saaaaaaaai

07-03-2011 22:14 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tering, wat is het forum tegenwoordig saai. Op actueel gebeurt geen ene reet meer. Seks is niet meer te pruimen en geen ruk aan en overig is een aaneenschakeling van onzin.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Bianca40 schreef op 07 maart 2011 @ 22:17:

Sja... vroegah vertelde je nog weleens wat leuks Ja , dikke afgekeurde mensen beledigen bijvoorbeeld
Door jou BGB, kan ik nu scrollen door de pagina.

Ik ga maar abonnee worden. Dan krijg ik zo'n lekkere geile vivavibrator. Een rooie.
quote:willem1959 schreef op 07 maart 2011 @ 22:36:

Door jou BGB, kan ik nu scrollen door de pagina.

Ik ga maar abonnee worden. Dan krijg ik zo'n lekkere geile vivavibrator. Een rooie.Als je nou één abonnement kado doet en er één zelf neemt, dan heb je twee vibrators.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 maart 2011 @ 22:29:

[...]

Die Aldi-slobber, bedoel je? Ja, gewoon die Chateau de Vomitage. Rechts naast de leverworst.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 maart 2011 @ 22:37:

[...]

Als je nou één abonnement kado doet en er één zelf neemt, dan heb je twee vibrators.Moet ie wel iemand vinden die er een wil Een abbo bedoel ik.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 maart 2011 @ 22:37:

[...]

Als je nou één abonnement kado doet en er één zelf neemt, dan heb je twee vibrators.Oh ja. Das een goed idee. Eén voor mij en één voor mijn buurmeisje (18+).
quote:Very Cherry schreef op 07 maart 2011 @ 22:38:

[...]

Ja, gewoon die Chateau de Vomitage. Rechts naast de leverworst.En neem meteen de leverworst voor Willem mee dan hoeft hij de vivavieb niet te bestellen. Scheelt weer lid worden en zo.
quote:willem1959 schreef op 07 maart 2011 @ 22:40:

[...]

Oh ja. Das een goed idee. Eén voor mij en één voor mijn buurmeisje (18+).je kan ook effe een middagje in je schuur tekeer gaan, met je lasapparaat of met een rol plakband en van die twee viebs één dubbeldong bouwen. Wat je dáár allemaal niet mee kan doen, da's ongekend, hoor.
quote:twompie schreef op 07 maart 2011 @ 22:41:

[...]

En neem meteen de leverworst voor Willem mee dan hoeft hij de vivavieb niet te bestellen. Scheelt weer lid worden en zo.

Abonnee heet dat.

Lid is expliciet sexueel taalgebruik en levert een waarschuwing op.
quote:willem1959 schreef op 07 maart 2011 @ 22:43:

[...]

Abonnee heet dat.

Lid is expliciet sexueel taalgebruik en levert een waarschuwing op.Ow ja kut sorry.
Willem is wijs.
quote:twompie schreef op 07 maart 2011 @ 22:41:

[...]

En neem meteen de leverworst voor Willem mee dan hoeft hij de vivavieb niet te bestellen. Scheelt weer lid worden en zo.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 maart 2011 @ 22:43:

[...]

je kan ook effe een middagje in je schuur tekeer gaan, met je lasapparaat of met een rol plakband en van die twee viebs één dubbeldong bouwen. Wat je dáár allemaal niet mee kan doen, da's ongekend, hoor.

Hoe verwissel je dan de batterijtjes als ze aan elkaar zitten?

En wat heb ik er aan? Heb maar één lichaamsopenng waar dat ding in past. Ik neem niet aan dat de andere kant voor mijn mond bedoeld is. Ik ben op mijn leeftijd niet meer van elastiek.

Ik ben veel te stijf. Behalve dat ding dat stijf hoort te zijn. Dat wordt met het klimmen der jaren steeds slapper.
Voor als je je verveelt, Willem; knipvellen van mij. kan je een kijkdoos maken, ofzo.

quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 maart 2011 @ 22:45:

[...]

[afbeelding]Ben jij dat BGB? Goeie kont hoor
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 maart 2011 @ 22:47:

Voor als je je verveelt, Willem; knipvellen van mij. kan je een kijkdoos maken, ofzo.

[afbeelding]Lekker strak nog voor je leeftijd. Maar waar is die doos dan?
quote:willem1959 schreef op 07 maart 2011 @ 22:46:

[...]

Hoe verwissel je dan de batterijtjes als ze aan elkaar zitten?

Ja, even een luikje erin zagen. Weet ik veel. Ik ben a- technisch.

En wat heb ik er aan? Heb maar één lichaamsopenng waar dat ding in past. Ik neem niet aan dat de andere kant voor mijn mond bedoeld is. Ik ben op mijn leeftijd niet meer van elastiek.

Ik zag toch echt leuke mogelijkheden met jou én dat buurmeisje tegelijkertijd. Maar mijn fantasie is misschien wat groter dan die van jou.

Ik ben veel te stijf. Behalve dat ding dat stijf hoort te zijn. Dat wordt met het klimmen der jaren steeds slapper.Als eens zo'n kek blauw pilletje genomen? Of neem je je " verlies " en draag je je lot manmoedig?
quote:willem1959 schreef op 07 maart 2011 @ 22:48:

[...]

Lekker strak nog voor je leeftijd. Maar waar is die doos dan?Hier, ik heb al een glory hole kijkgat voor je gemaakt.

quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 maart 2011 @ 22:49:

[...]

Als eens zo'n kek blauw pilletje genomen? Of neem je je " verlies " en draag je je lot manmoedig?

Mijn lot of mijn lid?

Weet je wel wat die pillen kosten? Maar inderdaad. Misschien moet ik eens aan de slag met mijn buurmeisje (18+). Ik las in een hete blog wat je tegenwoordig allemaal in een restaurant kunt doen. Misschien wil ze wel mee. Naar de Mac ofzo.
quote:willem1959 schreef op 07 maart 2011 @ 22:52:

[...]

Mijn lot of mijn lid? Het lot van je lid.

Weet je wel wat die pillen kosten? Maar inderdaad. Misschien moet ik eens aan de slag met mijn buurmeisje (18+). Ik las in een hete blog wat je tegenwoordig allemaal in een restaurant kunt doen. Misschien wil ze wel mee. Naar de Mac ofzo.Van de Valk schijnt leuk te zijn.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 maart 2011 @ 23:01:

[...]

Van de Valk schijnt leuk te zijn.Wordt te veel geschoten.
Ga je ergens erotisch dineren.

voor n00tje,

http://www.youtube.com/watch?v=E56MQ4ODH1A
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Het lijkt er wel vind ik dat dit topic alleen met vulgaire praat opgeleukt kan worden. Ik hou het lekker simpel en maak lol met CARNAVAL.................

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven