Bah... topic verdwenen

17-08-2011 16:07 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms volg je een topic en ineens... poef, weg.

Net ook weer. Waarom? T was een pittige discussie, maar waarom wordt t hele topic dan ineens zonder enig bericht verwijderd, en niet die ene reactie die echt niet kan? Of waarom krijg je geen melding te zien waarom het topic verwijderd / gesloten is?

Bah, geeft zo'n onbevredigd gevoel.

Kennen jullie dat?
quote:panadol schreef op 17 augustus 2011 @ 16:35:

[...]

En dan gewoon door blowen natuurlijk.Of blowen als anticonceptie! Wiet maakt zaad sloom toch?
quote:draaiorgel schreef op 17 augustus 2011 @ 16:30:

Hoewel het verhaal ongeloofwaardig was, was het toch geen verkeerd of ontspoord topic? Dat ene scheldwoord, ach, daar hoef je geen topic voor te sluiten toch?

Had voor mij niet gehoeven hoor. Ik heb ook niet gestaft, iemand anders wel?

quote:Yraatje schreef op 17 augustus 2011 @ 16:33:

Toch jammer dat we dat niet meer na kunnen kijken he??? Eh... jawel hoor. (zie de eerste woorden van de derde link)
anoniem_118262 wijzigde dit bericht op 16-10-2011 15:48
Reden: daarom
% gewijzigd
quote:yvonjaspers schreef op 17 augustus 2011 @ 16:38:

[...]

Eh... jawel hoor. (zie de eerste woorden van de derde link)

Dat is niet het topic van TO.

Dat had iets met ''wrs niet redden financieel'' in de titel....
Denk dat een aantal mensen fanatiek een het staffen is geslagen. Zelf doeik daar niet zo snel aan, moet wel heul erg zijn voordat ik aan het toveren sla.

Twijfel ergens toch nog of het wel een troll was. Ben in mijn vorige baan veel van dat soort types tegengekomen. En de realiteit is vaak nog erger dan je je voor kan stellen.
Dit is de google link naar TO's topic. Waar je niks aan hebt uiteraard, want de link doet het niet
quote:kaatje_85 schreef op 17 augustus 2011 @ 16:41:

[...]

Dat had iets met ''wrs niet redden financieel'' in de titel....Die eronder wel. Is het vierde resultaat, niet het derde.
quote:kaatje_85 schreef op 17 augustus 2011 @ 16:41:

Dat had iets met ''wrs niet redden financieel'' in de titel....

Kijk je wel naar de goede link? Ik zie toch echt "etMijn zede kindje... financieel kan ik het wrsch niet redden..." staan als titel. Le-zen!

Edit: en bij mij is het toch echt de derde link (en de vierde ook).
quote:yvonjaspers schreef op 17 augustus 2011 @ 16:43:

[...]

Kijk je wel naar de goede link? Ik zie toch echt "etMijn zede kindje... financieel kan ik het wrsch niet redden..." staan als titel. Le-zen!

Trek je klauwen maar weer in hoor.....pfffff

Jij zet het fout in je post neer, niet ik. e zegt ''derde link'' maar die is het niet.
En dan nog krijg je dan een foutmelding omdat het topic verder verwijderd is. Dus als je nog precies weet wat er gezegd is kun je dat wel teruggoogelen. Maar ja, dat hoeft dan niet, want dan weet je het al...
Ik had gestaft na een pagina om 7.
Dit zie ik bij google staan:

etMijn zede kindje...financieel kan ik het wrsch niet redden ...

forum.viva.nl/forum/list_message/9776042

26 berichten - 19 auteurs - Laatste bericht: 7 uur geleden

Ik heb uit eerdere relaties me twee oudste en daarna heb ik een relatie gehad ... zo snel hadden wij niet verwacht en een zesde tja was iig niet gepland. ... gekozen dat de relaties niet goed gingen is niet mijn schuld! ...
Ik las mee (gelukkig was ik nog maar op pagina 4) maar ik ga er zomaar van uit dat dit topic echt is.

Kende iemand die vijf kinderen had van een drugsdealer die op dat moment in de gevangenis zat. "Maar hij zorgt wel goed voor zijn kinderen hoor, ze komen niets tekort!"

quote:katrien_duck schreef op 17 augustus 2011 @ 16:48:

Ik heb uit eerdere relaties me twee oudste en daarna heb ik een relatie gehadIk las het ook zo dat haar huidige vriend vader nummer vier is.
Klopt, maar je kan er niet op klikken om de rest te lezen, want dan kom je bij de foutmelding.

Maar ja...

Kind 1 - vader 1

Kind 2 - vader 2

Kind 3 en 4 - vader 3 (tweeling)

Kind 5 en 6 - vader 4

Dat is hoe ik t begrepen had. Was best lastig voor een woensdagmiddag hoor!
quote:Maja82 schreef op 17 augustus 2011 @ 16:47:

Ik had gestaft na een pagina om 7. waarom?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:saeva schreef op 17 augustus 2011 @ 16:51:

Ik las mee (gelukkig was ik nog maar op pagina 4) maar ik ga er zomaar van uit dat dit topic echt is.

Kende iemand die vijf kinderen had van een drugsdealer die op dat moment in de gevangenis zat. "Maar hij zorgt wel goed voor zijn kinderen hoor, ze komen niets tekort!"

Oh... echt?!

Mn eerste reactie was om te lachen om zo'n leuke, ironische opmerking.

Maar als t ernst is... oei!
quote:Maja82 schreef op 17 augustus 2011 @ 16:47:

Ik had gestaft na een pagina om 7.

Mensch, waarom doe je dat nou?

Stop dan met lezen, op 7 was het nog geen eens leuk. Nou heb je het voor ons allemaal verpest.

Ben niet boos, maar wel een beetje teleurgesteld.
ik baal er ook van, zat net lekker te lezen, maar was pas op pagina 2.. En nu is het topic weg
Jeetje, een mens kan ook niet even een paar vergeten boodschappen doen maar zo te zien was ik bijgelezen tot vlak voor verwijdering.

Jammer dat het weggehaald is maar wel begrijpelijk. Het had een goede draad kunnen worden zonder gescheld en met wat meer antwoorden op alle vragen.

Gek, op de een of andere manier heb ik dan altijd het idee dat ik zo'n topic voor Jan L. heb zitten volgen.
quote:kaatje_85 schreef op 17 augustus 2011 @ 16:44:

Jij zet het fout in je post neer, niet ik. e zegt ''derde link'' maar die is het niet.

Het is wel de derde link. En ook de vierde.

Maar goed, daar ging het niet om. Het ging erom dat TO vijf (bijna zes) kinderen van vier vaders heeft, en dat is inmiddels ook door anderen bevestigd.
quote:Amygdala schreef op 17 augustus 2011 @ 16:53:

[...]

Oh... echt?!

Mn eerste reactie was om te lachen om zo'n leuke, ironische opmerking.

Maar als t ernst is... oei!Nee, ze (moeder en oma) meenden het serieus. Ze klonken zelfs trots, zo'n goede vader...
Maja, volgens mij heb jij gestaft na opmerking van Domme Doos van TO aan het adres van een forumster. Was niet netjes maar ik vond het niet stafwaardig persoonlijk.
quote:saeva schreef op 17 augustus 2011 @ 16:57:

[...]

Nee, ze (moeder en oma) meenden het serieus. Ze klonken zelfs trots, zo'n goede vader... bizar zeg! Wat een goeie vader zeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven