Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Darly: brrrrrrrrrrrr.

Verder negeer ik de gezondheidsregelmaattips van Lil want ik vrees dat dat voor mij ook heel goed zou werken maar ik weet al van mezelf dat mij dat toch niet lukt. Hmmmm.

Rondje snurkunits it is! Man en ik kwamen erachter dat het niet de Aldi was die ze verkoopt, maar 1 of ander vaag winkeltje in Stad, dus daar ga ik morgen even heen. Komt in orde dus!
"mag ik van u 86 snurkunits? Pak ze maar in, het zijn cadeautjes"
quote:tilalia2 schreef op 07 januari 2011 @ 23:36:

"mag ik van u 86 snurkunits? Pak ze maar in, het zijn cadeautjes"
Ik loop op mijn teentjes om niemand wakker te maken. Mefsmeid moet naar zwemles en we zijn al te laat
Mogguh

*geeft MEFS nog snel een kopje koffie mee*

Wat een tijd zeg.

Hier ook wat vroeger wakker dan gehoopt, maar moet nog wel het een en ander aan regeldingen gaan doen en kan ik vast wennen aan komende maandag en dinsdagochtend (2 ochtenden waarop ik respectievelijk om 07.08 en 07.27 de trein moet hebben. En dan zit ik maandag in Drenthe en dinsdag in Limburg.

Nou ja vanavond in ieder geval leuk Tilafeestje. Daarvoor eten met schoonzus (ze komt niet mee Tila).

Nou ja eerst maar koffie!
dank je suup. Ik had het nodig. Ik ben zoooo zat van die zwemlessen. Ze zit er al 2 jaar op en de derde gaat ze zeker ook zonder diploma op maken.

Hier ook leuke plannen. Na de les naar huis. Eerst brood bakken, douchen en ontbijten. Daarna gaan we shoppen. Mefsmeid heeft leggings nodig en mefszoon ondergoed. En ik ga een kijkje nemen voor mijzelf. Er is een winkel met sterk afgeprijst kleding, vaak onder de 5 euro. Ik heb weleens wat gekocht voor 2 euro.

Veel plezier vandaag, Suup.
Goedemorgen allemaal!

~pakt koffie~

Kleding van 2 euro. Klinkt als heerlijk ongelimiteerd shoppen, . Have fun.

Hier een poetsdagje. Misschien ook wel een kerstboom-opruimdagje. Maar over dat laatste twijfel ik nog. Dan moet ik namelijk ook achter de kerstboommeuk poetsen,
Wat wilde ik nou toch typen?
Wij gaan zo richting Amsterdam. Zin in!

Sis, je hebt een routebeschrijving in je mail!
Tot straks Tila en Mims en MisSissy.

Ik ga zo ook naar amsterdam doe een nachtje logeren bij de schoonzus, scheelt reistijd en morgenochtend gaan we naar mijn zomerverblijf hun nieuwe huis kijken.

MEFS dat is lekker shoppen zeg, hopelijk slaag je goed voor ezelf!

Hoe oud zijn Mefsmeid en mefszoon?
Ik ben terug. Er was helaas niet zo veel bij die winkel. Ik heb een leuke trui voor 7 euro gekocht en een vest voor 4 euro. Voor de kinderen ondergoed bij de zeeman en leuke kleding bij HEMA (I love HEMA). Ook 2 t shirts voor mefsman voor 2.50 per stuk.

Mefsmeid is 7 en mefszoon wordt 10 in april. Ze lijken fysiek op elkaar, maar qua karakter absoluut niet. Mefsmeid is een koppige herrieschopper die de half van de dag voor de spiegel staat. Mefszoon is heel rustig en gevoelig. Soms dnk ik dat hij te lief is voor deze wereld. Hij zou iets van mefsmeid moeten leren.
Hema is fantastisch!

Heb veel kleding vd hema.

Ondertussen in de trein gestapt. Alweer bij schiphol schiet lekker op dus.
Hadden jullie en leuke avond samen?
Wat een leuk feestje was dat.

Mims en MisSissy veilig weer thuisgekomen?

Tila je vader zonder veel problemen in bed? Kindjes niet al te sjaggo vandaag vanwege slaaptekort?

Jij helemaal zenn?

Ik heb buitenkant huis broerfam gezien. helemaal verliefd op het dorpje geworden. Top hoor. Nu weer op weg naar suupstad om mijn moeder even te zien.
Was inderdaad een leuk feestje. Druk, gezellig, had met iedereen meer willen kletsen, maar ik moest nou eenmaal peking-eend-verhalen vertellen. Ik ben gaaaaaaar en kindjes zijnn helemaal niet sjaggo, wat verbijsterend is maar erg gezellig. Tenminstem ik denk dat MK gezellig is want die zit nu op een feestje.

Lief leest zijn boek

Ik ben hasske zennn. Namelijk te moe om iets anders te zijn
Oh jee Tila dat wordt prostaatmelken vanavond
zo te lezen was t erg gezellig. We hadden een rustige maar gezellige avond. We hebben tapas gegeten, de kinderen keken harry potter en wij orienteerden ons op de zomervakantie.
Was zeker een zeer geslaagd feestje! Ik heb verschrikkelijk hard gelachen. En ook veel opgestoken trouwens, want geleerd dat Tila eigenlijk heel Zen is. Brul!

Tila: wat een leuke ouders heb jij, zeg!
Hahaha MisSissy ik moet alweer lachen.

En dat jullienne gesneden bosuien ook heel belangrijk zijn bij pekingeend
*ploft in een rode Schotse ruitjes rok op de sofa*

Zooo zomervakantie is geboekt :-)

*gaat op zoek naar een doedelzak en een boomstam om te werpen*

Oh en Suup, wat je mail betreft: ik ben dr bij!
Oh wat lekker D. Fijne plek om naar toe te gaan op vakantie.

En leuk dat je dur bij bent.

Moet gaan slapen wekker staat op kwart voor 6, zucht.
Ik ben hasske zennn soms. Als ik m'n best doe. En geen bosuitjes julienne hoef te snijden

Ik ben ook erg blij met mijn ouders. Daarom doen we de verjaardagscombi, want dat is wel zo leuk en gemakkelijk. Ik vond het zo leuk dat er zoveel mensen waren! En sis, gaga staat je goed. En Mims had een hele mooie jurk aan.

Suup, jassie al gepast?

Ik wil D wel zien in haar schotse rok. Fotooooo!

Mk was trouwens grijwitbleekmoe na het kinderfeestje. Ze vond om half twaalf naar bed en daarna een 5 uur durend ballorig feestje iets te veel van het goede

Mefs, leuke kleertjes scoren voor weinig is leuk en fijn word ik ook altijd erg blij van.

Waar zijn Lil en Bloes?

Suup, ik moet even kijken of het te regelen is, maar ik ben bang dat ik het niet ga redden. Maar ik ga kijken wat er te schuiven valt.
Snap ik Tila,

Ja jasje gepast en het ziet er weer fantastisch uit, zo blij mee .

Ach die twee waren zo schattig gisteravond.

Oh ik moet mijn bed in, wekker gaat zo vroeg. *schopt zichzelf naar bed*
**schopt Suup zachtjes ook naar bed**

ze waren echt lief he het zijn goede feestbeesten. MK mag morgen met wallen onder ogen weer naar school
Pff wat vroeg zit al bij utrecht.

Ik ben hier niet, ik herhaal niet voor gemaakt.

Maar wel werkcomp bij mij met internet, das fijn.

Had alleen geen tijd meer om koffie te halen op station das minder.
Agossie suup. Gaat ie al wat beter?

Ik heb heel erg luxe heel erg uitgeslapen. Lief heeft nog vrij en dat is best luxe, kan ik je zeggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven