3000+ Deel 80 !!!
zondag 6 februari 2011 om 20:21
Rip Gary.....
Was aan het hardlopen! gelukkig een goede les gelopen, zonder pijntjes en kon het goed volhouden, mocht ook wel want liep de laatste tijd als een dweil en kon het moeilijk volhouden, heb er nu weer zin in! begon mijn plezier een beetje te missen.
Ik ga nu douchen, en hopen dat mijn hoofd weer een normale kleur krijgt
Was aan het hardlopen! gelukkig een goede les gelopen, zonder pijntjes en kon het goed volhouden, mocht ook wel want liep de laatste tijd als een dweil en kon het moeilijk volhouden, heb er nu weer zin in! begon mijn plezier een beetje te missen.
Ik ga nu douchen, en hopen dat mijn hoofd weer een normale kleur krijgt
zondag 6 februari 2011 om 21:33
Allereerst een voor Luun. Is niet niks allemaal..
De bus is nog heel hoor Appel! We hebben gister al het puin weggebracht en vandaag de Ikea leeggekocht. We hebben een kast samengesteld, echt superstoer! Het is een hoekkast, links is 1.60 m en rechts 2.10. En dan 2.35 hoog met allemaal spiegeldeuren. Hij wordt heeeeel groot en dat vind ik heeeeel fijn! De indeling is ook al besloten, echt, Ikea is easypeasy! Laatje hier, plankje daar, printen en ophalen.
Ook meteen een tvmeubel (ook een hele stoere gemaakt maar daar laat ik tezijnertijd wel een foto van zien want uitleggen is onmogelijk ) en eettafel gekocht. En alles met zn tweetjes naar binnen getild. Bluh.. Heb nu al spierpijn en we zijn 3 uur verder..
Hoessie hier verders?
zondag 6 februari 2011 om 21:43
Thumbs up for Chooc!
Thanks AR, voel me ook al beter, ik hoop dat ik het vast kan houden, volgend weekend hebben we familieverplichtingen met het crisisgeval wat voor mij de druppel was (lekker vaag)
Maar ik ga proberen me er niet al te veel van aan te trekken, ik bouw wel even een muurtje ofzo, ik zat op het randje en dat was echt niet lekker
Thanks AR, voel me ook al beter, ik hoop dat ik het vast kan houden, volgend weekend hebben we familieverplichtingen met het crisisgeval wat voor mij de druppel was (lekker vaag)
Maar ik ga proberen me er niet al te veel van aan te trekken, ik bouw wel even een muurtje ofzo, ik zat op het randje en dat was echt niet lekker
zondag 6 februari 2011 om 22:06
zondag 6 februari 2011 om 22:41
Jawel Vil ikke!
Ik ga morgen een koelkast scoren! De winkel gaat 13 uur open dus ik sta daar 12.50 voor de deur! Whoehoeee!!
De keuken is gaaf aan het worden!! Er kwam vandaag een buurvrouw langs en die vindt dat we in de krant moeten omdat wij de mooiste keuken hebben. Vond ik wel ff raar maar mag dus met recht trots zijn
He Vil, wanneer gaan jullie weer deeten? Enne dat je niks op viva mag zeggen wil ni zeggen dat dat ni op hyves, twitter of feesboek mag he We willen detaais!
Ik moet gaan. Stuiter maar door hier maar moet morgenvroeg die bus weg brengen.
Trusten Vil met bh op de verwarming
Ik ga morgen een koelkast scoren! De winkel gaat 13 uur open dus ik sta daar 12.50 voor de deur! Whoehoeee!!
De keuken is gaaf aan het worden!! Er kwam vandaag een buurvrouw langs en die vindt dat we in de krant moeten omdat wij de mooiste keuken hebben. Vond ik wel ff raar maar mag dus met recht trots zijn
He Vil, wanneer gaan jullie weer deeten? Enne dat je niks op viva mag zeggen wil ni zeggen dat dat ni op hyves, twitter of feesboek mag he We willen detaais!
Ik moet gaan. Stuiter maar door hier maar moet morgenvroeg die bus weg brengen.
Trusten Vil met bh op de verwarming