Lijf & Lijn alle pijlers

WW - We blijven doortellen

07-11-2010 18:37 2551 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier geen crashdieten, shakes of moeilijke recepten. Gewoon eten wat je wilt, maar binnen je punten blijven dat is het devies. En het werkt.

Hier gaan wij verder. De een iets sneller, de ander iets langzamer, maar allemaal op weg naar een gezond gewicht.

Nieuwe schrijvers zijn altijd welkom. Schrijven helpt om je motivatie te houden. Kom ons motiveren en raak zelf gemotiveerd door dit topic om de zak chips (32 punten!) of de 100g plak chocola (10 punten!) toch maar te laten staan.

Onze resultaten tot nu toe*:

Week 6: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 5.6 kilo. Gemiddeld -0.3 pp. Echter veel plusjes, dus ik verwacht beter na mijn vakantie!

Week 5: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 8,6 kilo. Toch nog gemiddeld 0.6 afgevallen.

Week 4: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 7,5 kilo. Gemiddeld afgevallen 0.5.

Week 3: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 15,0kg dus gemiddeld 0,9! Ga zo door allemaal

Ellen heeft haar streef bereikt!

Week 2: 16 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 16.7. Gemiddeld afgevallen -1.0

naamlengtestartgewichtgewicht nustreeftotaal afdeze weekBarcode1.58m69.561.8557.7-0.4Anky1.78m83.384.575+1.2+1.0Appel1.69m86.078.370.07.7-0.6Meave1.69m100.788.57512.2-0.1bentetje1.72m105.082.77522.3+0.5Winterdip1.73m81.065.063.016.0-1.0Es1450 1.75m86.076.7729.3-1.9Noppie1.79m106.093.48012.6+1.2Hatseklats1.82m98.392.7805.6-0.9Ellen331.72m93.570.47423.1-1.1Finette1.60m101.491.08010.4+0.4Jo1.70m86.481.5704.9-0.1Marjan1.80m91.581.17510.4-0.3Mife1.73m9279.37512.7+0.3Nero1.84m86.581.8704.7-0.6Elmanita1.76m85.582.4783.1-0.8Madelon1.74m93.692.4801.2-1.2

Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.

*Copyright tabel Propje. Bedankt voor je inzet.
Finette, wil jij met je nieuwe startgewicht in de tabel?
Ik ga je verslaan Es....95,2 dus 2,5 kilo in de plus...Ik moet even deze shock te boven komen nu...

Wat erg. Kan een mens zoveel groeien in een week?? Is dat echt mogelijk?? God, wat erg zeg...

Enig 'plusje' is dat ik ook wat last van vocht heb, maar dat is geen 2,5 kilo waard, dus het komt echt door het eten. Ik ga rustig eten deze dagen en ga me tegen donderdag nog weer wegen. Wie weet scheelt het dan weer wat.
Hai allemaal,

Ben zo goed als bijgelezen. Zag in ieder geval een wat minder positief berichtje van Es, dus voor jou even een ...

Hier was Kerst een waar (vr)eetfestijn. Wel ontzettend gezellig, dus ik heb er geen spijt van en een gelijkblijver of een + had ik al ingecalculeerd. Ik heb geen zin om op zulke dagen op een wortel te gaan knagen. Gisteren (na 1e Kerstdag) was ik lichter dan afgelopen maandag, maar vandaag moet ik me nog wegen. Door het vettige eten was ik zaterdag vaak naar de wc geweest, dus daar zal die - wel vandaan komen. Naar de wc gaan voor m'n weegmoment vandaag is jammer genoeg nog niet gelukt.

Anyway, ik spring straks even onder de douche en dan laat ik daarna weten of de weegschaal nog een beetje lief voor me was.

Oh, en wij hebben gisteren heel veel Kersthapjes bij de oma van mijn vriend achtergelaten, dus ik kan vandaag weer gaan bikkelen! Straks wel met een vriendin de stad in en we zouden uit eten gaan, maar ik heb gevraagd of ze bij mij komt eten. Scheelt ook weer punten. En geld...
Dank je voor de knuffel, maar die heb ik niet nodig hoor. Ik gelof dat ik nog steeds wel op de goede weg zit. Als het geen vocht is dan is dat erg jammer dat ik hiervan aangekomen ben ondanks dat ik mij voor mijn gevoel helemaal niet volgevreten heb. Al heb ik natuurlijk wel behoorlijk gesnoept. Dan maar weer wat meer opletten. 2 kilo is best te overzien, dat is er snel weer af. Zolang ik maar niet ga denken dat nu toch alles verloren is en ik net zo goed door kan vreten.
Maar Hatseklats heeft wel een knuffel nodig. Kom op wij twee gaan straks samen in de min. Nieuw jaar, nieuwe kansen.
Even een voor Hatseklats!
quote:es1450 schreef op 27 december 2010 @ 10:40:

Dank je voor de knuffel, maar die heb ik niet nodig hoor. Ik gelof dat ik nog steeds wel op de goede weg zit. Als het geen vocht is dan is dat erg jammer dat ik hiervan aangekomen ben ondanks dat ik mij voor mijn gevoel helemaal niet volgevreten heb. Al heb ik natuurlijk wel behoorlijk gesnoept. Dan maar weer wat meer opletten. 2 kilo is best te overzien, dat is er snel weer af. Zolang ik maar niet ga denken dat nu toch alles verloren is en ik net zo goed door kan vreten.

Es, ik lees dit ook een beetje als opbeurende woorden voor mezelf, want volgens mij lezen jullie ook een beetje over mijn berichtje heen. Ik heb je overtroffen met m'n 2,5 kilo. Maar eet nu braaf een roggebroodje met kaas (zitten er trouwens echt 3 punten in een roggebrood??) en drink een kop kruidenthee. Even weer pas op de plaats hoor, want dit is natuurlijk niet goed. Maar wat jij ook zegt Es, nu weer oppassen en dan komt het wel weer goed. Nu alleen niet doorgaan onder het mom van 'alles is tot nieuwjaar toch verloren, want oud&nieuw komt ook nog'. Dat zou ik vorig jaar gedacht hebben en dan zou ik dooreten en in totaal opeens 5 kilo (kennelijk) zijn aangekomen. Da's wel asociaal veel dan natuurlijk.

Wat fijn om op dit forum te posten en te lezen dat ik niet alleen ben. Door deze berichten lukt het mij om de draad ook gewoon weer op te pakken i.p.v. hier in misère te zitten en door te eten.

God, wat smaakt dat roggebroodje toch heerlijk!
Dank je meiden!

Moet stiekem nog wel lachen om mezelf. Het lukt me niet om als hoogste in de min te scoren, maar als hoogste in de plus is not a problem!
Ehm, ik durf bijna m'n gewicht niet door te geven. Er stond 82,3 op de weegschaal, -0,7 dus...

MAAR (niet om mezelf tekort te doen), ik moet hier wel even een kanttekening bij plaatsen. Voor het wegen moest ik ineens toch naar de wc. En dat moet zeker een halve kilo gescheelt hebben. Ik had me eigenlijk voor de grap zowel voor als na het naar de wc gaan moeten wegen, haha. Dus laten we ervan uitgaan dat ik in ieder geval niet aangekomen ben, maar misschien een onsje of wat in de min ben gegaan. Het zou namelijk heel goed kunnen dat de Kerstklap pas morgen of overmorgen te zien is op de weegschaal.

Ik heb me trouwens echt niet ingehouden met Kerst. Heel veel hapjes (zowel 1e als 2e Kerstdag hadden we veel tapasachtige dingetjes, dus er was de hele dag door eten) en ik heb ook van bijna alles gegeten. Ik heb maar 2x nee gezegd. 1x Tegen het vruchtentaartje van m'n vriends oma (maar ik zat dan ook echt vol toen dat op tafel kwam) en 1x tegen het dessert van gisteren. We gingen bowlen en steengrillen met mijn familie en er zat een toetje bij inbegrepen. Dat heb ik als enige met tegenzin laten staan. Omdat ik wist dat het echt niet goed voor me was en omdat ik vlak daarvoor al heel veel vettigheid bij het steengrillen naar binnen had gewerkt.

Poeh, naast de verwachte 'Kerstdip' (over)morgen nog 4 dagen Londen voor de boeg aan het eind van de week, dus ik verwacht er komende maandag maar niet teveel van...
nananananaaaa hatseklats, het spijt me meid, maar ook in de + ga je niet winnen . Ik was namelijk +3!!!! Ongelovelijk, maar ik zit er nauwelijks mee moet ik bekennen. Ik wist dat het veel zou zijn, ik pas nog steeds in mijn broek maat 42 en dus zijn de zorgen niet groot. Ik voel dat een deel vocht is, en een deel is vreetwerk, jammerdebammer. Nu weer beter! Ik moet zeggen, ik snak naar hongergevoel en licht eten, grappig he, dat je het vreten toch wel weer zat gaat worden. Vanmorgen gestart met yoghurt met fruit en nu nog steeds geen trek, zo vol zit ik blijkbaar nog Ik ga zo de kinderen wegbrengen voor een logeerpartij (heb mijn hele huis al onder handen genomen) en ga dan heerlijk naar de sauna met mijn lief, kan ik vast beginnen met uitzweten van wat overtollig vocht.

Ik heb groot respcet voor degenen die toch nog afgevallen zijn met kerst, echt knap, wat mij betreft verdient iedereen die in de - staat daarom deze week al een smiley!
Hatseklats ook hier een knuffel van mij! Roggebrood wel veel punten maar vult ook behoorlijk. En is bij mij goed voor het op het gang brengen van mijn darmen.

Es, laat mijn start gewicht maar staan dat is waar ik wel vandaan kom, ook op mijn weegschaal thuis, dus dan klopt het totaalbeeld wel weer. Bij is dit aankomen ook wel weer goed om flink de rem erop te zetten. Ik wil gewoon in de zomer een dunner lichaam.

Appeltje naar London, heerlijk voor je werk of prive? Ga je er oud en nieeuw vieren?
voor iedereen. Of het nou plus of min was. En ook respect. Want iedereen is er toch maar wel mooi weer op dit topic (ik ga er van uit dat de rest ook nog gewoon langs komt). En niemand gaat het opgeven. Iedereen weet dat er er (nog) betere weken aankomen dan de afgelopen week. Dus super dat iedereen er gewoon weer voor gaat, heerlijk heeft genoten en nu weer de balans zoekt. Toch??!!

Lekker Bent, sauna met je vent, geniet er van!!
Bente, jij bent echt baas boven baas. Maar bij jou zijn dit soort schommelingen al bijna normaal.

Tot nu toe nog niemand in de min. Maar ik denk dat iedereen die minder dan een kilo aan is gekomen al een verdient.

Ik zet mijn geld op Meave in de min trouwens.
Een weddenschap Es? Dan heb je gewonnen hoor. Want: ha, hier een min. En een goede ook. 92,8.

Ik vrees dat ik na O&N minder goed resultaat heb hoor. Na 4 dagen Engeland.... Maar het zal allicht minder dramatisch zijn dan wanneer ik niet lijn. Want als ik 'los' ben, dan kan ik dus echt veel veel veel te veel veel veel eten....
Appeltje was toch ook al in de min?

Goed zeg Meave!!
Een dikke vette wow voor de afvallers! En Meave... niet zo'n beetje ook, goed zeg! Heb jij alles trouw geteld (en afgewezen) tijdens de kerstdagen? Ik vind het superstoer. Kun je mooi 'compenseren' in Engeland. Alhoewel je misschien gewoon lekker verder afvalt.

En Appel ook die kant op... gaan jullie samen? ;)

Hier gaat het goed.

Heb -wellicht werkt het- 5 theezakjes op het aanrecht gelegd. Die MOET ik vandaag wegwerken van mezelf.

En net als Bent ook alleen nog maar fruit en yoghurt op vandaag. Verder nog geen behoefte aan eten.
Toet, wat een lief bericht.

Hoe gaat het nu bij jou? Nog steeds gelukkig en tevreden zonder ww punten tellen?
Knap hoor, dat sommige zich zo goed hebben weten te beheersen. Ik hoop nu weer een duikvlucht naar beneden te kunnen nemen en volgende week een mooi resultaat neer te zetten.

maar wel blij dat ik hier lekker mee kan posten en mijn verhaal kan doen en ervaringen kan delen. Voor mij echt een goede stimulans.

Bezoeken jullie ook de bijeenkomsten? Ik zie er volgende week wel tegenop en dan niet door mijn gewicht maar de lange wachtrijen die dan weer zijn ontstaan door alle goede voornemens.
Finette, fijn he... hier posten.

Ik ga niet naar de bijeenkomsten, maar volg ww online. En mijn bijeenkomst vind ik hier
Ja Es, ik had -0,7... Dus ook in de min!

Finette, ik ga met mijn vriend Oud & Nieuw vieren in Londen. Lekker privé dus.

Mife, je zou inderdaad bijna denken dat Meave en ik samen gaan...
Hoi,

Wat een wisselende resultaten, toch nog een paar in de min, en eentje niet zo'n beetje ook, goed hoor.

Heb me vanochtend gewogen, maar aangezien ik me altijd sávonds op de cursus weeg met kleren en al aan, is het wel wat lastig, volgens mij ben ik niks aangekomen, maar ook niet afgevallen, dus gelijk gebleven, of het moet er de komende dagen nog bijkomen. Vanavond is er geen ww meeting.

Aangezien ik echt van alles gegeten heb en niks over geslagen heb, ben ik erg tevreden, en ook hier weer vanaf januari weer goede voornemens, en gaan we er weer 100 procent voor.

Ga nu eerst even wat in huis doen, succes allemaal weer

groetjes Ellen
Ik heb trouwens niet geteld met Kerst. Om nou elk stukje hert, olijfje en toastje met tapenade af te wegen... Vandaag weer lekker aan het tellen!
Anky, Schatjepatatje en Winterdip hebben de weegschaal nog niet aangedurfd?

Anky wist nog niet of ze het zou halen vandaag langs te komen, maar Winterdip en SP hebben geen excuus. Zie de waarheid maar onder ogen. Maar Winterdip stond toch gisteren ook nog in de min?
We staan 9.7 in de plus trouwens. Zullen we de +10 gaan halen?

Finette, ik ga wel naar bijeenkomsten maar niet iedere week. Nu kan ik de eerstvolgende twee keer sowieso niet en dat is denk ik maar goed ook omdat ik zo de lange rij supergemotiveerde mensen ontloop die binnen een paar weken toch weer afgehaakt zijn.
Even snel, ik wacht op mijn lift naar de sportschool. 65,5 vandaag. Minder in de min dan gister, maar nog steeds in de min. Beats me.

Straks meer!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven