Stopwoord

12-04-2011 20:20 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zat net in het: "welke uitspraken vind jij irritant" topic te lezen en bedacht me opeens dat ik een stopwoord/zin heb die veel mensen irritant vinden.

Meestal komt er wel weer een nieuwe maar mijn huidige is: "of niet?"

Het stomme is dat hij ook overal achter te plakken is en dat ik hem van mijn vriend heb (die het zo mogelijk nog vaker zegt).

Wat is jouw stopwoord/zin?
Mijn nichtje zegt echt de hele dag "doelloos". Alles is doelloos. Afgelopen weekend een verjaardagsfeestje... was er na 3 uur doelloos effe klaar mee :-) Maarja... ik zeg veel te vaak na een zin "... maar in ieder geval....". Ook maar eens proberen af te leren....

Anja
quote:neurogenesis schreef op 12 april 2011 @ 20:20:

Ik zat net in het: "welke uitspraken vind jij irritant" topic te lezen en bedacht me opeens dat ik een stopwoord/zin heb die veel mensen irritant vinden.

Meestal komt er wel weer een nieuwe maar mijn huidige is: "of niet?"

Het stomme is dat hij ook overal achter te plakken is en dat ik hem van mijn vriend heb (die het zo mogelijk nog vaker zegt).

Wat is jouw stopwoord/zin?

Was het maar ; of niet. Het is of niiiiiiieeeeeeee bij jullie

Ik zeg vaak Ehm dus. (met dus in een lijn naar beneden qua toonhoogte)
Ik kan niet tegen `Super`, `Top`, `Helder` en al helemaal niet wanneer het woord `helemaal` er voor wordt geplakt. "Echt helemaal super!`' Grrrrrrr...

Zelf gebruik ik `dat ` na een uitleg.. Of `dus dat` Ook erg irritant, dus ik let er op.

Dat.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Vroeger had ik de neiging de meest boude uitspraken te doen en het dan te verzachten met "toch?". Zwaar irritant, dus daar ben ik echt op gaan letten en nu doe ik het zelden meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven