Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Pffff, wat een hoop geregel!
Alle reacties Link kopieren
I know dear. Komt goed.
Wat doe je als je het niet meer ziet zitten? Dan ga je naar de markt of de toko en je koopt je scheel.

Ik deed beide.
Maar natuurlijk, dat spreekt. Vergeet ook niet te ademen!

Ik heb een uit elkaar gevallen hanger weggebracht naar een KWIJL-mooi-leuke sieradenwinkel, waar ook een zilversmid bleek te werken. Blijkt de smid geheel in stijl met de winkel KWIJL-mooi-leuk te zijn. Krijg wat. Heb in opperste daadkracht en flirtdrang meteen alle nog te repareren zilveren oorbellen (had nog wat zielige favorieten liggen, dus dit is nog nuttig ook) bij elkaar gegraaid. Zucht, het kost wat, maar dan heb je ook (weer) wat.

En nu mijn mopske maar weer eens uit het zwembad trekken en braaf iets Fatsoenlijks koken
wat voor fatsoenlijks werd het?

zie mail!
**zet koffie neer zolang het nog kan **

**melodrama**

Grinnik, de lente zit weer in de lucht (al zit de vorst toch echt nog in de grond) want Lil flirt.

Goed nieuws hier van Suup en Tila! Hoeraaaaa, wat word ik daar blij van! Onze onvolprezen Poets heeft na jaren ook eindelijk hun oude huis verkocht (en omdat ze al die tijd al in het nieuwe huis woonden en de crisis erover heen kwam en haar man ook nog zijn baan kwijt raakte hadden ze het al jaren heeeeeeel krap) en MM snapt er geen reet van maar ook daar ben ik blij van. De aanvraag van Oudste is boven water, we hebben een afspraak volgende maand. Het kost je een maand of 10 en een hoop energie aan bellen en overtuigen maar dan is het toch eindelijk zover.

Jammer dat ik me dan net nu beroerd voel. Ik heb me gisterenavond officieel ziek gemeld bij mijn gezin. MM was naar eoa congres, ik moest presenteren voor werk en daarna met de Bloesjes naar de kapper en daarna ben ik op de bank gecrasht. Er zit vocht achter mijn oren dus ik heb het gevoel permanent onder water te zwemmen. Dasniefijn. De Bloesjes waren wel om op te vreten zo lief: we keken film met bord op schoot, ik kreeg koffie verkeerd op de bank, werd ingestopt met een dekentje en toen zij naar bed gingen mocht ik blijven liggen. Ik kreeg paaseitjes erbij, Oudste schonk spa in en schreef een lief briefje. Jongste haalde haar pittenzakje en maakte die warm voor op mijn buik. Wow, wat zijn mijn meiden goed gelukt zeg!

Jongste heeft trouwens een ponnie ( in heur haar ) nu. Ze lijkt ineens een stuk ouder. Knap kind, ze zat geheel stralend naar zichzelf te kijken in de spiegel van de kapper.

Ze zijn nu verkleed naar school want het is cárnaval. Blegh. Ik zou helpen met opruimen vandaag maar ga dat maar even afmelden. Ik geloof niet dat ik bij mijn hoofdonderwater een kamerbreedtapijt kan gebruiken....
~dekt Bloes toe met fleecedekentje en zet er lekker theetje naast~ Je hebt er wel veel voor over om onder dat carnaval uit te komen

~neemt dankbaar de melancholische koffie aan~

Niet te lang laten duren he, dan komen we hier óm van cafeïnegebrek. Je kent ons

Drukdruk dagje met volveelleuke dingen, ik ga gauw weer verder!
O, het werd een heel fatsoenlijk pastaatje met zalmsnippers en een ontzettende berg groente. Schoon op, brave kinders
*pakt ook een bakie koffie*

Tila hoe laat was dat feestje vanavond van L en kan ik blijven slapen bij jullie?

Bandje gisteravond was errug gaaf.

Nu zit ik hier met ontploft huis en dito haar. Dus daar moet maar eens wat aan gebeuren.

Bloes beterschap.
Grinnik Suup - heb beeld.

Hee, kom je woe anders sowieso naar Liltown? Lijkt me gezellig
Lil ik moet even kijken voor woensdag, mijn agenda ontploft ook aan alle kanten. Daarbij ben ik wel flink aan het werk,maar de eerste facturen kunnen pas over twee weken de deur uit (zit een beetje met een pecuniatekort).
Lieve help Suup, wat een ontploffingsgevaar bij jou! Geeft niks dear (althans voor woe): gezelligheid loopt niet weg en we plannen gewoon een eetdate voor als jouw eerste facturen betaald zijn (En anders schieten we 'm even voor, je bent zo'n safe bet met al je klussen )

Ik voel me zooooo veel beter nu de zon schijnt. Hoewel ergens toch nog laatste restjes virus-moe uit mijn lijf moeten (of ik moet weer ongesteld worden * lampje *) en ik vannacht wakker werd van de koppijn. Was gelukkig met pillen te temmen, maar nu beetje duf.

