Lijf & Lijn alle pijlers

-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)

27-07-2007 14:29 3441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij de eer...:D
Shit, ben pepermuntjes aan het snaaien!!
Tja, met vriendin is het een raspatatje met een kroket geworden..
haha Deesi, lastig he, bij anderen eten, heb ik ook wel eens. Heb ik eindelijk weer eens motivatie om gezond te eten, krijg je iets voorgeschoteld waarvan je denkt... tja...

Ik heb gister toch nog een redelijk dagje gehad, op een twee kerstkransjes na

O: - (had beetje uitgeslapen)

T: thee

L: 2 bbh 20+kaas/komkommer

D: bloemkool, gekookte aardappelen, cordonbleu

T: thee, plakje koek

Vandaag nog geen idee!!
Twee kerstkransjes is nog eens te overzien!! Ja, je kan moeilijk zeggen: dat hoef ik niet, haha. Het was ook heerlijk hoor, maar wel weer ongezond!

Vandaag:

O: bak magere yoghurt met cruesli

T: 2 dubbele matzes met linesse light en komkommerschijven

L: 2 bbh met lightkaas en tomaat, beker karnemelk

T: -- (naar ziekenhuis)

D: nog geen idee
O: flesje light chocolademelk, plak ontbijtkoek

L: tomatensoepje, 2 bbh met gegrilde kip, paprika en ijsbergsla

T: thee, liga fruitkick

D: weet ik nog niet.

Wrom moet je naar het ziekenhuis Deesi?? Niks ernstigs hoop ik?
Voor controle bij de internist. Ik heb een variant op Pfeiffer, het 'ergste' is er nu wel van af, maar had extreem veel bijwerkingen: bloed in ontlasting, elke dag diarree, vaak duizelig, dikke knieen met vocht, pijn op de borst, enz. Het is nog niet helemaal goed, dus ik moet regelmatig terug naar de internist voor een controle (scan, bloedprikken, hartfilmpje).

Dus geen schokkende dingen hoor!! Thanx..
Ai... vervelend zeg.

Sterkte ermee!
Dank je!
Jeetje deesi wat vervellend..

Ik weet jammergenoeg heel goed wat pfeiffer is, Heb het een paar jaar geleden gehad. Heb er een jaar heel hevig last van gehad. ik kon gewoon echt niks. Het erge is er nu wel vanaf, Maar helemaal overgaan zal het bij mij niet meer. Ik moet een heel strak ritme hebben. anders gaat het fout. Meestal kan je je goed vast houden aan het ritme. dan gaat het goed, Maar wijk ik er vanaf, dan merk je het meteen weer een tijdje.

Hoop dat de controle goed was! en dat bij jou wel weer gewoon over gaat!

Hier gaat het eten niet echt super. Weekend weggeweest, veel extratjes en uit eten.

Nu ga ik er weer goed tegenaan. Maar sporten lukt al niet door de drukte. dus ga der in het nieuwe jaar als de drukte voorbij is. echt weer 200% tegenaan
Daantjuh, ja het is echt heel vervelend. Het ''dieptepunt'' heb ik gelukkig gehad (dat waren de tijden dat ik niks kon, de trap op was al te veel), maar die bijwerkingen van nu zijn ook geen pretje. Uitslag van de controle volgt later.

Jij ook in 2008 met frisse moed weer aan de slag!!

Vandaag:

O: 2 dubbele matze crackers met linesse light en plakken komkommer

T: banaan

L: 2 bbh filet americain (denk ik), beker karnemelk

T: 4 kleine mandarijntjes

D: preischotel met gehakt en aardappeltjes
Heb even een opkikkertje (bouillon) extra genomen tegen de trek.
Redelijk dagje hier...

O: thee, ontbijtkoek

T:-

L; plakje brood met kipkerrie, plakje suikerbrood

T: mandarijn

D: restjes: bloemkool, sateprut met gehakt en sperziebonen, gebakken gekookte aardappels, tomaat

T: (toetje) gebakken banaan en appel met rozijnen
Vandaag is dit de planning...

O: 2 dubbele matze crackers met linesse light en plakken komkommer

T: banaan

L: 2 bbh smeerkaas, beker karnemelk

T: 4 kleine mandarijntjes

D: diner van mijn werk

Moet zo naar de garage, geen zin in. Mijn auto is nog helemaal niet zo oud. Gelukkig is het wel lease, dus scheelt een hoop geld. Maar kost weer tijd, want moet onder werktijd..
Bij mij is dit de planning:

O: thee, plakje suikerbrood

T: twee mandarijnen

L: soep, 2 bbh kaas/tomaat 1bbh kipfilet/philadelphia light

T: twee mandarijnen

D: rijst met kipkerrie en een beetje pudding na

Succes bij de garage... maar ik vind eigenlijk dat je niets te klagen hebt... als ik naar de garage moet, moet ik het 1. zelf betalen en 2. in mijn eigen tijd doen!

Vandaag aan het werk, maar tis hier rustig! Morgen nog, en dan lekker elf dagen vrij... waarvan ik ook nog vier dagen naar Center Parcs ga, heerlijk! Jullie nog vakantie? Byebye!!
Even nuanceren dan..

1) Ik betaal wel belasting voor mijn lease-auto. Het is best duur (paar honderd euro per maand), MAAR eerlijk is eerlijk.. ik rij relatief goedkoop een nieuwe auto en heb een tankpas.

2) Het moet tijdens werktijd die ik dus wel moet inhalen, vandaar dat ik daar van baal.

Maar je hebt gelijk hoor, ik mag niet zeuren, het kan slechter..
11 dagen vrij, heerlijk zeg!! Ik heb alleen de 24e vrij, maar ben allang blij dat ik uberhaupt vrij ben. Met wie ga je naar CP?
je moet die tijd wel inhalen? Ja, dan is het balen inderdaad. Wel een lekker lang weekend, ondanks dat je alleen de 24e vrij bent.

Ik ga het laatste weekend van het jaar naar Center Parcs met mijn vriend, zijn ouders, zijn broer+vriendin en hun dochtertje (2jaar) Wel leuk... ik hou wel van die subtropische zwembaden in de winter, lekker even in de sauna, zonnebanken, zwemmen, bubbelen, etc. En natuurlijk lekker uit eten, om maar weer even ontopic te gaan, haha!
Alvast heel veel plezier Revival. Heerlijk is dat he. Toen man en ik nog samen waren (in de zin van 'geen kids') deden we dat ook vaak in feburari (lees goedkope periode). Heerlijk naar dorpjes en stadjes en verder dobberen en in het bubbelbad. Oooooh heerlijk gewoon.

Ik ben nu ook vrij, maar ik moet de komende weken een tentamen leren, dus niet echt vrij.

Ziek kind thuis, andere komt zo thuis en de laatste zit nog op het kdv (de zieke heb ik vanmorgen op moeten halen).

Fijne dagen he, ik ga nog lekker snoepen en daarna met frisse moed...

Jennie
Hello,

Waarschijnlijk ben ik de komende dagen niet online, dus ik wil jullie vast hele fijne kerstdagen wensen!!
hey meiden...

Deesi jij ook hele fijne feestdagen! Andere meiden natuurlijk ook ;)

Revival heerlijk zeg even naar cp. Mijn ouders waren er afgelopen week. Het weekend ervoor waren me zus haar vriend en ik ook een weekendje heen. Was echt lekker.

Allemaal leuke dingen gedaan idd ook sauna en zonnebank. heerlijk gewoon.

Morgen nog lekker even sporten. en dan idd in het nieuwe jaar er weer helemaal tegenaan!
Hey iedereen, ik wil jullie natuurlijk ook allemaal fijne feestdagen wensen! Hier gaat het even wat minder, we hebben deze week gehoord dat mijn lieve omaatje een tumor heeft, dus dat was nogal schrikken. We weten nog niet hoe het allemaal verder gaat. Ze woont zelfstandig maar kan eigenlijk niet meer alleen zijn, dus de familie blijft nu 24/7 bij haar... doen dit natuurlijk met liefde maar het is wel slopend. Kerst zal dus ook wel anders verlopen dan de planning was, helaas.

Merry Christmas meiden
Wat een naar bericht Revival, ik hoop dat ze haar goed kunnen helpen in het ziekenhuis (als ze in behandeling gaat eventueel). Fijn voor je oma dat ze jullie in ieder geval om zich heen heeft!! Sterkte ermee!!

Wel een leuke avatar heb je..

Fijne dagen allemaal..
jkk
Och meiske, wat een rotnieuws... Krijg er kippenvel van..

Heel veel sterkte, en ik hoop met je mee!

Hele dikke
Shit happens
Hey reviaval!

wat een vervellend nieuws idd!

wel heel stoer zo op haar 84ste nog naar brazillie. Maar dat de vakantie dan zo'n eind heeft is natuurlijk heel vervellend? Een deel van de famillie is nog bij der? ook langer gebleven?

Heel veel sterkte! Ik hoop het idd ook voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven