Macedonie

19-07-2010 16:01 2201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga deze zomer naar Macedonie! Ik heb maar 8 dagen (helaas) en ben van plan om als uitvalsbasis Ohrid te hebben.

Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?

Al jullie wijsheid is welkom
Ik ook!
Dan treffen we ons in zo'n klein coffeshop/cafeetje in the middle of nowhere.

Nog een week en dan vlieg je, is het niet?
O, dat klinkt echt fantastisch!

Ik vlieg de 18e naar Barcelona!
Oh, ik dacht naar Skopje...ik word echt oud. Je schreef toch dat je de 18e mei weer ging? Wrschl. weer ging vliegen,en ik dacht dan MK. natuurlijk..
Hoe gaat het met jozeefje en sara_aras??
De 18e ga ik op een cruise, voor het werk.

Ik wou dat ik dan alweer naar MK ging.....

V heeft een goeie 1e werkdag gehad! Hij vond het heel leuk. Ik hoop dat dat zo blijft.

En had me een super lief berichtje gestuurd, over hoe de beste girlfriend ben en hoe erg hij me mist en heel veel kusjes.

Wat een lieverd is het toch.

Ik kan dit aan jou wel kwijt, maar ik zet het niet bij de Outsiders neer, ondanks dat ik weet dat dat best wel kan, maar daar zijn zoveel mannen problemen op het moment......dan wil ik niet aankomen met hoe lief de mijne is.

Maar ik wil het toch even aan iemand kwijt.
Ik heb ook zo'n lieve kerel, vivagirl. Bij ons gaat alles zo lekker, we kunnen het zo goed met elkaar vinden. Hij zegt heel vaak dat hij van me houdt. Het is echt een groot geluk. Ook over de opvoeding zijn we het eens. Het kan gewoon niet beter. Als ik ga werken doet hij ook alles, ik hoef me over niets zorgen te maken. En na zoveel jaren ben ik nog steeds verliefd op hem!

En het is gewoon heel erg fijn voor je dat je vriend het ernst meent, je gewoon weet dat het goed zit. Zo kun je je op je werk concentreren en van het leven genieten, wetend dat het niet lang meer duurt ..dan wonen jullie samen en dan kan het alleen nog maar beter worden!
Jouw man klinkt ook als een schat!

En zo hoort een relatie te zijn!

Het hoort vanzelfsprekend te zijn, wat niet betekend dat je er niet aan hoeft te werken.

Maar liefde hoort geen pijn doen, het moet je geluk geven.

V zegt niet zo vaak dat hij van me houdt, maar ik merk het aan de dingen die hij doet en hij zegt wel andere lieve woorden.

Hij doet ook veel in het huishouden en kookt ook graag. Dus dat wordt geen probleem als we gaan samenwonen.

Ik zie soms bij vriendinnen dat hun mannen niks doen, die zien gewoon de rommel niet liggen. Lijkt me frustrerend.
Wat hebben we toch een geluk met onze mannen.

Als je man ook alles voor je doet, dan zit het wel goed.

Samen gaan werken, samen het huishouden. Da's toch alleen maar fair, toch.
Wij hebben ook geluk met onze mannen en zij met ons!!!!!

Ik hoop dat de andere dames op ons forum ook snel weer wat geluk in de liefde vinden. Of in ieder geval weer geluk in het leven zijn.
Jee, we zijn gezakt joh!

Waar ben je?

Aan het werk?

Ga je ook songfestival kijken?

Je bent een fles wijn schuldig!!!!!!!!!!!!!

En Macedonische fles wijn!

Graag persoonlijk afleveren
'PING' goodmorning.hier ben ik weer! Ik heb wel aan je gedacht, maar kwam er niet aan toe te forummen. Ik schrif het liefst in alle rust, zonder getetter om me heen.

Natuurlijk krijg je een fles macedonische wijn. Wit of rood?

Ik doe mijn best om deze persoonlijk te geven.

Hoe gaat het met je vriend? Heeft hij ook eurovision gekeken? Ik was het hele eurovision vergeten. Wat ben ik toch een miep . Mijn excuses.
Rood aub.

Maar ik wil de fles samen met je opdrinken, dus als jij liever wit hebt, vind ik dat ook goed.

V heeft niet gekeken, en hij vond het Macedonische nummer helemaal niks! Het nummer gaat over Rusland!

Ik moet nu aan het werk en ga mijn best weer doen om niet op het forum te gaan. Zal wel weer niks van terecht komen.
Rood is okay. Dan drinken we die fijn samen, prima idee!

Ja het macedonische liedje heet Rusinka..waarom zingen ze over Rusland. Net wat je al zei, politiek.

Lekker aan het werk vivagirl, doe je best. Heb je het naar je zin met je nieuwe collega's? Ik heb vrij vandaag. Ik ga zo de boel aan de kant doen. Het is hier koud en regenachtig, dus concentreer ik me op het huishouden...
lekker van je vrije dag aan het genieten?

Het is hier niet koud en het regent ook niet, maar daar is ook alles mee gezegd. Grijze lucht, heel troosteloos.

Ik vertrek woensdag naar Barcelona, dus ik hoop dat het weer dan wat beter is.
Ik heb alle ingredienten voor mijn baksessie in huis...daar ga ik me zo in verdiepen. Hoop dat het lukt.

Hier wordt het vanaf woensdag weer beter weer. De weersverwachting voor Barcelona weet ik niet. Als ik de zon zie stuur ik hem naar Spanje!
Hier ook een grijze lucht. Saai hoor. Ik wil zon!!!

Heb je je koffer al gepakt voor Barcelona?

Tot zo nog misschien, moet naar de kapper....
Ik wil ook zon!

Hopelijk in Barcelona.

Koffer is al gepakt, nu nog even werken.

Wat ga je bij de kapper doen?

Behalve natuurlijk je haar knippen

Ga je een metamorfose ondergaan?
Jaaaaa, de zon is er weer!! Ik stuur hem verder naar jou!

Hahahaha metamorfose, nee een gewoon huis-tuin-keuken-kapsel. Nix bijzonders.

Veel plezier, see you!
Hallo dames! Ik vind het juist heel leuk om te lezen dat jullie zo gelukkig zijn in de liefde. Heerlijk toch. Bovendien...dat biedt hoop! ;)

Hier gaat het prima. Ik chatte pas met een Macedonische vriendin, ze probeert me goedkoop op visite te krijgen maar ik weet niet of het een goed idee is. Misschien wil ik Macedonie als herinnering houden, aan de romantische tijden met mijn ex. En dan in mijn midlife crisis terug gaan en hem huildend in de armen vallen over alles wat had kunnen zijn. :P

Ik chargeer mateloos.

Ben je goed en wel in Barcelona, vivagirl?

En wat ging je bakken heidel?

xx
@vivagirl Het topic waarin ik om advies vroeg is gesloten door de mods, want het was natuurlijk oorspronkelijk een spamtopic, maar ik wilde nog even melden: ik heb 8 dagen ohrid geboekt.
Hallo borderwalk, welk hotel heb jij in Ohrid? Het wordt gezellig. Er zijn nog een paar topics over Ohrid/Macedonie waar je misschien wat aan hebt. Ik schiet ze wel even hoog voor je.

Jozeefje, ik wil graag herinneringen ophalen en weer genieten van de hartelijke mensen. Is je ex getrouwed nu? en zit je echt in een midlife-crisis? Ik ben gister 45 geworden, maar merk nog niets van een crisis..Ik heb een Limoncello-monchoutaart gebakken en een aardbeien-taart. Alles is al op!

Vivagirl, kom je nu vanavond weer, of eerst morgen?
@heidelberg

Ik heb nog geen idee welk hotel

Ik heb deze reis geboekt

http://www.corendon.nl/ex ... A09IRAAA_AEHAAFMBTEtRFpa0

Ik had als budget 800 euro incl alles dus ook trein naar schiphol, eten etc en reis alleen dus ik vond dit wel een goede optie. Misschien is het een beetje übertoeristisch met de lunch in een restaurant dat door de touroperator is uitgezocht. (ik boek normaal gesproken een losse budgetvlucht en slaap in een hostel), maar vond het eigenlijk ook wel een keer ontspannen. Heb nog twee dagen 'vrij' en het is logies ontbijt dus kan 's avond relaxt ergens gaan eten.
Ziet er leuk uit borderwalk. Zou zo met je meegaan. Heb je de andere topics ook gevonden. Ik heb op dit topic (als je de tijd hebt) nog leuke links. Mijn favoriet is www.macedonia-timeless.com Als je een vrije dag heb kun je een boottochtje maken over het meer van Ohrid (of is dit al inklusief?) Ga op zoek naar het bootje van Toso (Tosje), hij kan je ook een paar insiderstipps geven. Geef hem de groetjes van me.
hey,

ja ik heb de andere topics even bekeken, maar ik kom later terug om even rustig te lezen als ik wat meer meer tijd heb. We gaan idd met de boot naar het st Naum klooster (en als ik door de regels heen lees ook naar een verkooppraatje bij een parelverkoper)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven