Kletsgroepje LV

11-11-2010 08:46 1002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Wat leuk dat dat gratis georganiseerd wordt.

Ik ben niet zo dol op koopzondag, dan is het (hier in ieder geval) echt achterlijk druk. Maar ach, waar heb ik het over, ik ben zowiezo niet dol op winkelen.
Ja,vind ik ook,hieronder de motivatie waarom ze dat doen:

MMAWOMEN is een organisatie van Martial Arts grootmeesters die geheel vrijblijvend elk kwartaal GRATIS een workshop zelfverdediging geven voor vrouwen. Zonder enig commercieel belang.

Met simpelweg één doel: elke vrouw inzichten geven op het gebied van zelfverdediging.

Ik heb ook mn sport/dansmaatje een sms gestuurd dat dit komt en zij was ook gelijk enthousiast.

Naar het centrum ga ik ook bijna nooit als het koopzondag is maar de meubelblvd is goed te doen,ook vaak leuke acties zoals vandaag gratis erwtensoep(ik lust het niet),soms delen ze snoep uit aan de kinderen en soms kleine goodie-bags etc.

Tja,je bent nederlander of niet
quote:Juultje schreef op 02 februari 2011 @ 11:35:

Tja, die gedachtegang begrijp ik wel, we komen hier nog met zijn vieren hooguit. Eventueel kunnen we ook nog hier de boel sluiten en alleen nog maar op hyves verder gaan. Nieuwe mensen komen er hier toch niet meer bij, dus hoeven we ook niet openbaar verder te praten lijkt me. Heb ik met een ander groepje ook gedaan, bevalt prima.

Ik haal deze even omhoog,vind het wel een goed idee maar misschien wil jij het rondmailen? Ik zit alleen te kijken wie er regelmatig op hyves zijn maar dat is ook een select clubje,niet zo veel verschillend van hier eigenlijk.
Is goed, doe ik later deze week, oke?

Vandaag zijn we een beetje gevloerd, vanmorgen met JZ in het ziekenhuis geweest, ging prima, maar eerst een slechte nacht en daarna vroeg op was even te veel van het goede. JD wordt door een buurvrouw van school gehaald, heel fijn zulke buren!
Ja tuurlijk!

He bah,sterkte
Even een update:

We waren als eerste aan de beurt en mochten nadat de arts was geweest naar huis. We waren om kwart over 1 weer thuis, duurde nog best lang allemaal, maar het is wel goed gegaan. Nu heeft hij koorts, ik heb al gebeld naar KNO, meest waarschijnlijke is dat het wat hij dit weekend had (oorontsteking) nog doorwerkt en door de narcose is verergerd. Als hij morgen nog koorts heeft moet ik de huisarts bellen. En als vrijdag zijn oor nog loopt moet ik KNO weer bellen. Planning had beter gekund nu Björn morgen weggaat, maar ik kan gelukkig terugvallen op mijn schoonmoeder en de buren. Ook mijn ouders kunnen bijspringen, in ieder geval tot zondag, dan gaan zij zelf ook op vakantie. Het kan ook nog dat door het loopoor het buisje er weer uitvalt, dus dat moet ik ook nog in de gaten houden. Het was een aardige onderneming dus al met al. Het in slaap vallen vond ik meevallen, in de uitslaapkamer vond ik het minder leuk, hij bloedde toen behoorlijk uit neus en oren.

Nu afwachten verder.
Gelukkig zal ie zich het zelf niet herinneren Juultje,hopelijk blijft het bij deze ingreep.

Ik bloedde ook als een rund na mn ooroperatie's,hoewel ze het de 2e keer netter hadden schoongemaakt.

Dat vind ik inderdaad erg fijn, dat hij het zich niet herinnert. Nu de koorts nog weg (vanmiddag 40 graden) en loopoor, dan is hij weer als nieuw
Maar t is vast niet makkelijk om dat mannetje zo te zien

We hebben een aanloopkat,hij wil nooit binnen maar net opeens wel.Jim háát hem dus die speerde naar boven.

De aanloper(we noemen hem 'opa') ging een beetje rondsnuffelen en kwam toen op de bank bij me zitten,helemaal kroelen en kopjes geven Nu is ie weer naar buiten,hij woont wel ergens hoor(waar gerookt wordt ) maar we geven m altijd even wat aandacht en soms wat eten.Het is een heel beschaafde kat Wel héél groot,hij weegt denk ik zeker wel 8 kilo.

Ik heb de dierenbescherming een keer gevraagd om m na te kijken op een chip maar dat heeft ie niet.Wel een niet goed behandelde poot,is een tijdje geleden gebroken geweest maar ws niets aan gedaan.

Ik zou m best willen
Nee, dat is echt heel naar. Vooral omdat hij na de operatie eerst een half uur heeft gehuild/gekrijst. Na een uur viel hij in slaap.

Schattig! Haha, die Jim die voor hem op de loop ging. Bang dat hij aandacht tekort komt?
He bah wat naar Juultje, dat hakt er wel in zo'n dag, ook vor jou denk ik.

Gelukkig is het nu achter de rug en zal hij zich er later zoals Luni al zei, niks van herinneren.

Luni,dan hou je kat toch lekker,denk dat jij beter voor hem zorg dan ze daadwerkelijke baasje:)

*engel sluip weer weg*
Ik zei net al tegen JM dat ik steeds beelden van vandaag voor me zie en dan vooral dat hij net in de uitslaapkamer lag. Dat zal ook wel weer vervagen en de koorts lijkt nu al lager te zijn. Straks met een paracetamol de nacht door. JM vertrekt morgen voor een week (had ik dat al gezegd?), hij gaat een week met zijn vader weg.
Goeiemorgen,

Hoe ben je de nacht doorgekomen Juultje?

Wat vervelend dat JM net nu weggaat

Ja,Jim is jaloers...die kat zat er net weer en ik had m even opgetild(zwaar!!) Jim gelijk blazen die voelde zich bedreigd.

Maar ja,dit is ook zíjn huis. Angel(je mag best inbreken hoor!!) we hebben Jim een kleine 2 jaar geleden overgenomen van iemand die erg goed voor hem zorgde maar waar hij niet in huis kon(had wel een fijne plek in de schuur)

dus zijn plekjes in huis zijn erg belangrijk.

Bovendien had ik "Opa" een keer op de mat zitten met een bakje melk(hij lust geen water) en de deur dichtgedaan en toen was het arme beest in paniek tegen de deur aan gaan springen,overal zat melk...hij móest naar buiten.

Dus we aaien hem maar gewoon zo,bij de deur.

Ik ga me aankleden,fijne dag en misschien tot later
Nacht was wel oke, hij werd wel af en toe wakker, maar met een speentje sliep hij weer verder. Ik had de operatie wel uit kunnen stellen, maar dan was het weer 2 weken later geweest.

Je hebt gelijk dat het ook zijn huis is, hij moet zich er wel thuis blijven voelen.

Angel, je mag zeker inbreken hoor!
Nu weer een dubbele kuur ab erin, zowel oraal als druppels in de oren. Binnen 48 uur moet het beter gaan. Ik hoop het maar, ik ben er nu echt wel klaar mee en JZ ook, arm ventje...
Juultje, pittig voor je!!!

Gelukkig viel het inslapen mee. Daarna was ik bang voor en het was idd ook zo. Bah, zo klote om te zien! En die onrust, zielig..

Vaak is het het medicijn waar ze mee wakker worden gemaakt, waarvan ze zo van slag zijn.

Dus nu weer ab? Ben je al gestart? Neemt hij het in?

Alle beterschap!!
Ben er niet zoveel, jammer.. CV is weer in een dip helaas. Heb hem zover dat hij weer naar dok gaat. Eens zien wat die adviseert.
Ab is al gestart inderdaad, hij neemt het wel, meestal met wat vla of appelmoes. Oordruppels zijn wel lastig, loopt er snel weer uit.

Aha, ze krijgen dus iets om wakker mee te worden? Ik dacht dat ze het gewoon goed uit konden mikken qua narcose. Maar dat werkt dus anders.

Vervelend dat CV weer in een dip zit. Goed dat je hem naar de dokter hebt gekregen, hopelijk krijgt hij een goed advies.
Dus je staat er weer alleen voor Compu? Heeft ie niet meer aan langdurige hulp?

Ja,je krijgt iets om wakker te worden hoor,ik merkte toen ook dat ik echt niet meer in slaap kon komen terwijl ik nog best moe was.
Goh, nooit geweten. Had ie vanavond zeker ook nog een restje van, duurde ruim een half uur tot hij sliep.

Morgen komen mijn ouders lekker de hele dag en blijven ook eten. Wel fijn een beetje hulp en misschien kan ik dan nog ff een uurtje mijn bed in duiken, even bijtanken.
quote:luni schreef op 07 februari 2011 @ 14:33:

[...]

Ik haal deze even omhoog,vind het wel een goed idee maar misschien wil jij het rondmailen? Ik zit alleen te kijken wie er regelmatig op hyves zijn maar dat is ook een select clubje,niet zo veel verschillend van hier eigenlijk.Ik heb een mail rondgestuurd, inclusief poll
Goeiemorgen

Heel goed,dank je! Ik heb al ja gestemd,hoewel ik het wel zal missen hier.Maar ik schrijf toch nog wel in andere topics mee dus blijf wel forummen.Jij ook wel denk ik?

Ik zou zéker even wat tijd voor jezelf pakken als dat kan!

Fijne dag
Ik snap je verhaal over die kat die af en toe binnen komt wandelen Luni.

Je kan ook niet voor alles zorgen en je eigen kat met zijn vaste plekjes is ook belangrijk.

Ik kroel ook met drie katten in mij tuin die van een ander zijn maar die hebben een goed tehuis en komen soms een snoepje halen.

Ik heb mij handen vol aan mij eigen drie katten.

Fijne dag allemaal!
Ik heb ook ja gestemd. Er werd nog gevraagd om 'geen mening' dus die heb ik ook nog maar toegevoegd. Ik blijf hier sowieso ook, ik schrijf nog op meer topics mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven