Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Je weet inmiddels wat het was.

Vond het ook wel wat voor jouw familie trouwens

Sterkte met uitkateren.
Moguh

Koffie!

Ik moet zo wat dingen in stankroeg gaan doen en verder ook nog veel andere werkzaamheden drukke dag dus.

Lekker!

Marge heb je al besloten welke je inlevert?
It's out of my hands, suup, sinds vrijdag. Ik had geen zin om nog een heel weekend te gaan zitten dubben, dus heb ik het vrijdag maar opgestuurd.

Nu aan het researchen. Heb leuke plannen.

Ben wel verkouden aan het worden en dat vind ik stom. Maar ik lust wel graag koffie!
Verstandig Marge! Je kunt ook van het Vermaledijde Ingrediënt een soort terugkerend thema maken, maar vermoedelijk wordt dat te veel eer voor de ontbrande discussie

Vroeg naar bed is gisteren mislukt en ook nu moet er wat werk uit, maar beetje slaap zou welkom zijn, dus ik ga gauw verder dan kan ik hopelijk op ongeveer fatsoenlijk moment de laptop weer dichtklappen
Herkenbaar Lil.

Hier ook nog driftig aan het tikken.

Marge ben benieuwd naar morgen.

Niet al te nerveus zijn hoor.

Hoe is het met Bloes, Mims en MisSiss?

D renschoenen gekocht?
Koffie!

Ben zo blij met de lente. Werd vanmorgen om 5 (!!!)uur wakker door een jubelende merel. Zo getraind door mijn wekker met vogelgeluiden dat een echt vogel mij ook wekt
**vangt merel en stopt em in de pan*

Zo vroeg jubelen mag niet, want slaap is veel belangrijker

Koffie, iemand?
*pakt koffie*

En is er al een nieuwe 'gate' , Marge? Ben wel erg benieuwd naar je leuke plannen!

Jaaa ik heb renschoenen. Kost wat maar dan heb je ook heule lelijke reflecterende hardloopstappers :-)
Nou met een merel in de pan heb je zo een nieuwe gate te pakken

Gate valt deze week wel mee toch marge?

Heb je de hardloopschoenen ook al getest D?
Nee, vanavond tijdens trainen een rondje en vanaf 4 april is er een loopcursus bij mij in de buurt die ik misschien wil doen.

Zucht..ik heb helemaal geen zin in deze nieuwe werkweek...ben toch echt meer een weekend-typje hoor. Wat een verschil met vorige werk he :-)
Deze dag mag wat mij betreft ook best voorbij zijn. De org waar ik nu zit zou niet echt iets voor mij als vaste baan zijn. Ik vind het best een lastige club. Voelt onwennig en van onwennig wordt een suup onzeker.Das nie zo handig.

Nou ja loopt wel los.
Dubbel hoeft ook niet
Dat is dan weer het voordeel van zzp-er zijn...je bent zo weer weg :-)
Ja klopt, is ook zo. Maar het is ook een stukje angst wat erbij komt, kan ik dit wel. Etc etc bla bla
Waar zit je nu Suup? Bij die club waar je het over had toen ik met je in stamkroeg was laatste x?

Ik heb mezelf net even getrakteerd op een lange theepauze in een heerlijk zonnetje Compensatie voor al die avonduren, althans: een beginnetje. Lekker....
Klinkt goed!

Ja de korte klus.

Maar net goed inhoudelijk gesprek met directeur gehad en ik zit weer in de juiste modus.

Straks borrel stamkroeg en morgen pas in de middag naar deze club toe dat scheelt.
Als die merel mij over een paar uur weer wakker maakt dan stuur ik de kat op hem af! Uch (stamkroeg was leuk) Zuuuup zegt truste.

Oh en kat wil niet meewerken. Slaapt ook om die tijd zegt hij. Watje
~maant de butler niet te hard te rammelen met ontbijtservies ivm uitslapende Zuup~

Goeiemorgen lieve mensen . Gisteravond stond ik ook opeens in een kroeg met een heel leuk bandje en mijn eigen ontzettend leuke man. Wat is het toch fijn om verliefd te zijn op je eigen man. Ik kan het werkelijk iedereen aanraden . Nu licht wattig in het hoofd maar er moet wel weer flink gewerkt worden dus ik ga maar weer aan de slag. Vanavond gezellig eten, wat een rótleven heb ik toch .
Eh, ik bedoel: ik kan het werkelijk iedereen aanraden om verliefd te worden / zijn / blijven op haar eigen man. Niet op de mijne, althans, dat mag eigenlijk ook nog wel, maar dat schiet dan verder zo weinig op.
Jóehoe, hebben we soms allemaal tegelijk beslommeringen rond (nieuw) werk? Het is toch wat.

Iemand een late lunch, of gewoon een 2e ronde? Heb heel lekkere schapenkaas gekocht en fijn vers pompoenpittenbrood (Je moet er van houden, en dat doe ik dan ook.) Ook heel fijn met roomboter
Ow lekker Lil.

En verliefd op je eigen man klinkt goed. Uk vind het ook wel weer tijd voor een zorgeloze lenteliefde. Heb gisteren een leuke man aan het blozen gekregen. Ik schrok er zelf van Haha. Maar we gaan binnenkort uit eten.
Zeg, ik weet dat ik niet groot ben maar om me nou meteen met Uk aan te spreken vind ik wat al te joviaal

Uit eten? Met mij ? Of met die leuke man?
Uk is ik, dus spreek mezelf aan. Uit eten met jou leuk. Snel doen. Maar bedoelde de leuke man.
Uk is ik, dus spreek mezelf aan. Uit eten met jou leuk. Snel doen. Maar bedoelde de leuke man.
Ik vind jullie zo lief! Mar ik heb niet zoveel tijd. Moet een fiets opknappen. En wat werken enzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven