Postcrossing deel 7

26-01-2011 09:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor meer uitleg van deze verslavende hobby en winkels zie tweede posting.

Het gaat, in het kort gezegd, dat je een ansichtkaart verstuurd en als hij wordt geregisteerd dat jij dan een kaart krijgt van iemand ergens in deze wereld. Elke kaart is een verrassing!

Even een voorbeeld:

Gefeliciteerd Zazana!

ik hoop dat je na alle feestdrukte in mei weer lekker verder kunt werken aan de scriptie...

ik moet het over 2,5 week inleveren.... aarrrghhh..

Heb postcrossingaccount helemaal op inactief gezet... is beter voor mij... anders ga ik toch elke keer weer ff kijken...
Zazana > TANTI AUGURI!
Zazana: Gefeliciteerd!!!!

Van harte gefeliciteerd, Zazana!
Zazana: gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een mooie dag hebt!
Hier een hurray uit Taiwan, nieuwe kaartje gaat naar China. Leeg profiel dus ik ga een i-drukker sturen.

Mijn eerste werkdag was super, veel indrukken en nu dus bekaf. Ik heb wel veel zin in morgen weer een nieuwe werkdag! Fijne avond!
Gefeliciteerd Zazana!

JJ, je kunt het.

Oja, 10 kaarten gekocht en 10 (waar we koffie dronken) gratis gekregen.
anoniem_45725 wijzigde dit bericht op 16-05-2011 21:15
Reden: vergeten
% gewijzigd
Hallo lieve allemaal! Bedankt voor de felicitaties!!! Had vandaag een scriptiegesprek dus een 'normale' dag, maar ben ook nog lekker uit eten geweest met mijn lief!

Neferisis, Anita, Stereogram & Kozoo : Bedankt voor jullie kaartjes, superleuk!!!
Gisteren geen postbode gezien, wel hurrays ontvangen. Er liggen drie kaarten klaar om in de bus te gooien: een Fiepje naar Finland, een smurf naar de V.S. en een muzikale otter naar NL.

@Kaatje > ook al met WW begonnen, chapeau. Dat de kilo's er maar af mogen vliegen!

@Anita > Sneeuwvlokje gaat met haar webwinkel stoppen, het is totale leegverkoop. Ga ik toch maar even kijken of er nog iets voor mij bij zit.

Nu snel douchen en dan met mijn vader naar het ziekenhuis. Hij krijgt vandaag zijn tweede staaroperatie.
Zazana, graag gedaan!!

Neferisis, vandaar dus.

Heb van het weekend geen tijd meer gehad dus niet gekeken.

Wellicht straks even als ik zoon bij oma heb gebracht.

Die is al een beetje aan een slaapje toe en als ik hem thuis in bed lig moet ik hem zo wakker maken omdat ik ook nog moet werken straks.

Gisteren 1 kaart uit de USA, zozo zullen we maar zeggen.

En een hurray uit Rusland.

Was pas om half 11 thuis van vergadering dus geen tijd meer gehad voor een adresje.
@ poezels, wat fijn dat je het naar je zin hebt op je nieuwe werk!! Dat is echt heel belangrijk.

Gisteren 2 kaarten in de bus, beiden leuk. En nog 3 kaarten verstuurd, naar Polen, UK en Finland. Ik loop 8 kaarten achter dus hopelijk brengt de post mij de komende dagen flink wat kaartjes
Net nog een mini-bestelling gedaan bij sneeuwvlokje.

Er waren wel nieuwe leendert jan vis kaarten.

Denk dat ik het de komende tijd toch maar wat in de gaten hou.

Zal misschien best nog wat nieuwe dingen opkomen dan.

Ga nog even een adres aanvragen.

Kan nog net voordat ik weg moet.
Er gaat een kaart met vossen naar Rusland.

Deze postcrosser is 3 maanden lid, heeft 1 kaart versturd en nog niets ontvangen.
Zo ik ben ook weer bovenwater. Ik heb het hele weekend in de lappenmand gezeten.

Geen kaarten ontvangen en geen hoera's. Met 4 kaarten onderweg kabbelt het een beetje voort.

ik zat net even kaarten te kijken op martkplaats, maar is of stom, of veel te duur. Tja, help, hoe moet dat nou, heb nog maa een paar honderd op voorraad ;)

Ik weet niet meer wie het vroeg, sorry, maar kaarten registreren doe ik op willekeurige volgorde. Grappig dat jullie een systeem van kleur en thema handhaven. De enige bijdrage die ik kan leveren, is dat ik lelijk gescande kaarten wel herscan.

Neferisis, een muzikale otter is een otter dieeen instrument bespeelt?!

Nieuws over de postcardstore op hyvesssss
quote:Neferisis, een muzikale otter is een otter dieeen instrument bespeelt?!Yep, een fagotter
quote:Ligaa schreef op 17 mei 2011 @ 15:16:

Nieuws over de postcardstore op hyvesssss

Ik kan niet op hyves komen, error fout..

Ik ben giga blij dat je weer boven water bent.
Oke steph dan zet ik het ook hier neer, ik heb betaald en de setjes worden naar me opgestuurd, dus kan binnenkort jullie verblijden.
@Neferisis, worden dan allebei zijn ogen tegelijk gedaan? Of eerst het ene oog en nu zijn andere?

Ligaa, dank je. Ik probeerde er nog op te komen (hij pakte mijn wachtwoord niet, tja ik weet echt wel wat het is. Nieuw gekregen, vinden ze niet goed...........dus error).
Toen ik vanmiddag thuis kwam lagen er een cityview uit DL, een prachtige vuurtoren uit de Oekraïne en 20 Rotterdamse I-Drukkers in de bus. Ook een gezellige hurray ontvangen. Morgen maar eens een kaartje aanvragen.

@Poezels > was dag 2 ook leuk? Hou je het niet-roken nog enigszins vol?

@JJ > nog even buffelen, succes!

@Anita > ik heb ook nog wat bij SV besteld. Ze stuurde mij een mail dat er inderdaad tot half juni nog aanvullingen op de collectie komen.

@Ligaa > ben je nu weer uit de lappenmand? Snel een deksel erop gooien en dat ding ergens in een donkere hoek weg zetten!

@Steph > pa is twee maanden geleden aan het ene oog geopereerd, nu was het andere exemplaar aan de beurt. De ingreep duurt maar een kwartier, daarna mag je naar huis, waar je je nog enkele weken een strak regime (geen bedden opmaken, niet in de tuin werken, niet stofzuigen, etc.) moet onderwerpen. Morgen terugkomen voor eerste controle, de tweede volgt een maand later. Pas daarna mag je naar de opticien voor een eventuele nieuwe bril.

Dat gedonder met hyves heb ik ook al een paar dagen.
Neferisis. Je schreef eerder over het vinen van nieuwe ( betaalbare ) kaarten te vinden, kijk je wel eens op etsy.com? Misschien nog een idee.

Vannacht een lege hurray uit de USA. Dus nog drie kaarten onderweg. Vanmiddag weer bloedprikken en op controle.
Hier ook problemen met hyves.

Zal wel in de lucht zitten dan.

Neferisis, ik had gisteren ook de I-drukker kaarten.

Vind ze wel mooi.

Daar kunnen we best wel mensen blij mee maken denk ik.

Ligaa, ik ga eens kijken op de site die je noemt hoor.

Hoe vind je ze toch steeds?

Gisteren 1 kaart uit Nederland in de bus met overheerlijke gebakjes.

Kreeg meteen trek.

En een hurray (ben alleen even kwijt welk land, dacht Wit-Rusland maar kan ook Litouwen zijn geweest, haahha)
Etsy is een soort verzamelplaats van art en handmade items van over de hele wereld, en er zijn dus ook mensen die kaarten verkopen, bijvoorbeeld van fotografie of illustraties die ze zelf hebben gemaakt.

Je kunt ook lokaal zoeken, alleen op nederland. Ik heb zelf nog niet iets gevonden wat ik wil kopen (te duur).
Het land van de hurray gisteren was Wit-Rusland.

Ik dacht ik kijk het even na, hahaha

Net nog een lege hurray uit Duitsland, maar de ontvangster had hem wel favoriet gemaakt.

Dus ze zal er toch wel blij mee geweest zijn dan.

Helaas bracht de postbode-mevrouw mij helemaal niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven