Lijf & Lijn alle pijlers

-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)

27-07-2007 14:29 3441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij de eer...:D
Nou, dat klinkt goed. Eet smakelijk alvast, hihi.
quote:revival schreef op 09 januari 2008 @ 16:39:

Fijn dat het wat beter gaat Deesi!

Ik maak de peertjes met suiker, kaneelstokjes en een scheutje rode wijn. Alleen had ik vriendlief gevraagd om ze vandaag even voor me te schillen (heb niet zoveel tijd vanavond...) alleen hij was er niet aan te gekomen. Dus misschien dat ik dan morgen de peertjes ga maken. Vanavond ga ik bij mn broer eten, dus weet nog niet wat ik voorgeschoteld krijg. Maar tis meestal heel lekker, hij is chefkok in een heel goed en sjiek restaurant

Ik kom even inbreken. Ik keek bij jullie om te zien of ik nog goede tips zag voor bewuster eten. Ik heb er eentje voor jullie...

Stoofpeertjes zijn in principe ook zonder suiker prima te eten, als je er dus wat rode wijn bij doet. Het ligt aan de peertjes! Als die goed zijn heb je dus geen suiker nodig!

Scheelt weer KCals :-)

doei!

Aramilia
Deesi, fijn dat je weer iets beter bent.

Ik ben hier even iets minder, want ik heb volgende week tentamen. Ik denk dat ik ongi moet worden, want ik heb zo'n chocobehoefte (grijns).

Tot snel,

Jennie
Whihi, lastig Jennie! Wij zaten hier gisteren met drie vrouwen op kantoor, en moesten allledrie ongesteld worden, en alledrie snakten we naar chocola... één van mn collega's zou twixen gaan halen maar helaas gelukkig waren ze op

Bedankt voor je tip Aramilia! Ik weet niet of ik goede peertjes heb, heb wel goede rode wijn. Ik heb Gieser Wildeman peren gekocht. Heb ze nog steeds niet gemaakt, heb vanavond ook weinig tijd, dus zal wel morgen worden...

Gisteren bij mn broer tortilla's gegeten met gehaktmengsel, was lekker... na het eten alleen nog drie koppen thee gehad en verder niets.

Vanavond bij mams eten (handig he) dus ook nog geen idee wat ik krijg.
Hallo allemaal, ik zag de topictitel en ik zou wel graag mee willen doen als dat nog mag! Bij de andere topics willen ze allemaal 15+ kg kwijt maar ik zou graag ongeveer 5kg kwijt willen voor de zomer iig! Gewoon zodat ik wat lekkerder in mijn vel zit. Ik ben 22 en 1,73 en woog de laatste keer bij mijn ouders 69kg. Ik heb zelf geen weegschaal dus het zou kunnen dat er inmiddels nog wat af is.. zou leuk zijN! Ik heb een crosstrainer thuis waar ik eigenlijk wat meer op zou moeten staan, maar meestal ben ik niet erg gemotiveerd jammergenoeg. Daarnaast probeer ik op mijn voeding te letten natuurlijk! Nou het is een beetje een onsamenhangend verhaal geworden denk ik maar het zou leuk zijn als ik er nog bij mag.
Haaaai meiden

Ben er nog, maar de motivatie nog steeds niet! Bij jou ook nog niet zo Revival? Ik moet echt die knop weer omzetten blijkbaar en elke dag neem ik me dat weer opnieuw voor..zo schiet dat niet op natuurlijk. Vanaf vandaag dan maar? Ja dus!

Hoi Miena, wat mij betreft ben je van harte welkom!

Ik zal proberen om weer regelmatig mijn lijstjes te plaatsen, heb eerder gemerkt dat dat toch wel goed werkt.

Oh, en stoofpeertjes zijn inderdaad lekker, Gieser Wildeman is goede keus en daar doe ik eigenlijk nooit suiker in en smaakt prima.

Volgens mij weer lekker onsamenhangend stukje geworden, kom later vandaag nog wel even lijstje plempen.

Baai for nouw
Shit happens
Hey Porec, long time no see.. eehh, read. Ook hier een ernstig gebrek aan motivatie! Ik blijf hier wel braaf komen, in de hoop dat er eens een sprankeltje digitale motivatie bij me binnen komt...

Haai Miena, van harte welkom hoor! Die zomer was in eerste instantie de zomer van 2007, maar daar hebben we nu ook maar 2008 van gemaakt Nog specifieke lijn-plannen? Sport je ook??

De decembermaand is voor de meesten van ons niet zo best verlopen, ik (en volgens mij meerderen) heb echt vreselijk zitten schransen. Nu wil ik de knop weer omzetten, maar het lukt nog niet zo goed (en zoals je kunt lezen geldt dat voor nog een aantal) Dus als je ook een zakje motivatie voor ons hebt?

Vandaag:

O: thee, 2 plakjes ontbijtkoek

T: thee, bbh chocopasta (vriend heeft brood gesmeerd, hou eigenlijk helemaal niet van chocopasta, maar ja... zo sneu om te zeggen he)

L: soep, 2 bbh kipkerrie (ook al zo niet-mager, maar wel zooo lekker!)

T: thee, mueslireep

D: weet niet, mamsie kookt

Ga morgen weer sporten. En daarna patat eten. schiet lekker op zo he....
haha ik zou wel willen dat ik veel motivatie had maar ja... dat valt wel mee. Begin van het jaar ben ik actief op de crosstrainer gegaan, maar dat zakt al weer af. Ik neem me bij deze voor om er vanavond weer op te gaan! Mijn grootste valkuil is denk ik smiddags na schooltijd. Voor het avondeten, dan heb ik zo`n honger! Hebben jullie dat ook? Meestal neem ik dan een paar (te veel) boterhammen.
Ik zit niet meer op school, maar heb wel vaak behoorlijke trek voor het avondeten, en snaai dan ook wel eens wat. Laatst was ik heel laat van mn werk, en terwijl ik eten stond te koken, heb ik een reep chocola -zo'n grote van de Aldi, met noten en rozijnen- opgegeten, had ik zoooo'n zin in (nooit verteld hier maar kom nu biechten!) Was er misselijk van en het avondeten smaakte niet echt lekker meer...

Kan je beter een paar boterhammen eten! Of, nog beter, fruit! Misschien een appel en een groot glas water, is ook goed vullend....
Hallo allemaal,

Miena, welkom!

Hier gaat het inmiddels wel wat beter, maar ik slaap nu enorm veel. Vandaag nog thuis, maandag wil ik weer gaan werken.

Gisteren spaghetti met rode saus gegeten. Vandaag als ontbijt weer zo'n appelmoes-cupje. Straks een soepje denk ik en vanavond, tja.. zo eventjes naar de supermarkt.

Vanaf maandag ga ik dan echt Sonja Bakkeren. Benieuwd hoe me dat zal vergaan.

Doen jullie nog iets leuks dit weekend?
TINGELINGELING wake-up call voor Porec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn knop is weer om hoor! Geen probleem, gewoon op de weegschaal gestaan en KETSJENG KABOEM enzo...

Woog vanmorgen maar liefst 60.3 kg

Dat is dus 2 kilo meer dan mijn laatste laagste gewicht.

IK heb geen excuses als ongesteld worden of lastige stoelgang, het is dus gewoon een feit: ik heb het er zelf aangevreten.

Goed, tot zover mijn klaagzang (eigen schuld, dikke bult)

Lijstje gister:

brinta

krentenbol met 30+ kaas

2 kaiserbroodjes met zalm(salade)

mandarijn

bakje magere yoghurt

2 doosjes mini smarties

ajam ketjap met rijst

Voor vandaag nog geen idee eigenlijk...
Shit happens

Dus dát is het... ik moet dat ding ook nodig weer onder het stof vandaan halen, waarschijnlijk krijg ik dan ook wel zo'n kedeng-kaboem-momentje! Heb het wel nodig, gisteravond voor ik naar bed ging nog weer chocola gegeten (koop dat dan ook niet, muts)

Vandaag:

O: thee, ontbijtkoek (het wordt eentonig)

T: bbh kaas, thee

L: soep, 2 bbh kipfilet

T: appel

D: patat, broodje kroket - can't help it! Het is weer vrijdag!
naamlengtestartstreefgew.nuweektotaalPorec1.6563.95560.3--3.6Revival1.7266.56062.1--4.4Noor1.6858.85556.5--2.3Daantjuh1.55696369.0--Deesi1.6468.15867.9-0.2-0.2Jennie1.6864.46065.5-+1.1Goudvis1.68645964.8-+0.8
Shit happens
Aaahh.. het schema: ik weeg inmiddels 65 kilo, dus er zit al weer een kilo aan.
Pcies, zo werkt dat dus, Revival!

Moet ook nog steeds stoppen met roken....hoe gaat dat bij jou, nog steeds niet gerookt?
Shit happens
Heb je het nu tegen mij? Ik heb nog steeds niet gerookt.. (kan nu ook niet echt met een longontsteking), maar ik blijf nu volhouden. Het is troep, moet echt van de verslaving af!!
quote:deesi schreef op 11 januari 2008 @ 10:32:

Aaahh.. het schema: ik weeg inmiddels 65 kilo, dus er zit al weer een kilo aan.

Tsja, zo gaat dat vaak met ziek zijn, eerst veel afvallen en met het herstel komen de kilootjes meestal ook weer terug..

Ik val trouwens nooit af met ziek zijn
Shit happens
quote:deesi schreef op 11 januari 2008 @ 10:34:

Heb je het nu tegen mij? Ik heb nog steeds niet gerookt.. (kan nu ook niet echt met een longontsteking), maar ik blijf nu volhouden. Het is troep, moet echt van de verslaving af!!Had het eigenlijk tegen Revival, maar geldt dus ook voor jou blijkbaar
Shit happens
Ik ben pas half december gestopt hoor.
En normaal gesproken val ik ook niet af, want met een ''gewoon'' griepje, dan eet ik gewoon, misschien zelfs wel meer!! Maar nu was ik ''echt'' ziek, en at dus vrijwel niks. En wel zweten enz. Dus dan wil het wel..
Is het bij jullie ook zulk k.. weer? Moet nog boodschappen doen (opt fietsje) maar denk dat ik maar wacht tot vriend thuis is, gaan we maar met auto.. heb dan alleen geen eten voor vanavond...Zucht, wat een problemen
Shit happens
quote:deesi schreef op 11 januari 2008 @ 10:39:

Ik ben pas half december gestopt hoor.Vind ik niet "pas", hartstikke goed toch?!
Shit happens
Haha, luxeprobleem hè.. Ken ik niet, want ik heb een eigen auto. En daar maak ik te vaak gebruik van, ook als het eigenlijk niet nodig is..

Ik hoop dat ik het nu vol houd!! Hoe lang zijn jullie gestopt nu?

Enne.. Revival.. wat ga je doen met je lange blonde haar???
Ben niet gestopt, moet nog steeds. Doe wel pogingen maar die 'vergeet' ik dan weer.

Hm, geld wat ik mee uitspaar kan ik wel weer gebruiken om eindelijk mijn rijbewijs te halen
Shit happens
Ja, dat is een mooi doel. Rook je veel? Ik rookte lange tijd een pakje per dag, maar de laatste 2 jaar ongeveer 5-10 sigaretten per dag, Marlboro.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven