Lijf & Lijn alle pijlers

-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)

27-07-2007 14:29 3441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij de eer...:D
Ik rook veeeeeel te veel, loopt de spuigaten uit laatste jaar ongeveer.. Maakt je ook bewuster dat stoppen écht de enige optie is. Ik wissel de hele dag met shag (zware) en sigaretten en denk dat ik ongeveer op zo'n 30+ peukies per dag kom
Shit happens
Hmmmm.. ja, das wel veel. Maar oh zo moeilijk om te stoppen hè!! Zelfs toen ik werd opgenomen voor mijn longen in het ziekenhuis ben ik daarna niet gestopt. Schande!! Het is gewoon een echte verslaving, heel moeilijk. Mijn ''probleem'' is ook dat ik, na een stoppoging, de eerste sigaret die ik weer aansteek meteen lekker vind..
naamlengtestartstreefgew.nuweektotaalPorec1.6563.95560.3--3.6Revival1.7266.56062.1--4.4Noor1.6858.85556.5--2.3Daantjuh1.55696369.0--Deesi1.6468.15867.9-0.2-0.2Jennie1.6864.46065.5-+1.1Goudvis1.68645964.8-+0.8Miena1.73696469--
Shit happens
Hm, snap het eventjes niet..Miena bij schema in gezet, maar komt niet tevoorschijn. Nog maar eens proberen

Inmiddels gelukt dus! Duizendschoon, wil jij er ook nog in?
Shit happens
Ben trouwens weer lekker huis-schoonmaak-ontwijkend-gedrag aan het vertonen.. Ga maar eens wat doen, geloof ik
Shit happens
Ik ben inderdaad nog steeds gestopt met roken, sinds eind september. Alleen.... ik vind het moeilijk!!!! Vooral bij feestjes, in de kroeg etc. Wijntje, sigaretje... je kent het wel. Ik moet dan ook eerlijk bekennen dat ik nog 2x stiekem heb gerookt, een paar trekjes maar, maar toch. Onder invloed hoor

Het is hier inmiddels droog, maar het heeft bijna de hele ochtend geregend. Heb je niks in de vriezer wat je op kan warmen Porec?? Ik heb gister trouwens stoofpeertjes gemaakt, lekkel lekkel, had express de afzuigkap niet aangezet, dus het rook vanmorgen nog naar rode wijn/kaneel/peer. Alleen jammer dat mn ouders en broer direct op de stoep stonden met een tupperwarebakje, haha!!

fijne dag, en schoonmaakse Porec! Ik ben aan het werk, bah, vind vrijdag helemaal geen leuke dag om te werken, half NL is vrij...
Knap hoor, Revival, je voornemen om te stoppen en het dan ook 'gewoon' doen! En die paar stiekeme trekjes hebben bij jou dus niet tot een terugval geleid. Goh, dus jij hebt het zelfs al zwaar en je rookte toch helemaal niet veel?

Zit te bedenken of ik 2 knoppen op één dag om kan zetten..men zegt dat dat niet zo goed samen gaat, maar laat ik die uitzondering dan maar zijn! of?

Ga nu écht écht écht wat doen, fijne dag verder
Shit happens
nou, dan is die huishoudknop (knopje) alvast omgezet.

Ik rookte inderdaad niet zo veel, paar sigaretten per dag, meer een gezelligheidsroker, met stappen pafte ik met gemak een pakje weg, maar overdag, thuis en op het werk rookte ik nauwelijks.

Deesi, je vroeg naar mn kapsel, ik heb momenteel extensions, supermooi hoor, heel natuurlijk. Heb nu dus lange blonden lokken met een slag, maar het wordt wel tijd dat ze eruit gaan, en dan wil ik het ook meteen weer kort hebben, wil geen extensions weer. Alleen moet nog even wennen aan het idee dat ik straks geen volle lange blonde bos meer heb, dus stelde het steeds uit, maar de datum is nu geprikt: 7 feb gaat de metamorfose plaatsvinden, dus heb nog vier weken de tijd om aan het idee te wennen, haha.

Ik ga even lunchen, ciaoooo
quote:Porec schreef op 11 januari 2008 @ 11:10:

naamlengtestartstreefgew.nuweektotaalPorec1.6563.95560.3--3.6Revival1.7266.56062.1--4.4Noor1.6858.85556.5--2.3Daantjuh1.55696369.0--Deesi1.6468.15867.9-0.2-0.2Jennie1.6864.46065.5-+1.1Goudvis1.68646063,9--0,01Miena1.73696469--
Even het tabel veranderd.. toch 0,1 kwijt

Fijn een paar nieuwe erbij. Welkom.

Misschien stimulieren jullie ons wat :-)
quote:goudvis30 schreef op 11 januari 2008 @ 13:49:

Even het tabel verander.. toch 0,01 kwijt

Fijn een paar nieuwe erbij. Welkom.

Misschien stimulieren jullie ons wat :-)0.01? vast wel 0.1, of niet..?
Shit happens
Ja klopt ja.. was ook een d vergeten bij veranderd.. aangepast inmiddels.

Mis nog af en toe wel wat motivatie.. Hoewel. 1 spijkerbroek zit gewoon niet lekker meer.. en die broek is zooo mooi.

Ik moet ook wat gaan sporten, maar nu even druk met werk, enz.

Dit weekend ook werken, maar misschien zondag even hardlopen.

Mijn lijstje voor vandaag:

O.. kwark met kiwi

T.. 1 pakje evergeen

L.. 3 broodjes kipfile en nog een half broodje van dochtertje met zoet

T.. paar handjes vlokken

D.. bloemkool met aardappels, stukje vlees, toetje magere aarbeien yoghurt
Ah bedankt dat ik ook in het lijstje sta! Moet ik toch maar eens een weegschaag aanschaffen he!? Ik vind wel dat jullie "netjes" eten hoor als het allemaal eerlijk is! Echt supergoed! Roken doe ik ook.... geen pakje per dag maar toch.... Echt motivatie om te stoppen heb ik niet eigenlijk vriend rookt ook en tja wat julie ook al zeiden met een wijntje en uitgaan paf je er zo een heeel aantal weg. Wat was jullie motivatie om te stoppen (kan het zelf ook wel bedenken maar miss helpt het :P)

Wat ik tot nu toe gegeten heb:

O: boterham met ei en boterham pindakaas

T: mimi stukje taart zonder suiker op mn werk

L: 2 boterhammen kaas+smeerkaas + 4 rijstwafels,2kaas 2smeerkaas (die dingen moet ik ook eigenlijk niet kopen)

Jaja ik hou dus van kaas!
Ooohh.. extensions.. Mooi! Een vriendin van me heeft het in oktober laten zetten. Erg prijzig, maar wel mooi. Hoeveel gaat er af? En hoe lang heb jij ze gehad?

En wie weet hoe ik het schema kan aanpassen? Om precies te zijn ben ik nu 64,9 kilo.

Ik was de laatste twee jaar ook voornamelijk een gezelligheidsroker. Met uit eten, stappen, bruiloften en feestjes met gemak een pakje per avond. Maar overdag niet zo heel veel meer. Op zich is het door de week wel makkelijk om te stoppen, zeker omdat vriend ook niet rookt. Maar die feestjes en stappen inderdaad.. Erg moeilijk!!! Heb drie weken geleden ''stiekem'' 1 sigaretje gerookt op het werk, maar dat is alles. Nu scheelt het wel dat ik de afgelopen twee weken ben ziek geweest, ik kon niet eens roken, al zou ik willen.
Ben ook gek op kaas hoor Miena. Tegenwoordig neem ik alleen maar de 20 of 30+ varianten, scheelt een hoop vet en zijn ook heel erg lekker (niet meer die smakeloze korsten van jaren geleden). Ideetje voor jou?
Shit happens
Bedoel je dat je geen rijstwafels moet kopen Miena? Dat is toch niet zo heel verkeerd?
psst Deesi, ze bedoelt dus de kaas..
Shit happens
Ohhhh..
*stofzuigert rustig verder*
Shit happens
Doe dat!
Enne.. weet jij misschien wel hoe ik het schema kan aanpassen?

*doe stofzuiger maar even uit*
ben ook gek op kaas, en koop inderdaad nu ook 20 en 30+ varianten (zijn wel een stuk duurder!) en wat ik zelf ook ideaal vind: mozzarella light! Lekker door de sla met wat italiaanse kruiden erover, of over de pizza. Oh nee, die eet ik nu niet meer. Trouwens, ik heb laatst ook een pizza gekocht met 50% mindr vet, ligt nog in de vriezer. Light chocolademelk vind ik ook een uitkomst, als ik zin heb in chocola (en dat gebeurt nogal geregeld) dan neem ik daar een beker van en dan is mn behoefte meestal wel bevredigd

Deesi, ik heb 150 extensions van 40 cm lang. Het komt dus nog wel zo'n 10 cm onder mn bh-bandje-randje Ik ga ze er samen met een vriendin stuk voor stuk weer uit pielen, en dan wil ik ongeveer zo'n kapsel zoals op de bijgevoegde foto.

Heb nu ook een schuine lok, en dat staat wel mooi. Vind ik persoonlijk leuker dan zo'n korte, rechte pony. Nou, nu moeten jullie ook even vertellen hoe jullie kapsel eruit ziet, hoezo off-topic???

anoniem_6720 wijzigde dit bericht op 11-01-2008 15:51
Reden: foto even verkleind, was zo groot
% gewijzigd
wow, wat is ze groot, dat was niet de bedoeling!
Oh, dat is een mooi kapsel.

Mijn haar is zo'n 10 a 15 cm langer dan op de foto van deze dame, maar de voorkant lijkt wel op mijn kapsel. Ik heb ook een schuine lok en het haar in laagjes geknipt. Ik heb alleen wel bruin haar.
Heb net een tosti kaas-tomaat gemaakt. Ik had zo'n trek. Morgen een verjaardag van een vriendin, hoop dat ik me dan een beetje kan inhouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven