WW - We blijven doortellen
zondag 7 november 2010 om 18:37
Hier geen crashdieten, shakes of moeilijke recepten. Gewoon eten wat je wilt, maar binnen je punten blijven dat is het devies. En het werkt.
Hier gaan wij verder. De een iets sneller, de ander iets langzamer, maar allemaal op weg naar een gezond gewicht.
Nieuwe schrijvers zijn altijd welkom. Schrijven helpt om je motivatie te houden. Kom ons motiveren en raak zelf gemotiveerd door dit topic om de zak chips (32 punten!) of de 100g plak chocola (10 punten!) toch maar te laten staan.
Onze resultaten tot nu toe*:
Week 6: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 5.6 kilo. Gemiddeld -0.3 pp. Echter veel plusjes, dus ik verwacht beter na mijn vakantie!
Week 5: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 8,6 kilo. Toch nog gemiddeld 0.6 afgevallen.
Week 4: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 7,5 kilo. Gemiddeld afgevallen 0.5.
Week 3: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 15,0kg dus gemiddeld 0,9! Ga zo door allemaal
Ellen heeft haar streef bereikt!
Week 2: 16 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 16.7. Gemiddeld afgevallen -1.0
naamlengtestartgewichtgewicht nustreeftotaal afdeze weekBarcode1.58m69.561.8557.7-0.4Anky1.78m83.384.575+1.2+1.0Appel1.69m86.078.370.07.7-0.6Meave1.69m100.788.57512.2-0.1bentetje1.72m105.082.77522.3+0.5Winterdip1.73m81.065.063.016.0-1.0Es1450 1.75m86.076.7729.3-1.9Noppie1.79m106.093.48012.6+1.2Hatseklats1.82m98.392.7805.6-0.9Ellen331.72m93.570.47423.1-1.1Finette1.60m101.491.08010.4+0.4Jo1.70m86.481.5704.9-0.1Marjan1.80m91.581.17510.4-0.3Mife1.73m9279.37512.7+0.3Nero1.84m86.581.8704.7-0.6Elmanita1.76m85.582.4783.1-0.8Madelon1.74m93.692.4801.2-1.2
Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.
*Copyright tabel Propje. Bedankt voor je inzet.
Hier gaan wij verder. De een iets sneller, de ander iets langzamer, maar allemaal op weg naar een gezond gewicht.
Nieuwe schrijvers zijn altijd welkom. Schrijven helpt om je motivatie te houden. Kom ons motiveren en raak zelf gemotiveerd door dit topic om de zak chips (32 punten!) of de 100g plak chocola (10 punten!) toch maar te laten staan.
Onze resultaten tot nu toe*:
Week 6: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 5.6 kilo. Gemiddeld -0.3 pp. Echter veel plusjes, dus ik verwacht beter na mijn vakantie!
Week 5: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 8,6 kilo. Toch nog gemiddeld 0.6 afgevallen.
Week 4: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 7,5 kilo. Gemiddeld afgevallen 0.5.
Week 3: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 15,0kg dus gemiddeld 0,9! Ga zo door allemaal
Ellen heeft haar streef bereikt!
Week 2: 16 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 16.7. Gemiddeld afgevallen -1.0
naamlengtestartgewichtgewicht nustreeftotaal afdeze weekBarcode1.58m69.561.8557.7-0.4Anky1.78m83.384.575+1.2+1.0Appel1.69m86.078.370.07.7-0.6Meave1.69m100.788.57512.2-0.1bentetje1.72m105.082.77522.3+0.5Winterdip1.73m81.065.063.016.0-1.0Es1450 1.75m86.076.7729.3-1.9Noppie1.79m106.093.48012.6+1.2Hatseklats1.82m98.392.7805.6-0.9Ellen331.72m93.570.47423.1-1.1Finette1.60m101.491.08010.4+0.4Jo1.70m86.481.5704.9-0.1Marjan1.80m91.581.17510.4-0.3Mife1.73m9279.37512.7+0.3Nero1.84m86.581.8704.7-0.6Elmanita1.76m85.582.4783.1-0.8Madelon1.74m93.692.4801.2-1.2
Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.
*Copyright tabel Propje. Bedankt voor je inzet.
woensdag 2 februari 2011 om 20:02
Hèhè....ondanks hoofdpijn toch nog op m'n minitramp gestaan. Ik wilde eerst even naar buiten, dus ben eerst een half uur met de hond gaan lopen en toen in 1x doorgegaan. Nu heel blij mee, want ik ben bekaf, dus nu alles achter de rug is, kan ik straks lekker op tijd slapen.
Manlief is ook weer op zee. Heeft nog twee dagen op het vliegveld zitten wachten ivm het weer. En ik zat hier te wachten of hij misschien toch nog weer thuis kwam. Gisteravond kwam hij uiteindelijk toch weer terug, maar vanochtend moest hij heel vroeg weer weg. Gelukkig is ie nu in elk geval van het vliegveld af. Hebben we dat ook maar weer gehad.
Schepsnoep was nu wel erg lekker geweest trouwens. Maar goed dat ik niet bij die bewuste drogist ben geweest. Ik heb alleen maar worteltjes in huis, aangezien ik gisteravond in 1 ruk een pak toffifees heb opgegeten.
Manlief is ook weer op zee. Heeft nog twee dagen op het vliegveld zitten wachten ivm het weer. En ik zat hier te wachten of hij misschien toch nog weer thuis kwam. Gisteravond kwam hij uiteindelijk toch weer terug, maar vanochtend moest hij heel vroeg weer weg. Gelukkig is ie nu in elk geval van het vliegveld af. Hebben we dat ook maar weer gehad.
Schepsnoep was nu wel erg lekker geweest trouwens. Maar goed dat ik niet bij die bewuste drogist ben geweest. Ik heb alleen maar worteltjes in huis, aangezien ik gisteravond in 1 ruk een pak toffifees heb opgegeten.
woensdag 2 februari 2011 om 20:15
haha, die appel, dat is wel heel sterk! Je had het ook kunnen nemen en doneren aan diegen achter je in de rij, daar krijg je blije gezichten van
Gossie, maar 1 nachtje je man bij je gehad, weinig hoor! Heeft hij de kinderen nog wel even gezien dan?
O: 2 crackers, filet en 20+kaas
T: banaan
L: 2 maisbollen, 1 met sla en gerookte zalm, een met 20+kaas en mosterd (mmmm, thuis lekker uitgebreid geluncht met mijn zoon), aardbeien/sinaasappelsap
T: 6 snoepjes uit de beker
D: lasagne (kleine portie) en sla
Gossie, maar 1 nachtje je man bij je gehad, weinig hoor! Heeft hij de kinderen nog wel even gezien dan?
O: 2 crackers, filet en 20+kaas
T: banaan
L: 2 maisbollen, 1 met sla en gerookte zalm, een met 20+kaas en mosterd (mmmm, thuis lekker uitgebreid geluncht met mijn zoon), aardbeien/sinaasappelsap
T: 6 snoepjes uit de beker
D: lasagne (kleine portie) en sla
woensdag 2 februari 2011 om 21:51
Appeltje: die beker heeft mijn moeder ook gehaald en dat werd haar niet in dank afgenomen door mij. Ze moest hem verplicht in haar eigen auto zetten.
Bentetje: Jouw lunch klinkt echt jaloersmakend lekker!!
Hatseklats: Fijn dat je hem dan toch nog even bij je hebt kunnen hebben. Voor hoe lang gaat hij weg?
Hier gaat het niet al te best, ik heb een beetje een dip. Kom net terug van de cursus, ben 0,3 kilo afgevallen. In principe moet ik blij zijn met alles wat eraf gaat maar na vorige week gelijk te zijn gebleven hoopte ik nu wel een klapper te maken. Maar ja, dat gaat niet als je een heel zakje suikervrije laurierdrop wegeet met als excuus dat je keelpijn hebt. En ook niet als je muffins gaat bakken met je oppaskind en dat je vervolgens zelf stiekem die beslagkom staat uit te likken en van de cakejes staat te snoepen. Tijd dus om mezelf weer even in het gareel te zetten, hup!
Bentetje: Jouw lunch klinkt echt jaloersmakend lekker!!
Hatseklats: Fijn dat je hem dan toch nog even bij je hebt kunnen hebben. Voor hoe lang gaat hij weg?
Hier gaat het niet al te best, ik heb een beetje een dip. Kom net terug van de cursus, ben 0,3 kilo afgevallen. In principe moet ik blij zijn met alles wat eraf gaat maar na vorige week gelijk te zijn gebleven hoopte ik nu wel een klapper te maken. Maar ja, dat gaat niet als je een heel zakje suikervrije laurierdrop wegeet met als excuus dat je keelpijn hebt. En ook niet als je muffins gaat bakken met je oppaskind en dat je vervolgens zelf stiekem die beslagkom staat uit te likken en van de cakejes staat te snoepen. Tijd dus om mezelf weer even in het gareel te zetten, hup!
donderdag 3 februari 2011 om 09:37
Hatseklats man was toch net thuis geweest? Alleen de terugreis was vertraagd. Dus dan is het niet zo een drama, toch? Krijgt hij eigenlijk gewoon betaald als hij niet op tijd terug kan?
Marjan, je bent nu natuurlijk al heel mooi afgevallen en dicht in de buurt van een gezond gewicht voor jouw lengte. Ik vind het niet gek dat je stilstaat. We kunnen niet allemaal zo doordenderen als Ellen
Ikzelf denk dat ik morgenvroeg weer op hetzelfde gewicht als vorige week vrijdag zit. Eens kijken of ik dat nu eindelijk eens een keer vast kan houden tot na het weekend. Ik heb besloten mij voortaan steeds op vrijdag en op maandag te wegen. Kan ik altijd mooi zien dat de effecten van een weekend snaaien zijn.
Zeg, ik mis Winterdip. Ben je al met vakantie?
Marjan, je bent nu natuurlijk al heel mooi afgevallen en dicht in de buurt van een gezond gewicht voor jouw lengte. Ik vind het niet gek dat je stilstaat. We kunnen niet allemaal zo doordenderen als Ellen
Ikzelf denk dat ik morgenvroeg weer op hetzelfde gewicht als vorige week vrijdag zit. Eens kijken of ik dat nu eindelijk eens een keer vast kan houden tot na het weekend. Ik heb besloten mij voortaan steeds op vrijdag en op maandag te wegen. Kan ik altijd mooi zien dat de effecten van een weekend snaaien zijn.
Zeg, ik mis Winterdip. Ben je al met vakantie?

donderdag 3 februari 2011 om 10:38
Meave, het komt goed... Ik was maandag niet afgevallen t.o.v. vorige week maandag en vandaag woog ik zelfs 4 ons meer! Terwijl ik me écht netjes heb gedragen qua eten. Ik geef nu nog steeds het ongesteld zijn de schuld, maar misschien zit ik ook wel even op een 'plateau' deze weken. Misschien jij ook?

donderdag 3 februari 2011 om 10:43
Dat weet ik wel hoor Es, ik laat me ook niet uit het veld slaan. En inderdaad, het gaat gewoon heel erg goed, dus heb geen reden tot klagen. Vind het alleen zo jammer omdat ik over 2 weken naar de bruidskledingmevrouw ga om mijn maten op te laten nemen. (had ik maar eerder moeten gaan lijnen, of beter nog, niet zo veel moeten aankomen...)
Zo'n plateau zou ook heel goed kunnen inderdaad, Appel. Het is ook geen big deal. Het komt vanzelf een keertje goed. Alleen misschien minder snel dan ik stiekem zou willen.
Zo'n plateau zou ook heel goed kunnen inderdaad, Appel. Het is ook geen big deal. Het komt vanzelf een keertje goed. Alleen misschien minder snel dan ik stiekem zou willen.

donderdag 3 februari 2011 om 11:05
Hé kom op Meave. Je gaat als een speer toch. Nog even en je hebt mij ingehaald .
Marjan, balen van die 3 ons, maar aan de andere kant: afvallen is afvallen en je bent toch weer 1/3 van een pak melk kwijt.
Eetlijst gisteren:
O: 2 volk. boterh. halvarine + heel dun hagelslag
T: sinaasappel + mango
L: shake van magere melk (250ml), banaan, bosbessen en handje zemelen voor de vulling (oef, dat vult enorm). 1 beschuit + 10+ komijnekaas
T: 10 dropjes in de auto (heerlijk, ik heb ze niet geteld, ik reken altijd maar 10 voor de zekerheid, dan zit ik in ieder geval goed met de punten).
A: pompoensoep + volk.boterham met halvarine en 10+ kaas, heel klein stukje kaas-uienbrood. 2 happen vanillevla (restje van jongste dochter).
T: sinaasappel
Marjan, balen van die 3 ons, maar aan de andere kant: afvallen is afvallen en je bent toch weer 1/3 van een pak melk kwijt.
Eetlijst gisteren:
O: 2 volk. boterh. halvarine + heel dun hagelslag
T: sinaasappel + mango
L: shake van magere melk (250ml), banaan, bosbessen en handje zemelen voor de vulling (oef, dat vult enorm). 1 beschuit + 10+ komijnekaas
T: 10 dropjes in de auto (heerlijk, ik heb ze niet geteld, ik reken altijd maar 10 voor de zekerheid, dan zit ik in ieder geval goed met de punten).
A: pompoensoep + volk.boterham met halvarine en 10+ kaas, heel klein stukje kaas-uienbrood. 2 happen vanillevla (restje van jongste dochter).
T: sinaasappel
donderdag 3 februari 2011 om 11:22
Morning!
Mmmmmmmmmm schepsnoep! Krijg er spontaan zin in!
Gisteravond gesport, had daarna nog een intake met een instructeur en heb goede krachtoefeningen gekregen. Kom maar op met die bikini in de zomer!
Eetlijst gisteren:
O twee Vitalu filet americain
T magere yoghurt
L twee bruine boterhammen met corned beef en augurk
T Opkikker tuinkruiden
D gehaktballetjes in tomatensaus (ww-recept), aardappelpuree en broccoli
T na het sporten een banaan
Had nog punten over, zal vandaag meer m'n best doen om ze op te maken.
Mmmmmmmmmm schepsnoep! Krijg er spontaan zin in!
Gisteravond gesport, had daarna nog een intake met een instructeur en heb goede krachtoefeningen gekregen. Kom maar op met die bikini in de zomer!
Eetlijst gisteren:
O twee Vitalu filet americain
T magere yoghurt
L twee bruine boterhammen met corned beef en augurk
T Opkikker tuinkruiden
D gehaktballetjes in tomatensaus (ww-recept), aardappelpuree en broccoli
T na het sporten een banaan
Had nog punten over, zal vandaag meer m'n best doen om ze op te maken.
donderdag 3 februari 2011 om 11:30
donderdag 3 februari 2011 om 11:35
Heb trouwens een abonnement van 22 nummers op de Viva genomen. Mijn kerstcadeau op het werk was een bon om iets leuks uit te zoeken. Heb een tijdschriftenbon uitgekozen en daarmee nu een abonnement op Viva besteld. Zijn er hier meer Viva-lezers of zijn jullie (net als ik) ooit per ongeluk op dit forum beland?
donderdag 3 februari 2011 om 11:52
Fijn dat ik mee mag schrijven met jullie!
Ik zal even kort wat over mezelf vertellen want anders val ik ook zo met deur in huis he? Ik ben 29 jaar, heb 2 kindjes (een jongen van 3 een een meisje van 2), werk in het klinisch geneesmiddel onderzoek en ben ondertussen mijn promotie onderzoek aan het afronden.
wat betreft de WW specifieke info: Ik ben 1.76 en weeg nu 83,2 kg (tenminste afgelopen vrijdag). Ik ben ongeveer 3 weken geleden met WW begonnen, toen woog ik 85,6 kg. gaat tot nu toe dus goed! Streef idee is als eerste 80 kg om mee te beginnen (hoop dat ik dat haal!), daarna graag naar ergens tussen de 75 en 77 kg. Ik doe WW online en mag nu per dag 30 punten eten (en dan nog de 49 feestpunten).
Zo dat was wel een flinke lap tekst om mee te beginnen
Ik zal even kort wat over mezelf vertellen want anders val ik ook zo met deur in huis he? Ik ben 29 jaar, heb 2 kindjes (een jongen van 3 een een meisje van 2), werk in het klinisch geneesmiddel onderzoek en ben ondertussen mijn promotie onderzoek aan het afronden.
wat betreft de WW specifieke info: Ik ben 1.76 en weeg nu 83,2 kg (tenminste afgelopen vrijdag). Ik ben ongeveer 3 weken geleden met WW begonnen, toen woog ik 85,6 kg. gaat tot nu toe dus goed! Streef idee is als eerste 80 kg om mee te beginnen (hoop dat ik dat haal!), daarna graag naar ergens tussen de 75 en 77 kg. Ik doe WW online en mag nu per dag 30 punten eten (en dan nog de 49 feestpunten).
Zo dat was wel een flinke lap tekst om mee te beginnen
donderdag 3 februari 2011 om 13:32
Elmanita, leuk, wij hebben bijna dezelfde lengte en startgewicht. Ben benieuwd hoe lang het duurt totdat je mij inhaalt.
Appel, ik las in een grijs verleden iedere week de Viva. Al jaren niet meer, want ik vind er zo weinig instaan. Binnen een half uur heb je hem uit. Zal ik eens een genante onthulling doen? Het enige dat ik welleens koop op het station is de Mijn Geheim. Lekker suffe verhalen. Gewoon leesvoer en ik kan er twee treinreizen van 45 minuten mee vooruit.
Appel, ik las in een grijs verleden iedere week de Viva. Al jaren niet meer, want ik vind er zo weinig instaan. Binnen een half uur heb je hem uit. Zal ik eens een genante onthulling doen? Het enige dat ik welleens koop op het station is de Mijn Geheim. Lekker suffe verhalen. Gewoon leesvoer en ik kan er twee treinreizen van 45 minuten mee vooruit.
donderdag 3 februari 2011 om 14:38
Es, dan kan ik genant meedoen... Ik hou ook van suffe verhalen. Mijn moeder krijgt van de buren altijd het blad Vrouw dat bij de Telegraaf zit. Zit ik weer met mijn neus in als ik bij mijn ouders langs ga. Vooral de rubriek waarin mensen anonieme verhalen vertellen (denk aan: "Ik hou meer van mijn dochter dan van mijn zoon" en "Ik ga vreemd met de postbode") vind ik geweldig. Hihi... Maar goed, bladen als Mijn geheim en Vriendin behoorden niet tot de keuzemogelijkheden, dus daarom Viva genomen. En ach, als het tegenvalt, dan ben ik er ergens van de zomer weer vanaf.
donderdag 3 februari 2011 om 17:58
Ah thuis doet hij het wel. Welkom Elmanita!
Ik heb een slechte week, ben onwijs moe, slaap slecht, gezondheidsstress en veel zin in eten! Niet persé slechte dingen maar af en toe wel te veel! En daar baal ik van, want ik wil op die 80,0 komen en vanaf volgende week er onder zitten! Maar ja, dat wordt m waarschijnlijk niet
Ik heb een slechte week, ben onwijs moe, slaap slecht, gezondheidsstress en veel zin in eten! Niet persé slechte dingen maar af en toe wel te veel! En daar baal ik van, want ik wil op die 80,0 komen en vanaf volgende week er onder zitten! Maar ja, dat wordt m waarschijnlijk niet

donderdag 3 februari 2011 om 18:51
hmmm, jo, dat klinkt niet goed! Hoop dat je je gauw beter voelt!
Wat zeggen jullie, moet ik veel over schepsnoep praten??? Toevallig, ik heb zo`n grote milkshakebeker vol staan (hoewel, bijna vol)in de kast, lekker joh
Vandaag een keurige dag:
O: 0%yoghurt met honing, 1 cracker met light jam
T: grapefruit
L: salade met blauwe kaas en druiven peer
T: 1 droge cracker (voor het hardlopen)
D: rode curry met boontjes en kerstomaatjes en zilvervliesrijst (hmmmm, lekker joh!)
5 km hardgelopen.
Wat zeggen jullie, moet ik veel over schepsnoep praten??? Toevallig, ik heb zo`n grote milkshakebeker vol staan (hoewel, bijna vol)in de kast, lekker joh
Vandaag een keurige dag:
O: 0%yoghurt met honing, 1 cracker met light jam
T: grapefruit
L: salade met blauwe kaas en druiven peer
T: 1 droge cracker (voor het hardlopen)
D: rode curry met boontjes en kerstomaatjes en zilvervliesrijst (hmmmm, lekker joh!)
5 km hardgelopen.
donderdag 3 februari 2011 om 19:13
Hier vandaag ook een keurig dagje.
O. blue band bolletje met vruchtenhagelslag en een glas optimel en een latte
T. worteltjes en druiven
L. pistoletje met eiersalade en een glas melk
T. thee en eierkoek
D. macaroni met kaas
T. latte en chocoprince
Verder nog een half uur op mijn minitramp gestaan.
Elmanita, welkom!
O. blue band bolletje met vruchtenhagelslag en een glas optimel en een latte
T. worteltjes en druiven
L. pistoletje met eiersalade en een glas melk
T. thee en eierkoek
D. macaroni met kaas
T. latte en chocoprince
Verder nog een half uur op mijn minitramp gestaan.
Elmanita, welkom!
donderdag 3 februari 2011 om 19:50
Elmanita, welkom! Leuk dat je mee gaat schrijven!
Ook ik ben van de tijdschriften, al verslind ik alles. Van 'Mijn Geheim' tot 'Viva' en van de 'Vriendin' tot de 'Quest', vind ik heerlijk, voor het slapengaan nog even lezen.
Hier weer een goede dag, eindelijk! En een hele positieve dag: het was leuk op m'n werk en ik heb zojuist mijn zomervakantie naar Cyprus geboekt met een vriendinnetje, nu al zóveel zin in!!
Nu lekker met een pot thee op de bank, heerlijk avondje!
O: Boterham met appelstroop, gekookt ei, kiwi en een glas optimel.
T: Appel
L: Twee boterhammen met becel light en kokosbrood. Een cracker met 20+ smeerkaas en een glas optimel.
T: Plakje ontbijtkoek
A: Cordon bleu, spruitjes, aardappelen en appelmoes. Een schaaltje optimel chocoladevla als toetje.
Nu nog 2 punten over. Neem een lekkere mars mini en dan is het weer klaar voor vandaag..
Vanavond weer "Help, ons kind is te dik", ik ga kijken, jullie ook?
Liefs!
Ook ik ben van de tijdschriften, al verslind ik alles. Van 'Mijn Geheim' tot 'Viva' en van de 'Vriendin' tot de 'Quest', vind ik heerlijk, voor het slapengaan nog even lezen.
Hier weer een goede dag, eindelijk! En een hele positieve dag: het was leuk op m'n werk en ik heb zojuist mijn zomervakantie naar Cyprus geboekt met een vriendinnetje, nu al zóveel zin in!!
Nu lekker met een pot thee op de bank, heerlijk avondje!
O: Boterham met appelstroop, gekookt ei, kiwi en een glas optimel.
T: Appel
L: Twee boterhammen met becel light en kokosbrood. Een cracker met 20+ smeerkaas en een glas optimel.
T: Plakje ontbijtkoek
A: Cordon bleu, spruitjes, aardappelen en appelmoes. Een schaaltje optimel chocoladevla als toetje.
Nu nog 2 punten over. Neem een lekkere mars mini en dan is het weer klaar voor vandaag..

Liefs!
donderdag 3 februari 2011 om 20:27
Hello!
Qua tijdschriften heb ik een abonnement op de Ouders van Nu en verder lees ik af en toe de Viva Mama (jaja, net moeder ). Mijn Geheim... Daar heeft m'n moeder al jaaaaaren een abonnement op...
Mijn eetlijstje
O magere yoghurt met All Bran, Vitalu met filet americain
T mandarijn
L twee bruine boterhammen, kipfilet en Slankie. Rauwkost, karnemelk en twee kiwi's.
T appel
D pasta met prei/gerookte zalm/creme fraiche (light)
en ik ga zo nog een halve stroopwafel eten heb ik besloten.
Qua tijdschriften heb ik een abonnement op de Ouders van Nu en verder lees ik af en toe de Viva Mama (jaja, net moeder ). Mijn Geheim... Daar heeft m'n moeder al jaaaaaren een abonnement op...
Mijn eetlijstje
O magere yoghurt met All Bran, Vitalu met filet americain
T mandarijn
L twee bruine boterhammen, kipfilet en Slankie. Rauwkost, karnemelk en twee kiwi's.
T appel
D pasta met prei/gerookte zalm/creme fraiche (light)
en ik ga zo nog een halve stroopwafel eten heb ik besloten.