstad komen. Hier in Amsterdam is het vooral vies en glad maar te doen. Tja zit niets anders op dan kerst samen met mijn moeder te vieren ( wat ook heel gezellig is ) en hij in Limburg met zijn familie.
quote:Hangmat schreef op 24 december 2010 @ 12:56:

Hier is de één week oude sneeuw inmiddels vies bruinig ijzel geworden haast overal. Het is ook rare sneeuw waar je geen sneeuwballen mee kunt maken want het plakt niet (?)

Maar aan het sneeuwleven zijn we nu wel gewend. Alles met de slee of lopend.Wat maakt het eigenlijk of sneeuw wel of niet plakt?
Hier in de hoofdstad nog resten van afgelopen weken, maar er komt nog even niets nieuws bij. Ook wel fijn, want er zijn genoeg straten hier waar het nog aangevroren ligt! Als je je ogen een beetje dichtknijpt ziet het er héél leuk uit en zie je helemáál niet dat het restant sneeuw is
quote:Ruza schreef op 24 december 2010 @ 12:53:

....Wat de nederlander eigenlijk wil is dat het vanavond pas gaat sneeuwen, we een witte kerst hebben en dat die sneeuw maandag weer op miraculeuze wijze verdwenen is zodat we op normale wijze naar het werk kunnen!Is dat nou zo veel gevraagd dan? Een klein beetje aanpassing? Ik bedoel als iemand mij vraagt of ik even de tv-gids aan wil geven gooi ik toch ook niet gelijk de hele flatscreen naar z'n hoofd? Tsss!
quote:Avaeyebrow schreef op 24 december 2010 @ 12:57:

Witte kerst is leuk maar niet als je vriend niet naar je toe kan komen of ik naar mijn vriend is het weer wat minder. Hij woont in Limburg en kan niet eens meer de weg op laat staan naar de randstad komen. Hier in Amsterdam is het vooral vies en glad maar te doen. Tja zit niets anders op dan kerst samen met mijn moeder te vieren en hij in Limburg met zijn familie, maar ik baal wel!Het is hier net Oosterijk woont jouw vriend in de buurt van Heerlen?
quote:Maleficent schreef op 24 december 2010 @ 12:56:

[...]

Niet zeuren, jullie krijgen een elfstedentocht Ja wij krijgen een elfstedentocht.. Als we eerst met alle friezen het sneeuw van het ijs af gaan halen (???welke sneeuw??)
quote:Annelize schreef op 24 december 2010 @ 12:56:

Het maakt mij gelukkig geen bal uit of het wel of niet gaat sneeuwen. Ik wil gewoon mijn kindje onder de kerstboom hebben liggen dit weekend.

*is zwaar uitgerekend*Ooo, dat kan ik me voorstellen! Ik duim voor je! Alle baker tips en trucs zoals ananas, tonic, seks en rode peper (niet per se in die volgorde ) al geprobeerd?
quote:ronniemitchel schreef op 24 december 2010 @ 12:58:

[...]

Het is hier net Oosterijk woont jouw vriend in de buurt van Heerlen?

Yep in die hoek op een soort woonerf waar ze niet komen vegen dus hij kan geen kant op. Gelukkig heeft hij veel boodschappen in huis

En het sneeuwt er nog nog hoor ik!
quote:Mil_Spec schreef op 24 december 2010 @ 12:58:

[...]

Is dat nou zo veel gevraagd dan? Een klein beetje aanpassing? Ik bedoel als iemand mij vraagt of ik even de tv-gids aan wil geven gooi ik toch ook niet gelijk de hele flatscreen naar z'n hoofd? Tsss! Nou, die Chinezen denken anders dat ze het weer kunnen controleren, dus misschien beleggen daaro?
quote:Supersoulfighter schreef op 24 december 2010 @ 13:00:

[...]

Ooo, dat kan ik me voorstellen! Ik duim voor je! Alle baker tips en trucs zoals ananas, tonic, seks en rode peper (niet per se in die volgorde ) al geprobeerd?Haha, we hebben ze allemaal geprobeerd, behalve de ananas, tonic en rode peper
ik wil, ik wil

nog meer sneeuw.

Ik lees overal maar berichten dat het weer sneeuwt en hier na vorige week niks meer.

Ja ik ben een ondankbaar kind en wil meer en meer.

Ik heb vakantie en hoef geen kerstinkopen te doen en dus laat die sneeuw hier maar komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven