Lijf & Lijn alle pijlers

-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)

27-07-2007 14:29 3441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij de eer...:D
Hey meiden....

Mijn motivatie is ook weer terug hoor! deze week al twee keer wezen sporten. en ga sowieso zaterdag nog met paps hardlopen. wil ik ook weer opbouwen.

qua eten gaat het ook wel goed. snoep in iedergeval al niet meer!

lijstje vandaag

fruit2day flesje

ciabata kaas

pistolet beenhamsalade yoghurtje met muesli en bekertje optimel.

tussendoor 5 poffertjes. *even een zwak moment. hadden ze op het werk kon ze niet weerstaan*

verder veel water en thee.

avondeten is nog een verassing.

daarna alleen nog een pot thee. verder ga ik niks meer nemen. en hard voor school bezig. moet morgen wat inleveren.
POREC, HEEEL VEEL STERKTE VANDAAG ............

Goedemorgen,

Porec, heel veel sterkte inderdaad. Het zal vast een indrukwekkende dienst worden. Fijn dat jullie er zijn voor je collega. Sterkte!

Revival, nee ik vind dat niet vervelend hoor. Het is gezellig hier en door het te posten/op te schrijven heb ik juist een extra stok achter de deur. Alhoewel het best goed gaat! Gisteren geen wortels gegeten, het is rijst geworden met kip en roerbakgroenten.

Daantjuh ook weer gemotiveerd? Dat sporten is sowieso erg goed. En je lijstje is ook netjes hoor.

Mijn lijstje van vandaag:

O: mueslibol, een beker karnemelk

T: komkommer, paar worteltjes en een appel

L: 2 bruine boterhammen met mager beleg en een bakje rauwkost

T: glas jus, kiwi, mandarijn

D: couscous, bloemkool en tartaar

A: -- streng

Ik mag best veel vandaag!
Dank, lieverds..

Ben aan de dunne van de zenuwen.. voorafgaand is de condoleance, wat zég je in vredesnaam tegen die mensen, zijn toch nog nooit woorden voor bedacht?
Shit happens
Nee, daar zijn ook nooit woorden voor bedacht. Maar weet je, alles is goed... Je bént er, dat is genoeg!
Hoi Meiden,

Ben er weer na een paar dagen Center Parcs. Waren niet goed voor de lijn :-/ Maar heb weer nieuwe 'kracht' en ga ervoor. -5 kilo.

Gisteravond gelijk gaan sporten.

Porec.. lees dat je naar de begravenis gaat. Sterkte. Had je met die collega overlegt of hij het op prijs stelt? Zal wel heftig worden! Veel mensen denk ook. Sterkte.
Porec, hoe was het? Indrukwekkend zeker... Je zal wel compleet "op" zijn nu. Ik voel me vaak compleet leeggezogen na zoiets. En helemaal als het zo heftig is... En wat Deesi zegt, klopt, ook al zeg je niets, of je zegt dat je niet weet wat je moet zeggen, dat je er bént zegt genoeg.... enkel door je aanwezigheid laat je al weten dat je meeleeft met de familie.

Goudvis, lekker CP. Goed dat je weer kracht hebt, weer iemand! Ik hoop dat ik ook gauw een zakje motivatie over de post verstuurd krijg

Vandaag:

O: thee, ontbijtkoek

T: thee, mueslikoekjes (die kleine ronde van de Aldi, ken je die??? Onweerstaanbaar! Vinden mijn collega's ook, hihih)

L: mosterdsoep, 2 bbh kipfilet

T: thee, bbh kaas

D: pastasalade, evt. een broodje erbij
Haai

Ben er net weer, we zijn niet meegegaan naar de begraafplaats, dat vonden we meer iets voor alleen familie en vrienden van hem..

Collegaatje had inderdaad aangegeven dat ze het erg fijn zou vinden als we zouden komen.

Het was inderdaad enorm indrukwekkend allemaal, een dienst en entourage die hij verdiende!

Ook heel indrukwekkend: ik had al een kaart gestuurd naar collega en daarbij een gedicht die ik heel mooi vind en met haar wilde delen. Vlak voor de dienst vertelde ze me dat ze het ook een heel mooi gedicht vond en het daarom zou voordragen tijdens de dienst..

Het was een mooi en goed afscheid van een mooi en goed mens
Shit happens
Porec.. bijzonder dat ze jouw gedicht ging gebruiken. Ben benieuwd wat het is. Zelf heb ik ook altijd een gedichtje die ik op rouwkaarten gebruik. Vind sommige gedichten heel aangrijpend. Fijn dat de dienst zo mooi was. Voor de nabestande is dat heel belangrijk.
Porec, inderdaad heel bijzonder dat ze jouw gedichtje heeft gebruikt. Fijn dat het een mooie dienst was, wat Goudvis zegt: dat is zo belangrijk voor de verwerking van de nabestaanden.
Wat bijzonder dat ze jouw gedicht gingen voorlezen Porec! Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Vandaag ook werken of vrij? Zal wel lekker zijn, even bijkomen....
Ik moet wat bekennen.. Gisteren heb ik in plaats van bloemkool een patatje gehaald. Ik was pas om 19:45 uur thuis na 2,5 uur file en had hem wel zitten. Heb een raspatatje oorlog en een frikandel gehaald. Wat zal Sonja wel niet zeggen..

Maar we eten dus nu vandaag bloemkool, couscous en tartaar. Het leuke is trouwens dat een aantal mensen al heeft gezegd dat ze zien dat ik ben afgevallen (zonder dat ze weten dat ik aan SB doe). Dat doet goed, en ook binnen 1,5 week al! Dus, na mijn terugval van gisteren, nu weer stevig er tegenaan!

Vandaag:

O: 2 crackers met 30+ kaas, komkommerschijven

T: 1 appel en 2 mandarijnen

L: 2 bbh met mager beleg en rauwkost

T: eierkoek en mandarijntje

D: bloemkool, couscous en tartaar

A: -- streng
Haai

Ben vrij vandaag, beetje aanlummelen in huis, beetje schoonmaken, beetje boodschappen, gewoon een beetje van alles en niks....

Excuses trouwens voor al mijn off-topic gedrag van de laatste tijd, zal weer braaf lijstjes neerplempen (leuk woord toch, Revival? )

Zal ons schema ook weer even naar boven toveren
Shit happens
naamlengtestartstreefgew.nuweektotaalPorec1.6563.95560.3--3.6Revival1.7266.56062.1--4.4Noor1.6858.85556.5--2.3Daantjuh1.55696369.0--Deesi1.6468.15864.9--3.2Jennie1.6864.46064.7-+0.3Goudvis1.68645963.9--0.1-------
Shit happens
Sjo!

Miena d'r maar weer uit, kan er altijd nog weer (of een ander) bij in
Shit happens
Sjemig, Deesi, 2,5 uur in de file! Tuurlijk ga je dan niet meer koken en had je dat patatje meer dan verdiend.

Zo, zeg dát maar tegen Sonja!
porec wijzigde dit bericht op 25-01-2008 09:58
Reden: Sonja vergeten...
% gewijzigd
Shit happens
Jeej, 4 op een rij!

Maar ook weer niet, want dan is dit nummer 5, pfff, ingwikkeld hoor
Shit happens
quote:Porec schreef op 25 januari 2008 @ 09:57:

Sjemig, Deesi, 2,5 uur in de file! Tuurlijk ga je dan niet meer koken en had je dat patatje meer dan verdiend.

Zo, zeg dát maar tegen Sonja!
naamlengtestartstreefgew.nuweektotaalPorec1.6563.95560.3--3.6Revival1.7266.56062.1--4.4Noor1.6858.85556.5--2.3Daantjuh1.55696369.0--Deesi1.6468.15864.9--3.2Jennie1.6864.46064.7-+0.3Goudvis1.6864,96064,9--0.0-------~
Schema weer aangepast. Ik begin weer bij 0.

Porec.. ik ben wel nieuwsgierig naar het gedicht. Je kan het ook naar me mailen ....

Deesi.. je bent goed bezig!! Lekker he die eierkoeken. Ik kan het alleen nooit bij 1 laten, dus daarom koop ik ze niet meer...

Vandaag:

O.. 2 broodjes 20+ kaas

T.. 1 evergreen (1/2 pakje)

L.. 3 broodjes kalkoenfile + komkommer

T.. ?? 1 handje vlokken :-/

D.. broceli, aardappels (niet zo veel, hou ik niet zo van, alleen door spinazie ofzo).. beetje toetje, stukje kipvlees erbij en groentesausje.

Ow.. mocht je de nieuwe Linda. van deze maand zien.. erg leuk. Gaat ook over dieeten/niet dieeeten... oa (naakt) foto's van vrouwen die altijd een sas-dag hebben en ruim 100 kilo wegen. Ook een verhaal van een feeder (iemand die van een dikke vrouw houdt en zijn vrouw dus 'volpropt')
Ik kan het hier ook wel even neerzetten hoor, Goudvis.

Het is, dacht ik, een vrij bekend gedicht en eigenlijk een lied, kwam ik later pas achter.

Zal even knippen en plakken...
Shit happens
Vandaag begraaf ik jou in mij,

niet in de aarde, niet in die kist,

niet bij die bomen, in de ochtendmist.

Daar ben jij niet, jij bent veilig in mij.

Vandaag begraaf ik jou in mij,

niet bij die steen daar in die lange rij,

al die oude namen, daar hoor jij niet bij.

Nee, vandaag begraaf ik jou in mij.

Dan kan ik met je praten en je antwoord geven,

dan blijf jij leven in mijn leven.

Hier neem mijn ogen en kijk met mij,

neem mijn voeten en loop met mij,

we gaan naar huis toe, wij allebei.

Vanaf vandaag leef jij in mij.

Vandaag begraaf ik jou in mij.

Ik zal je niet zoeken waar je niet bent.

Blijf maar bij ons hier waar je iedereen kent.

Jouw plaats aan tafel hou ik voor je vrij.

We zullen lachen en weer plannen maken.

Ik zal met je slapen en met jou ontwaken.

Hier neem mijn mond en lach met mij,

neem mijn handen en voel met mij.

Wat je nog doen wou, doe ik erbij.

Vanaf vandaag leef jij in mij.

Haal weg dat kruis en al die witte bloemen.

Verscheur de krant waarin ze jouw naam noemen.

Hier neem mijn ogen en kijk met mij.

Neem mijn hart en leef met mij.

Want jouw dood is nu voorbij.

Vanaf vandaag leef jij in mij...

Ik zal twee levens leven

met jou in mij.

Dit is de link naar de muzikale versie

http://nl.youtube.com/watch?v=Sx9sFM_ELR0
Shit happens
Zo, dat is zeker een mooi en indrukwekkend gedicht! De muzikale versie kan ik hier niet bekijken, dat zal ik thuis doen.
Wat een prachtig gedicht Porec, tranen in m'n ogen! Hoe was het?

Hier gaat het 'ff' niet zo goed. Sinds gisteren is ook de andere helft van de tweeling ziek, alles weer onderspugen. Sneop veel te veel en lijnen lukt niet. Jammer ;-(.

Oooooooooooh eentje poept weer alles onder snik...Ik heb deze week zoveel overgeefsel gezien gatverdegatver.

Liefs,

Jennie
Porec.. mooi hoor. Rob de Nijs. Heb hem inderdaad weleens eerder gehoord.

Ik gebruik vaak:

Leven is eeuwig

Liefde is oneindig

De dood is slechts een horizon

En de horizon is niets anders dan

de beperking van ons zien

Jennie.. beterschap daar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven