whatsapp

22-02-2011 15:06 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik heb even een kleine vraag, Een vriendin belde mij vanmorgen op met de vraag of ik whatsapp op mijn telefoon wilde zetten.

Maar nu heb ik gegoogled maar ik snap niet precies wat het is.

Ik heb een blackberry en er zit geen internet op mijn telefoon,Want ik bel prepaid.

Heb je voor dit progamma internet nodig? En nog belangrijker wat is het voor een progamma, wat kun je ermee?

Alvast bedankt.
Meer info: http://www.blackberry-app ... rry-whatsapp-installeren/

En helaas, je hebt wel internet nodig... Maar je hebt ook prepaid kaarten die geschikt zijn voor internet, informeer maar bij je provider.
Je hebt hier volgens mij wel internet voor nodig. Het is een applicatie waarmee je via internet berichtjes naar elkaar kunt sturen. Als je geen internet op je mobiel hebt, heb je er volgens mij niks aan.
oke, Ik heb net via hi.nl 1 week internet aangevraagd voor op mijn telefoon.

Ben toch wel benieuwd wat het is.. Want mijn vriendin zegt het is net zoals smsen alleen dan gratis.
Je kunt zeg maar chatten met elkaar! het is ideaal, ik app de hele dag door met vriendinnen had eerder altijd een behoorlijke smsbundel nodig, maar nu niet meer, omdat veel van mn vriendinnen inmiddels whatsapp hebben.

Je kunt ook foto's naar elkaar sturen, ook handig. Laatst zag ik een winkel 2 paar leuke schoenen voor vriend. Van beide even een foto gemaakt, en via whatsapp naar vriend gestuurd, zodat ie zelf kon kiezen welke hij het mooist vond.
Het is inderdaad gratis een (sms) bericht naar elkaar sturen. Tegenwoordig hebben bijna alle mensen internet op hun telefoon. Alle telefoons met internet kunnen het installeren, iphone, blackberry en smartphones.
Whatsappen is wel gratis, maar als je speciaal daarvoor internet wil aanschaffen op je prepaid mobiel, is dat wel een beetje duur.
Let op: WhatsApp rekent dan misschien niks voor de berichtjes, maar als je een databundel hebt waarbij je met een maximum zit of per MB afrekent kost het je WEL dataverkeer!

Voor zover ik weet heb je alleen met een 1-abo bij T-Mobile echt onbeperkt internet.

Maar zolang je alleen tekstjes verstuurt is dat wel heel weinig: ik heb nu in bijna 4 maanden ruim 4600 berichten verstuurd en ontvangen (totaal dus) en dat heeft me nog geen 15MB aan data gekost.

Ideaal, want met weekenden met 150 berichtjes op

een dag gaat het anders hard met je SMS-bundel :D
KPN heeft ook onbeperkt internet.
Ik heb nu een internetbundel van 70mb, en betaal nu 2euro per week. Dan vind ik het nog wel te doen.

Het is in ieder geval goedkoper dan smsen met een prepaid.

En nu kan ik ook af en toe mijn mail lezen en hyves bekijken.

dus ik ben nu al verslaafd haha..
Toevallig, heb het net om mijn telefoon gezet. Ik vind het ook wel handig want je hoeft niet meer te betalen voor je smsjes!
2 euro per week is normaal voor internet. met abbo betaal je vaak 10 euro per maand nl.

En heb je wifi (draadloos) internet op je blackberry? want ik maak altijd automatisch verbinding met wifi thuis en op mijn werk, zodat het niet van mijn databundel afgaat (die nl ook beperkt is).
quote:Rary schreef op 22 februari 2011 @ 16:12:

2 euro per week is normaal voor internet. met abbo betaal je vaak 10 euro per maand nl.

En heb je wifi (draadloos) internet op je blackberry? want ik maak altijd automatisch verbinding met wifi thuis en op mijn werk, zodat het niet van mijn databundel afgaat (die nl ook beperkt is).

Bedankt voor de tip,Heb net thuis wifi ingesteld.

Maar zou je snel aan de 70mb zitten dan in 1 week?

Als af en toe whatsapp doet en mail en hyves kijkt?
Whatsapp, echt super Maar volgens mij wordt het wel een betaalde app over een jaar.
quote:Rary schreef op 22 februari 2011 @ 16:12:

En heb je wifi (draadloos) internet op je blackberry? want ik maak altijd automatisch verbinding met wifi thuis en op mijn werk, zodat het niet van mijn databundel afgaat (die nl ook beperkt is).Heb je echt een limiet of fair use policy?
fair use policy
Ik heb Hi, onbeperkt internet en ook Whats app. Ideaal!

Mijn ouders hebben het ook. Ff een kleine vraag stellen en niet de sms kosten betalen.
quote:_Strawberry86_ schreef op 22 februari 2011 @ 16:15:

Maar zou je snel aan de 70mb zitten dan in 1 week?

Waarschijnlijk niet. Ik heb zelf thuis, op mijn werk en bij familie/vrienden bijna altijd WiFi, maar ik verbruik daarbuiten per MAAND maar ongeveer 130MB aan dataverkeer via het telefoonnetwerk/3G/GPRS op mijn iPhone.

Email kost weinig data, behalve met attachments, sites hangt een beetje af van de hoeveelheid beeldmateriaal. Heb je een iPhone dan kun je bijv. de Hyves-app installeren, dat scheelt ook in data EN is een stuk leesbaarder.
Ik heb 1 GB datalimiet per maand...
Hoi allemaal.

Weet iemand of ik whatsapp kan instaleren op een Nokia E71?

Bedankt!
De E71 staat in de compatibiliteitslijst, dus ja dat kan...

http://www.whatsapp.com/nokia/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven