-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)
vrijdag 11 januari 2008 om 16:58
vrijdag 11 januari 2008 om 17:46
Hey meiden!
gister erg slechte dag gehad. waren op de horecava dus allemaal drankjes en hapjes,
lijstje vandaag.
fruit 2day krentenbol
ciabata met kaas
kracker met beenhamsalade en 1 met honing. * slecht maar had er zoveel trek in*
bekertje optimel bakje yoghurt.
verder heel veel thee.
straks eten we boritos. (schrijf je vast niet zo)
Morgen maar weer wegen.
O nog even over mijn kapsel. voorkant lijkt redelijk op de foto maar dan korter. de is kort dat je het wild kan maken maar ook gewoon rustig. Kleur is sinds vorig weekend zwart sinds vorig weekend
gister erg slechte dag gehad. waren op de horecava dus allemaal drankjes en hapjes,
lijstje vandaag.
fruit 2day krentenbol
ciabata met kaas
kracker met beenhamsalade en 1 met honing. * slecht maar had er zoveel trek in*
bekertje optimel bakje yoghurt.
verder heel veel thee.
straks eten we boritos. (schrijf je vast niet zo)
Morgen maar weer wegen.
O nog even over mijn kapsel. voorkant lijkt redelijk op de foto maar dan korter. de is kort dat je het wild kan maken maar ook gewoon rustig. Kleur is sinds vorig weekend zwart sinds vorig weekend
vrijdag 11 januari 2008 om 18:32
zaterdag 12 januari 2008 om 18:50
Ik heb me nog steeds niet gewogen denk er ook gewoon niet aan!
Vandaag:
O/L: grote bak magere yoghurt met veel muesli
T: ranja, mini-mars, kopje warme chocolademelk
Ga nu avondeten, maar nog geen idee waar ik zin in heb. Ik kon ook bij mn broer blijven eten, ze gingen wat halen bij de snackbar, heb ik niet gedaan, ben naar huis gegaan goed he!! Alleen nu moet ik zelf wat koken en daar heb ik ook niet zoveel zin in eigenlijk haha. Zal de vriezer eens overhoop trekken.
Vandaag:
O/L: grote bak magere yoghurt met veel muesli
T: ranja, mini-mars, kopje warme chocolademelk
Ga nu avondeten, maar nog geen idee waar ik zin in heb. Ik kon ook bij mn broer blijven eten, ze gingen wat halen bij de snackbar, heb ik niet gedaan, ben naar huis gegaan goed he!! Alleen nu moet ik zelf wat koken en daar heb ik ook niet zoveel zin in eigenlijk haha. Zal de vriezer eens overhoop trekken.
zaterdag 12 januari 2008 om 19:25
Bleh, we moeten alles opnieuw 'aanleren' lijkt het wel. Heb me laatst ook bij toeval eigenlijk gewogen...stootte tijdens het aankleden mijn teen tegen dat ding (staat onder het bed) en dacht toen: ojah, diesterooknog! Moet maar weer elke week gaan doen, wil er toch wel iets af zien gaan.
Gister:
brinta
later nog een keer brinta, vind het lekker en vult zo goed
appel
pond druiven, ook al zo lekker
pizza
klinkt nog niet écht geweldig
Vandaag:
brinta
magere yoghurt met cruesli
broodje hamburger speciaal, eigen baksel, heerlijk
druiven
beetje chips
en over een kwartiertje stamppot rauwe andijvie met magere én vetspekjes
Hm
Gister:
brinta
later nog een keer brinta, vind het lekker en vult zo goed
appel
pond druiven, ook al zo lekker
pizza
klinkt nog niet écht geweldig
Vandaag:
brinta
magere yoghurt met cruesli
broodje hamburger speciaal, eigen baksel, heerlijk
druiven
beetje chips
en over een kwartiertje stamppot rauwe andijvie met magere én vetspekjes
Hm
Shit happens
zaterdag 12 januari 2008 om 19:30
Valt toch mee Porec! Als het een lightpizza was, zou ik het zelfs bestempelen als goed
Ik heb me trouwens net gewogen! Ging na mn bericht de was ophangen, zag m liggen in een hoekje, dus ben er maar meteen even op gaan staan.... 64.3 kg. Valt me 100% mee, aangezien het 'savonds was, én ik een spijkerbroek en dikke trui aan had. Ik rekende op 66...
Het avondeten is een burrito met gehakt geworden (was over van afgelopen week) opgebakken aardappeltjes en sla met geitenkaas, cherrytomaatjes en pijnboompitjes. Toetje: stoofpeertjes met vanillevla.
Ook geen geweldig dagje dus...
Morgen 1,5 uur sporten! Vanavond lui avondje, bankhangen, tv kijken, internetten, badderen. Jullie??
Ik heb me trouwens net gewogen! Ging na mn bericht de was ophangen, zag m liggen in een hoekje, dus ben er maar meteen even op gaan staan.... 64.3 kg. Valt me 100% mee, aangezien het 'savonds was, én ik een spijkerbroek en dikke trui aan had. Ik rekende op 66...
Het avondeten is een burrito met gehakt geworden (was over van afgelopen week) opgebakken aardappeltjes en sla met geitenkaas, cherrytomaatjes en pijnboompitjes. Toetje: stoofpeertjes met vanillevla.
Ook geen geweldig dagje dus...
Morgen 1,5 uur sporten! Vanavond lui avondje, bankhangen, tv kijken, internetten, badderen. Jullie??
zaterdag 12 januari 2008 om 19:48
zaterdag 12 januari 2008 om 20:25
Hallo allemaal!
Lastig he, om weer in het ''goede'' ritme te komen.
Vanmiddag bij vriendin geweest, heb geen taart genomen. Wel één M&M en ongeveer tien dropjes. Verder thee, cola light en een tomatensoepje met één mini pistoletje met kruidenboter.
Ik heb ook het SB-boek in huis en al ingeslagen voor van de week. Ik ga er nu dan toch echt mee beginnen. Ben heel benieuwd hoe het me bevalt en of ik het vol hou! Die chocomel light is wel een goede tip trouwens. Voor je gevoel toch choco binnen en minder vet en kcal dan een hele reep waarschijnlijk.
Wegen doe ik morgen (voordat ik begin met lijnen) en volgende week zaterdag, ben benieuwd.
Lastig he, om weer in het ''goede'' ritme te komen.
Vanmiddag bij vriendin geweest, heb geen taart genomen. Wel één M&M en ongeveer tien dropjes. Verder thee, cola light en een tomatensoepje met één mini pistoletje met kruidenboter.
Ik heb ook het SB-boek in huis en al ingeslagen voor van de week. Ik ga er nu dan toch echt mee beginnen. Ben heel benieuwd hoe het me bevalt en of ik het vol hou! Die chocomel light is wel een goede tip trouwens. Voor je gevoel toch choco binnen en minder vet en kcal dan een hele reep waarschijnlijk.
Wegen doe ik morgen (voordat ik begin met lijnen) en volgende week zaterdag, ben benieuwd.
zaterdag 12 januari 2008 om 20:32
zaterdag 12 januari 2008 om 20:43
oooohhh moet dat zoo?!?!?!
Bij mij is het:
er eentje pakken, vervolgens bedenken dat ik nu er toch al één heb gehad, dat het niet uitmaakt of ik er één of twee eet, er nog één pakken, me bedenken dat het niet uitmaakt of ik er twee of drie eet, er nog één pakken, me bedenken dat het niet uitmaakt of ik er drie of vier eet...
..
..
...
....er nog één pakken, me bedenken dat het niet uitmaakt of ik er 87 of 88 eet...
Ik vermoed dat jouw gedachtegang beter werkt bij lijnen
Bij mij is het:
er eentje pakken, vervolgens bedenken dat ik nu er toch al één heb gehad, dat het niet uitmaakt of ik er één of twee eet, er nog één pakken, me bedenken dat het niet uitmaakt of ik er twee of drie eet, er nog één pakken, me bedenken dat het niet uitmaakt of ik er drie of vier eet...
..
..
...
....er nog één pakken, me bedenken dat het niet uitmaakt of ik er 87 of 88 eet...
Ik vermoed dat jouw gedachtegang beter werkt bij lijnen
zaterdag 12 januari 2008 om 20:47
zaterdag 12 januari 2008 om 21:07
zondag 13 januari 2008 om 10:32
En m&m???? Je bedoelt 1 zak m&ms haha.
Choco light in koelkast, had ik zelf gisteren ook bedacht.
Het komt goed (paste vanmorgen zelf (vraag niet hoe) een broek in maat 36 woehaaaa). Er kwam wel een flinke vetrol overheen hoor haha.
Ik volg een lerarenopleiding Nederlands...Deze week heb ik tentamen drama, bleh.
Fijne zondag girls,
Jennie
Choco light in koelkast, had ik zelf gisteren ook bedacht.
Het komt goed (paste vanmorgen zelf (vraag niet hoe) een broek in maat 36 woehaaaa). Er kwam wel een flinke vetrol overheen hoor haha.
Ik volg een lerarenopleiding Nederlands...Deze week heb ik tentamen drama, bleh.
Fijne zondag girls,
Jennie
zondag 13 januari 2008 om 14:54
Ik ben nu ook voor school bezig. en een erg slechte gewoonte is snoepen.
dus der is alweer een halve zak dorp doorheen. en daar heb ik nu spijt van. Voortaan toch maar zorgen dat moeders niks lekkers in huis haalt.
Morgen maar weer flink sporten. Want ik wil die knop omhebben.
offtopic. Iemand wel eens een rondreis door egypte gemaakt? Ik wil het van de zomer gaan doen. en ben erg benieuwd naar verhalen.
dus der is alweer een halve zak dorp doorheen. en daar heb ik nu spijt van. Voortaan toch maar zorgen dat moeders niks lekkers in huis haalt.
Morgen maar weer flink sporten. Want ik wil die knop omhebben.
offtopic. Iemand wel eens een rondreis door egypte gemaakt? Ik wil het van de zomer gaan doen. en ben erg benieuwd naar verhalen.
zondag 13 januari 2008 om 16:49