Hellup! goeie tips tegen verkoudheid?
donderdag 4 augustus 2011 om 16:46
Hoi dames!
Dit is misschien een raar eerste onderwerp maar ik zit met een klein probleempje: we gaan straks naar de bios en ik ben uitgerekend nu ontzettend verkouden (loopneus, hoesten, alles erop en eraan). Heeft iemand toevallig nog tips waarmee ik de avond door kan komen zonder iedereen gillend gek te maken met snuiven? (naast stomen, voldoende slaap, drinken enz)
Dit is misschien een raar eerste onderwerp maar ik zit met een klein probleempje: we gaan straks naar de bios en ik ben uitgerekend nu ontzettend verkouden (loopneus, hoesten, alles erop en eraan). Heeft iemand toevallig nog tips waarmee ik de avond door kan komen zonder iedereen gillend gek te maken met snuiven? (naast stomen, voldoende slaap, drinken enz)
donderdag 4 augustus 2011 om 16:52
donderdag 4 augustus 2011 om 16:53
Als je het al echt hebt helpt niet zoveel behalve uitzieken.
Je keel gorgelen met (afgekoeld) zout water helpt mij altijd wel goed bij keelpijn. Om er eerder vanaf te zijn neem ik Echinea Force druppels van Dokter Vogel; helpt prima.
Als je verkoudheid voelt opkomen kun je het beste een warm voetenbad nemen; dat scheelt enorm.
Je keel gorgelen met (afgekoeld) zout water helpt mij altijd wel goed bij keelpijn. Om er eerder vanaf te zijn neem ik Echinea Force druppels van Dokter Vogel; helpt prima.
Als je verkoudheid voelt opkomen kun je het beste een warm voetenbad nemen; dat scheelt enorm.
donderdag 4 augustus 2011 om 17:36
Bedankt voor de snelle reacties iedereen Ik denk dat ik maar gewoon thuisblijf inderdaad, de paracetamol werkt helaas niet echt. Het zoute water zal ik straks eens proberen. Ik hoef niet zo nodig koste wat het kost naar de film. We hadden het alleen in gedachten voor vanavond maar een dvd'tje is toch een beter plan.
Het middel tegen common cold zou zou echt fantastisch zijn haha.
Het middel tegen common cold zou zou echt fantastisch zijn haha.