Bloes, doe niet zo dom als je zus en blijf op die bank totdat je beter bent, want dat doormodderen is het echt niet (beloof ik dat ik voortaan altijd naar jou luister, goed? )

Factuur sturen, wacht even, dat moet ik ook nog.
**zet koffie neer**

Ik heb ook mooie ordners. En een nieuwe muismat. En post-its.

Ik voel me helemaal groot, zo kantoortje spelend.

Leuk he Tila.

*pakt koffie*

Lil u is lief! (en de rest ook hoor)

Was goede keuze voor de bank gisteravond, moest even opladen na de drukte vorige week en komende week wordt ook weer hectisch Blijf dus in rustige modus.
*schiet even binnen*

Vanwege de bekende ontplofte agenda de afgelopen maanden, spreek ik eventjes niet meer af doordeweeks. Ik merk dat ik echt wat meer tijd voor mezelf nodig heb om op te laden, aangezien mijn weekenden ook meestal helemaal vol zitten. Even een kleine pas op de plaats wat afspraken betreft voor mij. Maar er komen nog genoeg periodes aan dat ik het wat rustiger heb hoor dus van uitstel komt zeker geen afstel!

En nu ga ik es leuk naar een musical kijken :-)
Begrijpelijk D.

Welke musical ga je bekijken?
Ik knap ook direct op van het mooie weer. Gisteren geluncht met een kleega IN DE BUITENLUCHT!!!! Lekker in het zonnetje op een beschutte plek dus zonder wind en natuurlijk nog best koud maar MET zon, heerlijk.

Dit weekend fiks aan de studie, voor een zekere situatie aanstaande maandag. Brrrrrrrrrr, wish me luck.
Wish you luck MisSissy!

Heerlijke zaterdag hier Zou een vriendinnetje die hier in de buurt moest zijn vanmiddag even langskomen voor een bakkie.

Ze is net weg

Heerlijk dat soort spontane acties. En hebben we de woonkamer redelijk verbouwd. En heel veel weggegooid en een videorecorder kapotgemaakt, dat ruimt dus wel op.

En na de noeste arbeid een fles bubbels opengetrokken, pizza in de oven en filmpje gekeken, Ik hou van dit soort zaterdagen
Le Cage aux Folles, was erg leuk, zeker omdat ik voor 7,50 een kaartje had ipv de 60 euro die het normaal kost. En nu klap ik bijna uit elkaar van een 3-gangen diner wat een vriendinnetje me heef voorgeschoteld. Superlekker, maar een beetje veel

Klinkt zeker als een goeie zaterdag, Suup!

Spannend Sis, ga voor je duimen!

Hoe is het met de andere Dames en hun weekend?
Succes, Missis, succes!

Leuk weekend. Vrijdag een leuk feestje, zaterdag had MK een feestje en wij ook, wel in verschillende provinciën dus het bliefde wat logistiek, daarna hebben Lief en ik saampjes op de bank gegeten (Je weet wat, wat we vroeger deden voor we kinderen hadden) terwijl we Najib Am hali keken wat heel erg leuk was en nu ben ik nog geen uur wakker maar ben ik alweer aan het opruimen. Voorbereidend op Grootse Gebeurtenissen aan het opruimen. Of zou het een ordinaire lente-schoonmaak zijn? Kweetniet,maar het wordt er allemaal fijn en netjes van. En straks weer een feestje.
Wat is iedereen lekker zonnig :: Ik ook
Nog meer zon vandaag: op een terrasje gezeten in een zonnetje met een kop koffie, wat lekker en wat wordt het lente
*zet koffie neer en gaat duimen voor Sis*
*pakt koffie*

En duimt mee voor Sis.

Het wordt een aparte dag vandaag. Ik heb straks een lunchafspraak met een klasgenootje van de lagere school die mij tijdje geleden via de prof-vriendjessite vond. Wat blijkt dat zij is ook nog niet zo lang geleden met een zelfde soort bedrijfje als ik begonnen. Ik vind het wel spannend want lagre schoolperiode zit redelijk geblokt in mijn hoofd vaege zeer heftig pesten.

En vanavond met scharrel praten/eten. Ook wel enigszins spannend al weet ik wel wat eruit gaat komen. En heeft en mijn lichaam een prachtige zelfbescherming ingebouwd, want ik heb een mooie koortslip.(ja en daar zie ik de humor van in).

Maar eerst koffie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven