Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik wel zit te wachten op een pakje boter in het Kasteel hoor... Een dislekties pakje boter nog wel, moet niet gekker worden...

Ik heb sinds gisteren vakantie. De Bloesjes zijn verrot terug gekomen van hun carnavalsavontuur bij de vaderfiguur. Die weer olijk doorbakkeleit (dit is vast geen nederlansch) met MM deze keer. Die er de schijt van krijgt maar hem wel dingen laat inzien die er 7 jaar lang niet in gingen. Vreemde ontwikkelingen dus maar we wennen er zo langzamerhand wel aan.
Tis geen boter Bloes, tis Magarine

Hoofd wel een beetje cool houden he MissMargarine, anders smelt je.

Maar wat Toet zegt briljante nick

Maar de meiden hebben het wel leuk gehad Bloes? En de vaderfiguur, tja. Lekker laten bakkeleien in de ruimte en gewoon doorgaan.

Leuk lil lunchen met dochter een verse baby en een ex-collega, was het leuk?

Hier is het vol, in hoofd en werk en met snot, fijn dat de zon er weer is, maar die pollen mogen wat mij betreft wegblijven *hatsjoe*
Ja, was leuk. Wat is een baby van 8 wkn klein! Hij was heel zoet en braaf en zodra de broodjes op tafel kwamen wilde hij ook eten . Gelukkig deed z'n moeder daar verder niet moeilijk over.

Nu even Sesamstraat kijken met een vers-van-zwemles Dotta

Zeg Toet, een Kasteel is geen Kroeg he, we zijn hier wat kritischer in ons deur poortbeleid
tssssssssss.
Tis Marge-Rine! Ik kan het ook niet helpen dat mijn ouders mij zo genoemd hebben. Benniedyslectisch!

Maar goed, ik mag in jullie koelkast?
Er is hier maar 1 Miss, en dat ben ik. Zo.

Dat gezegd hebbende, is margarine veel beter voor mij dan boter, dus wat mij betreft mag je de koelkast in, Marge. Welkom!

Ik heb deze hele week vakantie. Not. Ik had vakantie maar zit al de hele week thuis te werken. Yuk. En het is ook weer herfst. Ook al yuk.
En dan bel je niet even met je dinnetje marge? Die overigens net zoveel calorien heeft als Echte Boter? Margarine is daarentegen niet zo lekker als boter en de kans dat je er teveel van eet is erg klein, dus dat scheelt. Welicht is dat het?

Thuiswerken in de herfst sucks. Ken het gevoel. Door dat wat gebeurde leef ik al een week tussen hoop en vreesch. Varierend van 'ik zal ze krijgen' tot 'wat heb ik me nu weer op de hals gehaald???' Wat volgens Lief wel scheelt is dat ik sinds D-day ben opgehouden hem in mijn slaap hapjes soep te voeren

Maar het helpt niet dat mijn enorm ervaren collega;s mij allerhande info en ,ailtjes sturen waarvan ik weet dat ik er nog niet aan kan tippen omdat ik dat allemaal nog niet weet en dan voel ik me heel, heel, heel klein. En tegelijkertijd ben ik grappiger dan zij allemaal bij elkaar, dus hee, wie weet krijg ik het toch bij elkaar gefoefeld. Kan voor komende week werk al kiezen uit 3 dingen, en dat maakt me heel onzeker, als in op tenen rennen enzo.

Waar zal ik eens heen rennen? Naar de keuken? Of naar de wijnkelder?

(of naar de sigarettenboer)
Doe die sigarettenboer maar niet. Er is al 1 Kasteeldame die een halfmislukte poging achter de rug heeft (moi) en na een fikse uitglijer vanwege stress ende onzekerheid, nu weer opziet tegen opnieuw stoppen. Yek.

Hoezo hoop en vreesch? Is toch helemaal niet nodig? Je gaat als een trein en die trein loopt volgens mij op rolletjes.
Ik glij ook nog wel es uit hoor; over bananen, margarine en sigaretten...no worries, je was er gewoon ffies nog niet klaar voor Sis. Geeft niks, gewoon opnieuw beginnen.

En verder heb ik geen drol te melden. Sterker nog: mijn leven is zo saai op het moment dat ik zelfs over mijn drol niks te melden heb kenjenagaan Beetje van mijn saaiheid voor jouw stuiter ruilen Marge?

Ga morgen maar es een soepje maken denk ik...
Een bepaald nieuw soort microblog-gebeuren voelde als het schoolplein van vroegah, Sis, dawasnieleuk. En er is veel dat ik niet weet.

Gelukkig heb ik geen sigaretten in de buurt, want ik was zeker de mist in gegaan. I feel your pain

En Darly, ik lust jouw saaiheid. Echt waar.

(terwijl de rush ook cool is, snap je hoe moe ik van mezelf word? Tè moe!)
Ik had ook geen sigaretten in de buurt, ben ze in een bepaalde gemoedstoestand gewoon gaan kopen.

Darly: glijd jij ook nog weleens uit? Kijk, dat geeft de burger moed.

Saai is soms best lekker, Dar.
Heel erg begrijpelijk Marge (afkorting MM lijkt me gezien de nick van Bloes haar M niet handig).

Maar niet iedereen was negatief he. En bekijk het maar zo er zit ook veel jaloezie bij. En dat zonder peuk! Knap en Hulde (zei Suup met peuk in de hand).

D saaiheid is de nieuwe drukte. Is nie erg toch?

Sis denk even aan de sigaretten die je in ieder geval niet hebt gerookt. En dat is al heel goed. Je wilt er vanaf dus next time better. (en ja ik heb botermargarine opmijn hoofd want ik waag me er gewoon nog niet even aan)

En de lente komt eraan, kijk maar naar mijn hooikoorts die belooft het (hier heb ik in de herfst geen last van).

En verder is het erg fijn om Thom Hoffman in beeld te hebben bij P&W. Wat een mooie stem, mooie kop. *glij*
Koffie!
Koffie! Lekker!
Thom Hoffman vind ik echt te oud geworden (sprak de vrouw met een 50-plusser in haar bed).

Scarlatti op, versche koffie in mooie beker, laptop aan, zon door de ramen. Hm, even even informeren bij ex of die de hooikoortsmedicamenten van Zoon al in huis heeft gehaald. En nadenken over communicatie bij een chaos-organisatie, leuke club maar mén, wat een druktemakers . Allemaal Margen op een kluitje en dan richting de deadline, zeg maar
Ik zit tv te kijken. Wat een beelden!
Ok geen Marge dus...Zeeuws Meisje dan

Het is Nederland ten top om al het nieuwe in eerste instantie de grond in te willen boren. Waait wel over joh.

*doet een klein schietgebedje voor Japan*
Niet schieten op die arme mensen! Ze hebben al zoveel over zich heen gekregen.

Nu echt aan de slag.
ik heb al jaren een huishoudelijke ruzie-op-broekzak-formaat met GG die het bestaat om van die neproomboter op brood te doen, soort water doorklutst met een pietsie beetje boter. Heel, heel vies vind ik dat. Roomboter willen we hebben! Echte! Volvette!

Zo.

Verder niks persoonlijk hoor, Marge
**Boehoehoehoe!!**
Ik ben zzp'er en kan boter helemaal niet betalen . Maar het is wel lekkerder.

Overigens eens Lil, T H is wel oud geworden. Maar nog steeds best lekker.

Zei zij die op rond de vijftigers valt

Zo eerste declarabele uren bij vorige werkgever achter de rug. Dat wordt eh heftig. Maar wel weer vis in het water gevoel.

En nu weekend!
*zet koffie neer*

Ik ga zo heuse hardloopschoenen kopen want ik heb besloten dat ik moet gaan hardlopen. Niet dat ik hardlopen heel leuk vind om te doen maar ik hoor van zoveel mensen om mij heen dat het zo goed voor je is, dat ik het maar es ga proberen. Eerst nog een beetje low key tijdens thaibokstraining maar een vriendinnetje van mij loopt bij een vereniging in Suupstad dus daar ga ik in juni kijken. Leuk buiten in de natuur en het grote Suupstadwater enz. Sow hee ik voel me nu al gezond :-)
Lol D, aan al denken aan kopen voelt gezond beter!

Ik ga zo met vriendinnetje naar een heuse galapremierevoorstelling. Dus ben aan het make-uppen, nagels lakken en mooie jurk aan.
Wat een rust hier. Iedereen aan het genieten van dit weekend?

Voorstelling gistere was leuk. Loop ik eens een keer in een sieke jurk rond, had panty 1 een ladder, en de uit voorzorg meegenomen tweede pany ook. Gelukkig was op een station nog een etos open.

Leuk om te zien dat Nederlanders voor een galapremiere de moiete doen zich mooi aan te kleden en veel bekenden uit het netwerk tegengekomen dat was ook wel leuk.

*zet late kofie neer*
Volveelweekend, wel allemaal erg leuk. Heel moe nu, en moet nog wat werken eigenlijk.

Wat leuk Suup, zo'n premiere (zet eens op de mail waar je nou was, ben wel benieuwd ) en een avondje lekker uitgebreid opgetut rondlopen is ook leuk

D - heb je al gelopen, hard of anderszins? Grappig dat die endorfines bij jou ook al spontaan rondvliegen als je zelfs maar aan die schoenen denkt. Handig ook, scheelt een hoop zweten en spierpijn

Had gisteravond feestje bij de Politieke Vriendin en werd vanochtend wakker met een oud vertrouwd Ik Drink NOOOOIIIIIT meer gevoel. Dat was lang geleden. Vond dat als ik 's avonds een wijf was geweest, ik dat 's ochtends ook moest zijn dus heb mezelf wel naar sportuurtje gestuurd maar nu ben ik dan ook echt gesloopt. Ik word oud mensen, vroegah kon ik drie van dit soort feestavonden op rij maar da's voorbij. Nog wat gelaptop en dan gaat Lil vroeg en wijnloos slapen

Marge? Nog iets lekkers gemaakt dit weekend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven