Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Koffie!
Werken? Dat hoeft toch pas maandagavond weer ?

Ik ga er nog even wat verbeterplannen uit rammelen voordat ik de Diva weer ga halen. Weinig gezien deze week, dus vanmiddag lekker rondrommelen samen (zal je zien dat ze ergens wil spelen, lekker loedertje )
Werk jij dan Marge? Tus toch een hobby

Lil geniet van je dochtermiddag.

Etentje was leuk gisteren begreep ik. Baal echt zo dat het door die stomme NS toch niet ging lukken. Nou ja er komen andere momenten!

Ik ben mijn verdriet maar in stamkroeg gaan verdrinken en dat was een schrale troost

Ok nu weer dingen gaan doen. Laters
Dot nu op zwemles. Heerlijk gerommeld in huis. Komt er de laatste tijd maar weinig van, en soms vind ik het zo lekker. Beetje een keukenla opruimen, de helft van de zooi wegmikken: zo heb ik GG's secret stash gevonden van opladers waar de telefoons allang niet meer in gebruik zijn! Há! Die gaan braaf naar een inleverpunt, tesaam met alle gekneusde lampen, lege batterijen, etc etc. Ja, ik snap het ook niet, maar als ik eens per jaar weer eens zo'n keukenla uitmest word ik daar heerlijk opgeruimd gelukkig van

Ondertussen rommelde Dot om me heen met haar poppen, babbelen over school, beetje K3 zingen; van die dingen. I just lúv Thursday afternoons
Tus echt werk, suup, met echt , echte dingen erbij. Uitnodigingen, bijvoorbeeld, die ik niet echt kan afslaan. Waarbij allemaal echte, echte vakbroeders kom en ik in de paniek schiet. "Ik ben de risee van het gezelschap! Ik weet niks! Niks! Ze gaan me uitlachen en ik val hopeloos door de mand!"

Mijn ouders hadden vandaag hun trouwdag. Ze vonden hun cadeau heel mooi en mijn broer & schoonzus? Die zijn vaaaaaaag

Lege lades zijn heel erg goed. Daar wordt een mens blij van.

**zet wijn neer**
Risee van het gezelschap?!?!?!?!!? Echnie!
Risotto van het gezelschap, dat past beter bij je!
*gaat het woord risee opzoeken in een woordenboek*
Is iets met Frans, maar dan niet met eten.

Heb toen ik vorige week boek kocht voor jarige vriendin, mezelf boekje van Jelle Brandt Corstius cadeau gedaan. Hinnekend van de lach in de trein gehangen net. Zo herkenbaar en zo leuk, Dat een mens er toch heimwee naar kan hebben, dat rare Rusland - toch lukt me dat aardig goed
He, fijn, werk is af. Wat is het toch lastig om alles maar op goudschaaltjes te wegen.

Lil, volgens mij heb je wel heimwee naar elk land waar je gewoond hebt. Heb ik ook.

Wie wil er wijn? En sushi? ik was wat nerveus dus heb maar even wat sushi gemaakt
Sommige mensen gaan nagels bijten als ze nerveus zijn.

Anderen plukken aan hun kleding.

Maar zeldzame gevallen... die maken sushi.

Is dat wat risee betekent?

Wat wilde ik nou toch typen?

als je me daarom uitlacht wel
Sushi maken als je zenuwachtig bent... Ik wou dat ik dat had!

De zon schijnt! Heel erg! Ik heb, ik heb, ik zal het maar eerlijk zeggen, ik heb: De was! Buiten!! Gehangen!!!
MissMarge: als je de volgende keer zenuwachtig bent, kom je dan in Schonbrunn sushi maken?

Goh.

Ik heb...

.... zomaar mijn baan opgezegd.
Waaaah!

Waaaah!

Wow. Gefeliciteerd!
OMG Sis! Waaaah!!

*gaat als een debiel slingers ophangen, confetti zitten perforatoren en taartjes bakken*
*zet sake op tafel*

Sis cool!

Van harte!
Baan opzeggen betekent vast dat er een leukere baan is? Dus: JOEHOE! Gefeliciteerd!

*ik kwam even wat zon halen in de kasteeltuin. Even een kwartiertje op het gras zitten. Terras van de kroeg is ook lekker, maar ja, geen gras! :-) *

*leuk hoor, dat uizicht op de wapperende was!*
Welkom Toet!

Issut al rosetijd?
Om de joecheistemming wat te temperen, vertel ik er ook maar even bij dat ik Nieuw Contract nog niet getekend heb. Maar na een aantal incidenten was ik er ineens he-le-maal klaar mee. Ik WIL gewoon niet meer, heb het gehad, ben er klaar mee. Ik werd ZO woest, dat ik mijn ontslag ingediend heb. Zo. Ik ben normaliter geen implulsief mens, maar de keuze was nu: imploderen van woede of baas mijn ontslag toesnauwen, dus heb ik dat laatste gedaan.

En ik voel me er HELEMAAL prima onder. Fuk joe.
Hoe, mie?

Way to go, woman,

Niks sake, dat is toch niet te drinken mensen. Bubbels willen we, búbbels! En dan VEEL daarvan!!
(en droog, en van een Heel Duur Merk)
Belastingen zijn af. Plicht gedaan. Zelf, voor het eerst in 7 jaar. Wat een gedoe en uitzoekwerk!
MisSis, wat stoer. Per direct of heb je nog opzegtermijn?

En mocht andere baan niet doorgaan, dan komt er echt weliets anders.

Hoe voel je je nu?

Hier liep de zaterdagavond iets anders. Zie de andere vriendjessite van een gezamenlijke bekende. Was dus ineens oppas voor drie kids (1 leenkind van de in de haast ingeroepen chauffeur.) Van het voorgenomen monopoly kwam dus niets.

Nu een rustige zondag, tuindeuren open, opruimen wat werk, dat soort dingen.
Goeiemorgen!

Koffie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven