Entertainment alle pijlers

Help, ons kind is te dik!

06-01-2011 19:02 1552 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waar ik dit topic moet plaatsen, bij Entertainment, omdat het om een programma gaat, en volgens mij lijkt op andere reality-programma's zoals Help, mijn man is klusser!, Help, mijn man heeft een hobby, of dat het bij Kinderen hoort, omdat het over kinderen gaat.

Het gaat om het programma waarnaar de topic-titel vernoemd is. Het gaat om te dikke kinderen. Het wordt niet gepresenteerd door John Williams, maar door Nicolette van Dam.

Het is er elke donderdag op om 20:30 op RTL4, met ingang van vandaag; dus vanavond de eerste aflevering.

Wie gaat kijken?
World of Warcraft: Legion
ppf promo x factor lekker vals zeg
Die tv van Enrico mag van mij wel overdwars in de reet van zijn vader. Hoe dik kan een plank voor je hoofd zijn.
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 27 januari 2011 @ 21:18:

Die tv van Enrico mag van mij wel overdwars in de reet van zijn vader. Hoe dik kan een plank voor je hoofd zijn.
quote:Sabeltandcavia schreef op 27 januari 2011 @ 21:18:

Zag de moeder laatst lopen in de plaatselijke buurtsuper

zij is echt volslank hoor kan ook best wat af en wat een aparte make-up
Lijkt me pijnlijk, zo'n tv is best groot.
En een tv van Media Markt in de reet van Arie Koomen.
Ik vind hier dingen van.
quote:NannieB schreef op 27 januari 2011 @ 21:04:

4 kg is hartstikke veel, ik vind het knap hoor !

Dat is idd veel

Denk dat mams helemaal niet weet hoe afvallen werkt en zich daarin eens moet gaan verdiepen

langzaam afvallen is veel beter
gaan jullie ook nog een dubbeltje op zn kant kijken???

erger me altijd kapot

er komt gewoon bijna 3500 eu binnen en een gezin kan niet rondkomen pppfff

en maar janken hoe zwaar ze hethebben
quote:Rainbow01 schreef op 27 januari 2011 @ 21:28:

gaan jullie ook nog een dubbeltje op zn kant kijken???

erger me altijd kapot

er komt gewoon bijna 3500 eu binnen en een gezin kan niet rondkomen pppfff

en maar janken hoe zwaar ze hethebben
Nee daar kijk ik niet naar, dat kan ik echt niet aanzien.

Ik ga "Levenslied" kijken op ned. 1, nieuwe serie.
"Ik zit niet in defence" zegt hij met zijn armen over elkaar en zijn gezicht op mokken.
Ik vind hier dingen van.
quote:kitty elastic schreef op 27 januari 2011 @ 21:05:

waarom frincandellen serveren als je zoon die niet mag?? dat is gewoon gemeen

Ik heb dat feestje niet helemaal meegekregen. Was dat zusje jarig ofzo ? Ik vind wel dat zo'n jongen daar maar aan moet wennen hoor. Als iemand anders een feestje heeft, horen daar frietjes en frikandellen bij. Hij zal nog wel vaker geconfronteerd worden met lekkere dingen die hij niet mag nemen.

Vind trouwens dat 1 frikandel in de 4 weken (of hoe lang zijn ze nu bezig ?) best moet kunnen. Als je daarna maar weer gewoon je best doet.
Ik heb een klein stukje gezien, dat die coach de vader van Enrico aanpakte. Ik vond dat die vrouw het verkeerd aanpakte, ze zei o.a. 'nu zit ik in je allergie' of zoiets. Echt zo'n psychologische term waar een man niets mee kan. Hij schoot dan ook meteen in de verdediging. Mss had die coach beter een man kunnen zijn en hadden ze een 1 op 1 gesprek moeten hebben, dus zonder de echtgenote. Wrs was de boodschap dan wel aangekomen.
Zooo.. ik heb het opgenomen () en later gekeken.

Dat van die regen en dat regenpak viel mij (uiteraard?) ook op... die Enrico fietst trouwens gewoon niet 'omdat hij geen zin heeft ofzo...' ook een goede steekhoudende reden (en hoe komt hij dan op school? Dan betaalt er toch iemand een bus of wordt hij gebracht, of niet?)

Een (halve?) frikandel per 4 weken lijkt me een betere optie dan helemaal laten stoppen, omdat je het zat bent dat je niets mag.

Ik zou trouwens behoorlijk over de zeik zijn, als ik erachter kwam dat ik stiekem gefilmd werd in m'n woonkamer!! Daar gebeurt ook wel eens wat, waar ik écht geen publiek bij wil... pfff

Wat ik echt heel triest vond, is dat de moeders niets op konden noemen waar ze trots op zijn. En als er dan eindelijk wat genoemd werd, had het te maken met het gezin, niet iets dat écht over hunzelf gaat. Wat voor voorbeeld geef je dan ook?
Later is nu
Waar ik me over verbaas is dat deze ouders zo'n probleem hebben met nee zeggen. Ik ben vast een slechte moeder want ik zeg wel vaak nee. Nee geen tv op je kamer, nee niet bij de tv of computer, nee je krijgt geen wii voor je verjaardag en nee je mag niet net voor of na het eten alweer een koekje of snoepje. Ik heb daar nooit bij stilgestaan over nagedacht, nee is nee. Ik geloof trouwens dat wij ook de enige zijn die altijd op de fiets naar school gaan, ook als het regent. Regenpak aan en hup op de fiets. Ik zie dan wel eens van die blikken naar mijn zoons toe omdat het blijkbaar "zielig" is om op de fiets te moeten als het slecht weer is.
Nah, ik geloof niet wat ik zie. Ouders zonder gezag en zelfrespect :s En fietsen in slecht weer hoort er gewoon bij, daar krijg je stoere kids van.

Die Eliane is goed bezig; zelf ook afvallen!
Waarom heeft de moeder van Enrico van die donkere kringen onder haar ogen van de make up? Zonde hoor.

Ergens begrijp ik de vader van Enrico ook wel. Zijn zoon moet heel veel inleveren, en de vader heeft misschien het idee dat hij zijn zoon op sommige punten even niet kan laten zakken.
Als een moeder ( wie dan ook)moeite heeft met nee zeggen, is het een hele onzekere vrouw. Zonder eigenwaarde, die niet beseft dat sommige keuzes beter zijn, verstandiger zijn. En kinderen gaan daar misbruik van maken. En blijven dus ook dooreten,doorsnoepen, want niets wordt geweigerd.
Dat ene jochie word nu elke keer omgekocht door zijn vader.

Als je het goed doet krijg je een pc met touchscreen, als je nu dit doet krijg je een blackberry........tsss
@rainbow het is net of ze bij de comando,s zit met der strepen onder de ogen wat die vader betreft tv van zijn kamer is een goede optie op die leeftijd had ik geen tv op mijn kamer en speelde met vriendinnetjes buiten dus hoezo egoistisch?
Pff die vader van Enrico is inderdaad echt heel vervelend en dwars!

Deze mensen proberen het leven van zijn zoon te redden, want eerlijk is eerlijk: als dit zo doorgaat dan heeft hij niet erg lang meer...en dan werkt hij zo erg tegen!

Jammer....

Is het iemand trouwens ook opgevallen dat die Jorian in zijn boze bui om de frikadellen op het feestje, zijn hond oppakte en keihard neersmeet tegen de vloer/de bank???

Ik schrok hier wel van zeg!
Was dat geen knuffel waar hij mee gooide?
Ik gooi het topic alvast omhoog voor vanavond.
Komt het niet op donderdag? Kijk nooit 'live', maar via rtlgemist, maar meende dat het op donderdag kwam (tegelijk met de mol).
tsja.....
komt idd pas donderdag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven