Bah... topic verdwenen
woensdag 17 augustus 2011 om 16:07
Soms volg je een topic en ineens... poef, weg.
Net ook weer. Waarom? T was een pittige discussie, maar waarom wordt t hele topic dan ineens zonder enig bericht verwijderd, en niet die ene reactie die echt niet kan? Of waarom krijg je geen melding te zien waarom het topic verwijderd / gesloten is?
Bah, geeft zo'n onbevredigd gevoel.
Kennen jullie dat?
Net ook weer. Waarom? T was een pittige discussie, maar waarom wordt t hele topic dan ineens zonder enig bericht verwijderd, en niet die ene reactie die echt niet kan? Of waarom krijg je geen melding te zien waarom het topic verwijderd / gesloten is?
Bah, geeft zo'n onbevredigd gevoel.
Kennen jullie dat?
woensdag 17 augustus 2011 om 16:37
woensdag 17 augustus 2011 om 16:41
Denk dat een aantal mensen fanatiek een het staffen is geslagen. Zelf doeik daar niet zo snel aan, moet wel heul erg zijn voordat ik aan het toveren sla.
Twijfel ergens toch nog of het wel een troll was. Ben in mijn vorige baan veel van dat soort types tegengekomen. En de realiteit is vaak nog erger dan je je voor kan stellen.
Twijfel ergens toch nog of het wel een troll was. Ben in mijn vorige baan veel van dat soort types tegengekomen. En de realiteit is vaak nog erger dan je je voor kan stellen.
woensdag 17 augustus 2011 om 16:43
quote:kaatje_85 schreef op 17 augustus 2011 @ 16:41:
Dat is niet het topic van TO.
Dat had iets met ''wrs niet redden financieel'' in de titel....
Kijk je wel naar de goede link? Ik zie toch echt "etMijn zede kindje... financieel kan ik het wrsch niet redden..." staan als titel. Le-zen!
Edit: en bij mij is het toch echt de derde link (en de vierde ook).
Dat is niet het topic van TO.
Dat had iets met ''wrs niet redden financieel'' in de titel....
Kijk je wel naar de goede link? Ik zie toch echt "etMijn zede kindje... financieel kan ik het wrsch niet redden..." staan als titel. Le-zen!
Edit: en bij mij is het toch echt de derde link (en de vierde ook).
woensdag 17 augustus 2011 om 16:44
quote:yvonjaspers schreef op 17 augustus 2011 @ 16:43:
[...]
Trek je klauwen maar weer in hoor.....pfffff
Jij zet het fout in je post neer, niet ik. e zegt ''derde link'' maar die is het niet.
[...]
Trek je klauwen maar weer in hoor.....pfffff
Jij zet het fout in je post neer, niet ik. e zegt ''derde link'' maar die is het niet.
woensdag 17 augustus 2011 om 16:48
Dit zie ik bij google staan:
etMijn zede kindje...financieel kan ik het wrsch niet redden ...
forum.viva.nl/forum/list_message/9776042
26 berichten - 19 auteurs - Laatste bericht: 7 uur geleden
Ik heb uit eerdere relaties me twee oudste en daarna heb ik een relatie gehad ... zo snel hadden wij niet verwacht en een zesde tja was iig niet gepland. ... gekozen dat de relaties niet goed gingen is niet mijn schuld! ...
etMijn zede kindje...financieel kan ik het wrsch niet redden ...
forum.viva.nl/forum/list_message/9776042
26 berichten - 19 auteurs - Laatste bericht: 7 uur geleden
Ik heb uit eerdere relaties me twee oudste en daarna heb ik een relatie gehad ... zo snel hadden wij niet verwacht en een zesde tja was iig niet gepland. ... gekozen dat de relaties niet goed gingen is niet mijn schuld! ...
woensdag 17 augustus 2011 om 16:51
woensdag 17 augustus 2011 om 16:52
woensdag 17 augustus 2011 om 16:53
quote:saeva schreef op 17 augustus 2011 @ 16:51:
Ik las mee (gelukkig was ik nog maar op pagina 4) maar ik ga er zomaar van uit dat dit topic echt is.
Kende iemand die vijf kinderen had van een drugsdealer die op dat moment in de gevangenis zat. "Maar hij zorgt wel goed voor zijn kinderen hoor, ze komen niets tekort!"
Oh... echt?!
Mn eerste reactie was om te lachen om zo'n leuke, ironische opmerking.
Maar als t ernst is... oei!
Ik las mee (gelukkig was ik nog maar op pagina 4) maar ik ga er zomaar van uit dat dit topic echt is.
Kende iemand die vijf kinderen had van een drugsdealer die op dat moment in de gevangenis zat. "Maar hij zorgt wel goed voor zijn kinderen hoor, ze komen niets tekort!"
Oh... echt?!
Mn eerste reactie was om te lachen om zo'n leuke, ironische opmerking.
Maar als t ernst is... oei!
woensdag 17 augustus 2011 om 16:54
woensdag 17 augustus 2011 om 16:56
Jeetje, een mens kan ook niet even een paar vergeten boodschappen doen maar zo te zien was ik bijgelezen tot vlak voor verwijdering.
Jammer dat het weggehaald is maar wel begrijpelijk. Het had een goede draad kunnen worden zonder gescheld en met wat meer antwoorden op alle vragen.
Gek, op de een of andere manier heb ik dan altijd het idee dat ik zo'n topic voor Jan L. heb zitten volgen.
Jammer dat het weggehaald is maar wel begrijpelijk. Het had een goede draad kunnen worden zonder gescheld en met wat meer antwoorden op alle vragen.
Gek, op de een of andere manier heb ik dan altijd het idee dat ik zo'n topic voor Jan L. heb zitten volgen.
woensdag 17 augustus 2011 om 16:57
quote:kaatje_85 schreef op 17 augustus 2011 @ 16:44:
Het is wel de derde link. En ook de vierde.
Maar goed, daar ging het niet om. Het ging erom dat TO vijf (bijna zes) kinderen van vier vaders heeft, en dat is inmiddels ook door anderen bevestigd.
Het is wel de derde link. En ook de vierde.
Maar goed, daar ging het niet om. Het ging erom dat TO vijf (bijna zes) kinderen van vier vaders heeft, en dat is inmiddels ook door anderen bevestigd.
woensdag 17 augustus 2011 om 16:57